Мінфін - Курси валют України

Встановити

«сервіс» від «Ощадбанку»

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
EugeneK58 5 липня 2017, 8:13
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Юності, 45-А
В оновленому Вінницькому відділенні «Ощадбанку» по пр. Юності 45-а, де, до речі, багато років працювала чудова, чуйна жінка-керівник, зараз новий менеджмент. У мене 3 липня виник неприємний інцидент — я отримував у цьому відділенні готівку з банкомату з двох карток — своєї та картки моєї матері, якої майже 90 років. В другому випадку банкомат нормально не спрацював, гроші він не видав і написав, — «Ви не встигли забрати кошти, зверниться до працівнику банку».
Підхожу до керівника (дехто Максим Дмитрович) — стою перед ним, він молодше за мене мінімум у 2.5 рази, намагаюся привернути його увагу — сісти ніхто не пропонує. Не дослухавши, хватається за мобільний і починає якусь розмову. Слово «вибачте» в його лексиконі відсутне. Нарешті розказав йому про випадок — він каже — повинна бути особиста заява від матері. Я пояснюю, що їй майже 90, вона погано чує і бачить, їй важко пересуватися. — «Можемо це вирішити, візьмемо заяву від вас, але купіть страховку, у нас теж є план». Я кажу, що мені це не треба. «Тоді берить таксі і везіть свою мати, вам те на те і вийде». Тобто, якщо я візьму страховку, то моя заява згодиться, а якщо ні — то в них є «правила». Я питаю -«Чому ви просто не допоможете, я ж ваш клієнт?» — «Та і що з того, що клієнт?» Я кажу — «Слухайте, я заберу всі гроші, а це немала сума, і пенсію батьки тут отримують — і більше не буду мати з вами справу!» — «Та будь ласка!» — каже Максим Дмитрович. Такий ось «європейський» сервіс. Це, як на мене, не «совок», а щось нове, набагато гірше. Ще питання у мене виникло, — чому він так впевнено себе почуває? Як таких призначають? Я жив у США і не раз бував у Європі. Там таке неможливо навіть уявити. Такого «менеджера» викинули б за 3 хвилини, вірніше, він би взагалі не попав в цю систему. «Ощадбанк», це ганьба.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2017, 11:39
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Із співробітниками даного відділення буде проведена відповідна робота та додаткове навчання

Коментарі - 9

+
+4
VladimirGold
VladimirGold
5 липня 2017, 10:45
#
Уважаемый EugeneK58!
Вы по законам хотите жить? Как в США? Там бы вас уже давно посадили за несанкционированное использование чужих платёжных средств.
«… сісти ніхто не пропонує...»
прокурор запропонує
+
0
EugeneK58
EugeneK58
5 липня 2017, 13:16
#
Вы бредите, старая беспомощная мать 90 лет живёт у меня в квартире. Чужих средств? Вы нормальный? Не родственник «менеджеру»?
+
+4
VladimirGold
VladimirGold
5 липня 2017, 21:41
#
В США не живут по понятиям «нормальный» и «ненормальный». Есть понятия: законно и незаконно. Ваши действия — незаконны. Оформите доверенность и карту на своё имя к счёту вашей матери. Тогда всё будет законно.
+
0
EugeneK58
EugeneK58
6 липня 2017, 8:16
#
Если вы не поняли, мой пост был о хамстве и вымогательстве со стороны «менеджера». И уймитесь уже со своими бесплатными консультациями.
+
+4
Lesika
Lesika
6 липня 2017, 8:53
#
Счет и карточка вашей матери, а соответственно, чтобы сотрудник отделения принял от Вас заявление по счету, владельцем которого Вы не являетесь — по законодательству Украины у Вас должна быть доверенность. И принимать заявление от «третьего» лица никто в банке не будет.
+
0
EugeneK58
EugeneK58
6 липня 2017, 16:19
#
Ещё одна сотрудница «Ощадбанка». А чего же они предлагали взять мою заяву, только страховку надо было купить? Можно по закону, а можно и по-другому, в зависимости от желания «менеджера»? Идите вон с бесплатными советами, я не просил.
+
+12
Lesika
Lesika
7 липня 2017, 12:56
#
Тепер я розумію, чому в кінці розмови співробітник банку, в особі начальника Максима Дмитровича, Вам, шановний EugeneK58 так грубіянив. І я не співробітник Ощадбанку. Живіть по Законам України і будьте щасливі!
+
0
VladimirGold
VladimirGold
6 липня 2017, 18:45
#
Вам нормальный совет дали с доверенностью и картой на своё имя к её счёту. Зачем вы грубите? За платными советами идите в другое место, только эти советы будут ничем не лучше совета уважаемой Lesiki, за который вы заплатили лишь хамством.
+
0
VladimirGold
VladimirGold
6 липня 2017, 18:47
#
«А чего же они предлагали взять мою заяву, только страховку надо было купить?»
Сотрудник предложил вам порешать вопрос в обход закона (это, конечно, неправильно), а вы его сдали вместе с потрохами. Теперь решайте согласно закона, как это и должно было быть изначально.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися