Термінал прийняв кошти, але операцію відхилив
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Сьогодні, 20.09.2017 р. о 12:53:50 термінал, який розташований в приміщенні Ощадбанку за адресою: м. Київ, Харківське шосе, 57, чудово прийняв 1000 гривень для поповнення моєї картки, а вкінці операю відхилив!!!!!!!((((( Як з'ясувалося, він не працює......, хоча чудово все виконував, а папірець-повідомлення про те, що він не працює, хтось відірвав!!! Як так???? Тепер мені потрібно чекати 45 днів, щоб мені повернули кошти. Невже не можна вирішити питання з цими терміналами???? Для чого вони взагалі там???? І чому так довго розглядають заяву, якщо інші банки розглядають в короткі строки???
Відповідь банку
20 вересня 2017, 15:47
Доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Ситуацію з роботою терміналу перевіримо. Заява може бути розглянута і раніше.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- +8
- StarFighter27
- 21 вересня 2017, 8:42
- #
А почитать предыдущие посты слабо? Сколько раз об этом говорили. Эти терминалы глючят. Через них лучше не платить.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |