Мінфін - Курси валют України

Встановити

погана робота

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Юрій Павлюченко 29 серпня 2017, 19:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Тулузи, 3-А
Хочу поскаржитися на те як Ощадбанк заважае мені реалізувати як пенсіонеру право на безкоштовний проїзд у метро.
У минулому році оформив у Ощадбанку картку «Киянина». По виходу на пенсію оформив її для безквиткового проїзду і рік їздив без проблем. Однак на початку місяця Ощадбанк картку заблокував. Виявилося що картки «Киянина» бувають різними – соціальними і загальними. При оформленні картки менеджер не сказала про це і оформила мені загальну картку за яку треба щорічно платити 80 гривень. Тепер від мене вимагають заплатити за два роки і після того якщо захочу зможу переоформити картку на соціальну. Через обман менеджера шляхом приховування інформаціі я змушений платити банку гроші які не е зайвими. А скильки таких як я. Написав у банку заяву на списання долгу. Менеджер пообіцяла що питання буде вирішено протягом місяця і перевиряти картку чи вона вже разблокована. Але як тільки вставив її у банкомат той її не повернув. Отакий підхід до людей. І додзвонитися до відділення не можливо. І картки нема щоб перевірити.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 серпня 2017, 10:31
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що з Вами сталася. Будь ласка, напишіть Ваші ПІБ та контактній номер телефону, а також повну адресу відділення, в якому Ви обслуговувалися.

Коментарі - 1

+
0
Alkon
Alkon
30 серпня 2017, 7:19
#
Если вы открыли «Карту киянина» до выхода на пенсию, то Ощад всегда открывает платную Карту киянина. Оставьте письменное обращение у них в отделении в книге жалоб, она обязаны отвечать на обращения граждан в книге жалоб. При открытии социальной карты не платите за ее открытие (обычно сотрудники дают квитанцию на оплату страховки на месяц, говоря, что открытие карты платное). Если вы открывали «Карту киянина» после выхода на пенсию, то жалобу напишите в НБУ, с копиями жалобы оставленной в отделении и выписки по карте.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися