Мінфін - Курси валют України

Встановити

«Сповіщення» клієнтів про зниження відсотків по депозиту

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
barmaley911 22 серпня 2017, 23:23
Коротко. У депозитному договорі ощадбанку є пункт, який описує процедуру зміни відсоткової ставки. Якщо банк вирішує її знизити, то «банк повідомляє вкладника шляхом публічного письмового оголошення в установі банку, якщо протягом 10 календарних днів від вкладника не надходить заперечень, то сторони вважають, що вкладник дав згоду на зміну відсоткової ставки».
Тобто, по логіці банку, клієнт повинен не рідше ніж раз в десять днів приходити в банк і читати оголошення на стіні...(а не працювати і заробляти гроші, які знову ж таки потраплять в банк). І це в 21 сторіччі, при наявності системи веб банкінгу і СМС сповіщеннь.
І дурню зрозуміло, що така система створена для обкрадання клієнтів.
Це ж на скільки треба не поважати своїх клієнтів???
На 22.08.2017 ставка становить 12%. А 3 місяці тому була 14,5%. Не слабо знизили, правда?
Як держава може надіятися на розміщення громадянами коштів в банках, коли навіть державний банк проводить антинародну фінансову політику?
Як можна сподіватися на економічний розвиток держави, коли гроші(якщо вони взагалі є) просто лежать під матрацом?
Клієнт який дає банку СВОЇ гроші не повинен переживати за них і бігати в банк 3-4 рази на місяць щоб перевірити чи не хоче банк його «обікрасти». Кожен похід в банк це теоретична можливість, що клієнт спонтанно захоче забрати депозит. Хіба це вигідно банку??? Клієнт повинен бути впевнений, що банк надійно зберігає і примножує його гроші.
Якщо це буде читати представник ощадбанку, то знайте, наступної пролонгації не буде.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 серпня 2017, 9:53
Доброго дня. Інформування клієнтів відбувається без порушень законодавчих норм.

Коментарі - 2

+
0
barmaley911
barmaley911
23 серпня 2017, 21:12
#
Я не говорив, що це якесь порушення законодавчих норм. Управління банку могло б зробити по закону, а могло так як було б добре для клієнтів. Якби ви сповістили власників депозитних вкладів через СМС(що не порушує жоден закон) то я на 100 відсотків впевнений, що ніхто з них не був би проти.
Натомість своїми діями ви знижуєте довіру і повагу до банку.
Нажаль, в Ощадбанку не розуміють потреб клієнтів.
Якби ви так же і відсотки на кредити знижували то вас ще можна було б зрозуміти.
Додам, що це вже не перше зниження ставки в цьому році(ну може в кінці 2016-го було попереднє зниження).
+
0
Aragorn371
Aragorn371
28 серпня 2017, 19:02
#
Во всех банках процент снижен, а не только здесь. Кроме того, (если не ошибаюсь) в действующих депозитах, ставка остается такой какой и была на момент вклада.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / «Сповіщення» клієнтів про зниження відсотків по депозиту