Хамить касир і інше
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
Зайшов в відділення 11 листопада десь о 10:20 — 10:30. Одна каса закрита. Одна працює. Невелика черга рухається повільно. Одна жінка скаржиться на час. Після нетривалої розмови (можливо з рештою черги, можливо з касиром, не пригадую) жінка каже, що їй треба на роботу. І тут починає хамити власне сам касир, точно не пригадую, але з такими словами дослівно — «то ідіть на роботу ...». Інтонація в стилі, чого приперлась, я при чому. Інтонація чи то агресивна чи то глумлива (навряд є особлива різниця). Коли черга цієї жінки настала — касир почала повчати жінку чого вона зі своїми копійками прийшла є автомат, через неї черга чекає. Чути це було добре всім у черзі.
Тут я подзвонив в службу підтримки банку і все описав (окрім епізода з автоматом). На що мені оперетаор відповів — «а в чому хамство? Хамство це коли нелітературні слова вживаються» (повністю не пам'ятаю, тому не дуже дослівно). Нажаль я тоді не запитав чи «ідіть на три букви» є вже хамством, чи ще ні, адже нелітературних слів нема. Хоча це справді цікаво, які стандарти вічловості в Ощадбанку. Якісь інші ніж у мене. Також в службі підтримки вирішили, що потрібно ПІБ жінки, котрій нахамили, щоб прийняти скаргу. Тут я поклав трубку так як цією інформацією не володів.
Цю розмову з гарячою лінією я вів при касирі і решті черги. Самому мені треба було батьку поповнити картковий рахунок Ощада. Касир дала мені заповнювати бланк (2017 рік!!!). Коли заповнив вона лиш тоді сказала, що в суму треба включати відсоток комісії, і дала заповнювати заново. Це вона просто профнепридатна? Чи вирішила мені так дрібно помститись і теж профнепридатна? Думаю тут обидва варіанти. Цю другу історію теж переказав службі підтримки.