Мінфін - Курси валют України

Встановити

Незадовільне відношення до клієнтів банку.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Людмила Кузяэва 13 листопада 2017, 16:37
Відділення за адресою: Київ, вул. Очаківська, 13-А
Я, Кузяєва Людмила Федорівна, на пенсії і мала картку киянина, яку мені замінили у 2016 році на картку киянина в ощадбанку по вул. Очаківській 13. На день Києва прийшла СМСка, щоб я заплатила 120 гривень — бо заблокують картку по якій я двічі в неділю інколи їду в метро і таки заблокували. На початку жовтня я переоформила цю карку ніби правильно. Куча Жанна Володимирівна сказала, що через місяць не буде проблем, але 9 листопада я знову отримала СМСку з проханням оплатити 120 гривень.
Звернулась знову до цього ощадбанку на Очаківській 13, де завжди великі черги. Бо цей банк чомусь працює тільки понеділок та четвер, а працівник виконує свою роботу дуже повільно, але з помилками. Це дуже обурює людей. Я попросила книгу для зауважень, на що Куча Ж.В., сміючись зауважила, що вона і на далі не обіцяє краще працювати. То мабуть ті зауваження (а їх дуже багато) ніхто не читає, бо в цьому державному банку не має порядку.
Прошу Вас розібратися та відповісти чому так погано працюють ваші працівники і що мені робити, до кого звертатися?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 листопада 2017, 17:37
Доброго дня!
Приносимо вибачення за завдані незручності. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ, та номер телефону. Ми розберемося в ситуацію, та дамо Вам зворотній зв'язок.

Коментарі - 3

+
0
StarFighter27
StarFighter27
13 листопада 2017, 23:53
#
Уважаемая Людмила Федоровна. То что Вы оставили свою жалобу в книге жалоб — это не означает что работник Кузякина будет лучше работать в дальнейшем. Максимум что могут сделать — это лишить премии за жалобу либо порезать зарплату. А уволить? В банке нет персонала. А свободные вакансии затыкают такими «проффесионалами», как Кузякина
+
0
StarFighter27
StarFighter27
13 листопада 2017, 23:54
#
Извиняюсь. Произошла описка. Работник Куча
+
0
Людмила Кузяэва
Людмила Кузяэва
15 листопада 2017, 12:44
#
Спасибо за понимание. Хорошего дня Вам, Людмила!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Незадовільне відношення до клієнтів банку.