Мінфін - Курси валют України

Встановити

Байдужість банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
080394 20 листопада 2017, 14:30
Відділення за адресою: Київ, вул. Тулузи, 3-А
Моя тяганина з банком розпочалася ще з квітня місяця 2017 року. Питання у тому, що мою платіжну (заробітну) картку заблокували через шахрайські дії, яких я не вчиняла. Банку все одно хто і що робилося з карткою, вони зробили винною мене, хоча я зверталася до поліції із заявою про шахрайські дії з моєю картою. Банк перекидував мене з однієї людини на другу і запевняли що проблема вирішиться. Но минуло вже 8 місяців, а проблема так і не зрушила з місця. Мені набридла ця байдужість до своєї проблеми і я погодилася на ті умови, що запропонував мені банк, після чого мене запевнили, що все, проблема вирішена. Чекайте на перевипуск карти. Ось сьогодні я дочекалася нової карти і що ви думаєте, моя нова карта заблокована, тому, що ніхто не мною не займався. От скажіть будь ласка, це нормальне ставлення до клієнтів?
Моє терпіння лопнуло. Завтра ж звернуся із скаргою до Головного Управління Ощадбанку та збираю документи для позову до суду!
Ощадбанк
Відповідь банку
20 листопада 2017, 15:53
Доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Якщо було звернення до правоохоронних органів з заявою на те, що на Вашу карту були шахрайські зарахування, банк забов`язаний таку карту заблокувати, поки не отримає протилежну інформацію, або кошти не будуть повернуті. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ, контактній номер телефону та адресу відділення банку, в яке зверталися для детального аналізу ситуації.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися