Мінфін - Курси валют України

Встановити

Мої нові пригоди в Ощадбанку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
123bazik 14 липня 2017, 10:07
Перше побажання для данного сайту: здається, Ви забули, що є Мінфіном держави Україна і спілкування з клієнтами мовою держави-агресора є образливим і неприпустимим.
Я військовий пенсіонер і маю нещастя отримувати пенсію в Ощадбанку. Мені надійшло СМС повідомлення про те, що надійшла моя нова картка і треба її отримати у відділенні, що мене обслуговує. Оскільки я працюю з понеділка по п'ятницю у м.Києві, маю можливість відвідати банк лише в суботу. Я подивився на сайті графік роботи відділення і вияснив, що вони працюють і в суботу теж. Приїхав за 150 км у місто Прилуки, прийшов вчасно (у вказаний робочий час), але виявляється, що працівник, який відповідає за заміну карток в суботу не працює і я повинен був попередити відлілення щоб залишили мою картку на цей день. Звісно, про це ні слова не було сказано ні в СМС, ні на сайті. По телефону відділення, вказаному на сайті 04637 71011, я ЖОДНОГО РАЗУ! не зміг додзвонитися. Вимушений просити знайомих, щоб зайшли, нагадали. А на дворі, між іншим, 21 сторічча. А в Ощадбанку — совок…
Ощадбанк
Відповідь банку
14 липня 2017, 10:53
Доброго дня! Приносимо вибачення за надані незручності. Будь ласка, уточніть відділення, в яке Ви звертались, Ваші ПІБ та контактний номер телефону
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 липня 2017, 12:12
Доброго дня!
У наших планах передбачено створення української версії порталу, але через низку факторів зараз складно сказати, коли це буде реалізовано повністю. В будь-якому випадку, це поступовий процес.
На даний час запроваджено перші сторінки української версії: http://minfin.com.ua/ua/currency/mb/ та http://minfin.com.ua/ua/currency/contracts/, згодом мають з'явитися й інші.
А поки, Ви можете коментувати, розміщувати блоги, відгуки, інші повідомлення на сайті саме українською мовою.
Дякуємо за Вашу думку.

Коментарі - 5

+
0
StarFighter27
StarFighter27
15 липня 2017, 20:29
#
А отпроситься с работы никак? Или Вы будете просить знакомых забирать вашу карточку?
+
0
123bazik
123bazik
17 липня 2017, 10:44
#
Юрій, повторюю: на дворі 21 сторічча, я працюю в іншому місті на досить відповідальній посаді. Якого банана я повинен відпрошуватися з роботи, їхати за 150 км, втрачати заробіток, тільки тому, що працівники банка уперто не хочуть жити у сучасності? Я б не здивувався, якби десь би побачив працівника цього банка з портретом Леніна на стіні і з арифмометром на столі…
+
+1
19036256
19036256
17 липня 2017, 12:52
#
Хочу Вам порадити написати заяву, на закриття картки в Прилуках, і відкрити нову картку в зручному, найближчому до Вас, відділеннi банку, я писала таку заяву саме в тому зручному, для мене вiддiленнi.Рахунок залишиться той самий, тiльки поміняється номер картки, смс оповіщення закриють на старій карті, і прив'яжуть до Вашого телефону СМС оповіщення для нової карти, написання такої заяви,i переведення обслуговування картки в друге вiддiлення для мене, пенсiонерки, було безкоштовно.
+
0
123bazik
123bazik
17 липня 2017, 22:30
#
Валентино, Ви не повірите, але я задавав питання працівникам банку з цього приводу. Саме в ту злощасну суботу, коли мені не змогли видати картки. Мені відповіли, що нажаль, така можливість відсутня. Радує те, що нову картку видали терміном вже на три роки, не на один, як раніше. А за три роки банк може змінитися в кращий бік і питання відпаде само собою.
+
0
123bazik
123bazik
17 липня 2017, 22:39
#
Доречі, мені сьогодня особисто телефонувала завідувачка тим відділенням. Виявляється, я її знаю особисто. Вона профі найвищого рівня і дуже порядна людина. Так от, вона була дуже здивована, що мені не видали картку в суботу і запевняла, що такого бути не може, бо доступ до карт є у тих, що працюють в суботу. Так що це тоді було? Саботаж чи просто некомпетентність з боку її підлеглих?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися