Мінфін - Курси валют України

Встановити

Хто такий клієнт для вас , Ощадбанк ?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
wowitsme 12 жовтня 2017, 0:31
Добрий день! 10.10.2017 ми відвідали відділення в місті Путівль і залишились дуже не задоволені сервісом та ставленням персоналом до клієнтів. Суть скарги по — перше полягає в тому що у ваших відділеннях не вітаються, зайшовши до відділення усі працівники роблять вигляд що тебе не існує, не роблять копії документів і на питання чому отримали відповідь у вигляді фиркання «тому що !», і тому треба було бігти і шукати в 5 місцях де ж зробити копію документа, бо я так розумію ви економити на зручностях. Коли копію було зроблено треба було чекати 15 хвилин доки працівник пояснить попередньому клієнту про субсидії та інші питання на які вона неохоче відповідала, за цей час до залу зайшла літня жінка і вона прохала про допомогу, на неї ніхто не звернув увагу, а стажер яка робила вигляд що працює стояла і розмовляла зі знайомою на вулиці, працівниці доволяють собі голосно розмовляти по телефону по своїм справам, та між собою. Вважаю, шо банк, який позіціонує себе як №1 в країні має навчити свій персонал, що клієнт — це пріорітет, а не другорядна справа поміж особистими розмовами.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2017, 11:07
Доброго дня! Приносимо вибачення за дану ситуацію. Ваше звернення прийняли в роботу. Зазначаємо, що зі співробітниками буде проведено додаткове навчання щодо поліпшення якості обслуговування.

Коментарі - 1

+
0
09104
09104
13 жовтня 2017, 13:58
#
Сотрудники Ощада показывали работу в данном конкретном случае, но реально работать не хотели.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Хто такий клієнт для вас , Ощадбанк ?