Мінфін - Курси валют України

Встановити

Проблеми в роботі сервісов

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Banker2017 11 вересня 2017, 21:44
Вчора (10.09.17) ввечері не зміг перевести кошти з рахунку «мобільні заощадження» на основний рахунок за допомогою Ощад 24/7 (і це не в перший раз). Пішов до найближчого банкомату (м. Сєвєродонецьк, пр-т Хіміків, 35). Після декількох спроб нічого не вийшло… На екрані банкомата після вводу ПИН з'являвся напис, що за технічних проблем не можливо виконати операцію. Зателефонував на гарячу лінію, консультант попросив почекати, після очікування сказав, що з сервісом 24/7 технічні збої, а з банкоматом все гаразд. Я йому повторно кажу, який «гаразд», якщо він не хоче працювати. Він ще попросив почекати на лінії, потім повідомив, що попередня інформація була некоректною, з банкоматом дійсно проблеми — не працює кард-рідер… Що це за консультант такий і що це за банкомат такий..?? За останні півроку я тільки два рази їм нормально скористався, а так постійно технічні проблеми!!! В мене враження, що Ощадбанк тільки вивіску змінив, а як був ощадкасою для пенсіонерів, так і залишився. Я вже мовчу про роботу з юр. особами… як я намагався відкрити рахунок… це зовсім інша історія..(((
Ощадбанк
Відповідь банку
12 вересня 2017, 10:05
Доброго дня. Приносимо вибачення за незручності, з якими Вам довелося стинкутися. На жаль, техніка може деколи давати збої, які ми оперативно вирішуємо. Також хочу нагадати, що перевести кошти з Мобільних заощаджень можливо через оператора контакт-центру.

Коментарі - 3

+
0
astakhina
astakhina
11 вересня 2017, 21:53
#
У них постоянные проблемы, не ужели нельзя наладить сервис, чтобы люди пользовались и шли к Вам
+
0
svetlana1311
svetlana1311
12 вересня 2017, 10:56
#
Сегодня Олег Гороховский написал на ФБ:
«Рубрика „Банкиры и наркотики“
Читал эту новость и не мог поверить своим глазам.
«И они еще борются за почетное звание дома высокой культурой быта!» ©
Вот избранная цитата:
«В пресс-службе Сбербанка РБК уточнили, что изменений статуса дебетовых карт не производилось. «Никаких изменений в условиях обслуживания карт не производилось. Никакие кредиты по дебетовой карте невозможны, хотя она и может отображаться в «Сбербанке Онлайн» как «овердрафтная». В мобильном приложении «Сбербанк Онлайн» карты отображаются как овердрафтные, что необходимо для корректной работы приложения с платежами и переводами».
Отображается в приложении как овердрафтная!
И это необходимо для корректной работы приложения!
Как интерфейсное отображение может влиять на бэк?
То есть на зеленом фоне работает нормально, а как только добавляешь немного синего все ломается?
А вот этот бред целиком...»
+
0
19036256
19036256
14 вересня 2017, 16:20
#
В огороде бузина, при чём здесь Ощадбанк и Сбербанк России?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися