Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга на Відділення № 10026/027

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
crystl 9 серпня 2017, 23:30
Відділення за адресою: Київ, пр-т Ю. Гагаріна, 8
04.08.2017 о 17:50 звернулася до відділення № 10026/027 (пр-кт Гагаріна Юрія, 8) з проханням перевипустити картку киянина з приводу закінчення строку дії. У відділенні на той час з клієнтів, крім мене, нікого не було, проте присутній завідувач відділення Дума Євген Володимирович відмовився прийняти заяву і порекомендував звернутися в будь-який інший день з 10 до 18:00 (нагадую, що було 17:50), бо у нього вже закінчився робочий день. Вважаю таке ставлення до клієнтів не йде на користь репутації банку. Кожен працівник банку, а тим паче керівник відділення, повинен приймати будь-якого клієнта до повного закінчення робочого дня, інакше таким людям немає місця в банківській сфері і тим більше — керувати відділенням державного банку. Прошу прийняти відповідні міри.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 серпня 2017, 12:01
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Уточніть, будь ласка, Ваші ПІБ та контактний номер телефону, ми з'ясуємо ситуацію. Додатково повідомляємо, що зі співробітниками банку буде проведена відповідна робота щодо поліпшення якості обслуговування.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися