Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга: деньги зависли в терминале в отделении банка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
suriken228 7 серпня 2017, 11:21
23.05.2017р. я звернувся до відділення Ощадбанку, яке знаходиться за адресою м. Ірпінь, вул. Шевченка 7 щоб переказати кошти на картковий рахунок, який відкритий в Ощадбанку. Працівники мені запропонували це зробити через термінал самообслуговування № К0900016, який знаходиться в приміщенні цього ж ТВБВ № 10026/0712. Заповнивши всі необхідні данні для перерахування коштів

— підтвердив друк чека по закінченню операції по перерахуванню коштів

— вніс готівку на суму 4400 грн, після чого з’явилося повідомлення про технічну помилку терміналу, чек не роздрукувався, термінал повернувся до головного меню. Я звернувся до працівників банку, де було складено електронне повідомлення-підтвердження проведення операції. Після чого мені повідомили, що потрібно чекати протягом 45 календарних днів, про зарахування коштів мене повідомлять.

12.07.2017 я знову звернувся до того ж відділення банку на що мені відповіли: «Чекайте, ми вам зателефонуємо».

03.08.2017р. Я повторно відвідав вдділення Ощадбанку, де мені відповіли, що кошти ще не повернулись і запронували скласти ще одну заяву. Було складено анкету-заяву № SC-0222316 від 03.08.2017р. Прошу вас провести службове розслідування і як найшвидше повернути мої кошти, в іншому випадку я буду звертатись до Генеральної Прокуратури України зі скаргою на бездіяльність і безвідповідальність банку.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 серпня 2017, 11:51
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону. Ми з'ясуємо ситуацію.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Скарга: деньги зависли в терминале в отделении банка