Байдуже відношення до своїх клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 9
Ще хочу додати, що кожного місяця з мого рахунку банк стягує комісію за послуги смс-інформування, які вже 3 місяця мені не приходять через заблоковану карту. Так стягнути кошти можна, у банку все виходить, нічого їм не заважає, а мені мої зароблені кошти виходить що ні?
Тем, кто не следит за вашей активностью, очень тяжело вас понять. Все что я увидел, это бла-бла-бла… банк ничего не делает. Было бы полезно ( и понятно) для всех, если бы вы оставили ссылку на свой предыдущий отзыв( саму суть проблемы). А так — ни о чем.
09.04.2017 мою зарплатну карту було заблоковано у зв'язку з підозрою у шахрайських діях (без вияснення причини мене заблокували). Тільки через тиждень моїх дзвінків та відвідувань відділень банку мені сказали причину. Дзвониш в контакт-центр тебе посилають у відділення банку, ідеш у відділення банку тебе посилають дзвонити у контакт-центр, і виходить якесь замкнуте коло. І банку все одно, що це зарплатна карта, і що ти не можеш нічого зняти, типу: «живи як хочеш, і за що хочеш». Уже минуло 3 тижні, а моя справа не може зрушити з місця. Банку все одно, що через шахраїв страждають їх клієнти!!!
1) спробуйте зателефонувати з відділеня в КЦ, і передайте слухавку співробітнику- нехай самі між собою домовляться, навіщо вони посилаю вас один до одного.
2) зніміть кошти в касі по номеру рахунку, напевно так можливо.
3) замовте іншу карту, попередня можливо була скопрометована( шахраї дізналися її дані- і карту заблокували, щоб вони не тратили ваші гроші)
Приблизно так)
2) зніміть кошти в касі по номеру рахунку, напевно так можливо.
3) замовте іншу карту, попередня можливо була скопрометована( шахраї дізналися її дані- і карту заблокували, щоб вони не тратили ваші гроші)
Приблизно так)
1) так вже робили, але до чогось спільного вони не дійшли.
2)цю операцію я не можу здійснити через те, що у мене і рахунок заблоковано.
3) у відділені банку мені сказали, що поки з цією картою не розберуться нову я відкрити не зможу.
2)цю операцію я не можу здійснити через те, що у мене і рахунок заблоковано.
3) у відділені банку мені сказали, що поки з цією картою не розберуться нову я відкрити не зможу.
Дорогий Ощадбанк!
Скільки можна чекати відповідь та якесь вирішення моєї проблеми?! З 09 квітня тягнеться моя проблема, а сьогодні на хвилиночку 25 липня! Я Ваш клієнт, чому я не можу дочекатися від Вас допомоги? Ви не забули, що це моя зарплатна карта? Такі питання повинні вирішуватися в першу чергу! Що за підхід до клієнтів та чому у Вас таке ганебне ставлення?
Скільки ще повинно пройти часу щоб Ви вирішили мою проблему?!
Скільки можна чекати відповідь та якесь вирішення моєї проблеми?! З 09 квітня тягнеться моя проблема, а сьогодні на хвилиночку 25 липня! Я Ваш клієнт, чому я не можу дочекатися від Вас допомоги? Ви не забули, що це моя зарплатна карта? Такі питання повинні вирішуватися в першу чергу! Що за підхід до клієнтів та чому у Вас таке ганебне ставлення?
Скільки ще повинно пройти часу щоб Ви вирішили мою проблему?!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |
З моменту моєї проблеми вже пройшло майже 3 місяця, а я так і не дочекалася ніякої відповіді. Виходить якесь замкнуте коло. Взагалі не хочуть допомагати у вирішенні проблеми.
Я вже 3 місяць залишаюся без чесно заробленої заробітної плати, яку не можу зняти через те, що співробітники банку не можуть мені допомогти. Вони навіть не можуть сказати приблизний термін вирішення мого питання. При зверненні в банк тебе перенаправляють по колу і проблеми не вирішують. Як там можна відноситися до своїх клієнтів? Банк навпаки повинен допомагати, а не створювати проблеми.