Не могу получить свою з/п!!!!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- +7
- Qwerty1999
- 24 червня 2017, 16:39
- #
«Я звернулася у відділення...»
Вы писали письменное заявление и на вашем экземпляре этого заявления есть отметка о приёме ответственным сотрудником Ощадбанка с указанием даты, должности, ФИО и личной подписи.
А может вы просто поговорили с сотрудниками, они вас успокоили и пообещали сделать всё возможное и в кратчайшие сроки, но только вы вышли из отделения они сразу же забыли и о вас и о своих обещаниях.
Вы писали письменное заявление и на вашем экземпляре этого заявления есть отметка о приёме ответственным сотрудником Ощадбанка с указанием даты, должности, ФИО и личной подписи.
А может вы просто поговорили с сотрудниками, они вас успокоили и пообещали сделать всё возможное и в кратчайшие сроки, но только вы вышли из отделения они сразу же забыли и о вас и о своих обещаниях.
- +
- +5
- VladimirGold
- 25 червня 2017, 0:56
- #
Если эти неадекваты запели уже о «спорных транзакциях», то по правилам международных систем вам могут морочить голову аж 180 дней, да и то, с даты принятия от вас заявления. У вас есть подтверждение заявления, о котором писал предыдущий оратор? Излишек в банкомате (после инкассации) был документально зафиксирован? В суд, конечно, можете пойти, но там «обслуживание» хуже, чем в Ощаде. Зря только время и нервы потратите. А вот главное управление Ощада стоит покошмарить. Они в состоянии с этим разобраться. Это их компетенция. У них для этого есть все рычаги и все необходимые данные.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |
3 травня 2017 року хотіла зняти свою заробітну плату в банкоматі за адресою вулиця Народного ополчення, 5. Банкомат грошей не дав, але при цьому списав їх з мого рахунку. Я звернулася у відділення № 10027/24 банку Ощадбанк Солом’янського району м. Києва (вул. Олексіївська, 13, управляючий — Орел Любов Іванівна).
У відділі пластикових карток підтвердили факт несправності в роботі банкомату і запропонували написати заяву про спірну транзакцію.
Завірили, що повернуть неотримані гроші на рахунок. До теперішнього часу гроші не повернені. Живу від зарплати до зарплати і дуже образливо, що із-за технічних збоїв страждати і терпіти незручності повинні його клієнти.
Може краще за той час звернутись до суду і отримати не лише власні кошти, а і моральну компенсацію за пережитій стрес та фінансові незручності! Що це за допотопний сервіс? Де повага до клієнта?