Мінфін - Курси валют України

Встановити

Совковий банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
BorysF 7 листопада 2017, 19:10
Відділення за адресою: Київ, вул. Празька, 31
Шановні,
В Ощадбанку замовив перевипуск картки киянина. На мобільний телефон одержав від контактного центру повідомлення про те, що картку зможу одержати 07.11.2017 о 16.00 год. на вулиці Празькій 31 у відділенні №043 Ощадбанку. В призначений день і час прийшов до цього відділення. Сказав, що прийшов одержати нову картку киянина. Через 20 хв. очікування у черзі, провідний економіст Інна Валеріївна Самарська попросила у мене паспорт, код і пенсійне посвідчення. Наступних 20 хвилин Самарська І.В. щось друкувала й копіювала і давала мені підписувати документи. Здавалось вже ось-ось я нарешті одержу картку, але замість картки Самарська І.В. говорить: з вас 50 грн.
— За що, — питаю
— За страховку
— Я не замовляв страховки
— Це входить в пакет документів
— Покажіть мені цей пакет документів
Після цієї моєї останньої фрази Самарська І.В. кинула мені у віконечко примірник клієнта Заяви про приєднання зі словами: за карткою приходьте через 3 тижні.
Керівник відділення Ніженський Павло Васильович мене вислухав, у Самарської І.В. нічого не з’ясовував, кудись зателефонував і порадив мені самому звертатися до контактного центру. О 17.15 я зателефонував до Ощадбанку на телефон 0800210800 і розповів всю цю історію співробітниці Анастасії. Після тривалого очікування відповіді, Анастасія нарешті знову почулася у телефоні і зачитала мені довге шаблоне вибачення від Банку.
Дякую. Але мені не потрібні вибачення від імені усього Банку. Я очікую відповіді на запитання:
— Чому я не одержав картки киянина 07.11.2017, як було зазначено в смс повідомленні?
— Хто конкретно і на якому етапі допустив збій у програмі переоформлення картки киянина?
— Чому і за що Самарська І.В. вимагала від мене 50 грн.?
— Коли конкретно я одержу переоформлену картку киянина?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2017, 9:36
Добрый день!
От имени банка приносим извинения за данную ситуацию. Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО и номер телефона. В ситуации разберемся.

Коментарі - 2

+
0
StarFighter27
StarFighter27
7 листопада 2017, 20:20
#
Борисов. Читаем https://minfin.com.ua/company/oschadbank/review/110261/#com3221397. И добавить нечего
+
0
BorysF
BorysF
10 листопада 2017, 10:49
#
Цей банк продовжує мене дивувати й дратувати. На мою скаргу від 07.11.2017 телефонували двоє співробітників з молодими голосами й радісно мені повідомляли, що картку киянина я зможу одержати через 2 тижні — 22 листопада. І всіляко уникають відповіді на три моїх попередніх питання. Точніше — не знають, що сказати. Замість того, щоб покарати винного у цій ситуації, вони викручуються, як можуть. Отож нагадую банку, на які відповіді я очікую відповіді:
— Чому я не одержав картки киянина 07.11.2017, як було зазначено в смс повідомленні?
— Хто конкретно і на якому етапі допустив збій у програмі переоформлення картки киянина?
— Чому і за що Самарська І.В. вимагала від мене 50 грн.?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися