Скарга на віділення банка в м. Ірпінь
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Без обид, но я всегда удивлялся людям, которые оббивают пороги отделениям(тем более с детьми). В наше время все решается через интернет и телефон. Звоните в КЦ и просите перевыпустить карту. Они вам говорят отделение, куда она будет доставлена. Если не устраивает, просите отправить в другое(около 50 грн), они отправляют. Потом звоните и уточняете, есть ли карта в отделении- в случае положительного ответа 1 раз идете в отделение. Все. Смысла бегать, просить, кричать, ныть в отделениях нету. Результат: экономите время, не мучаете себя и детей, сохраняете нервные клетки, экономите деньги!(проезд 5 раз в отделение дороже, чем 50 грн за пересыл карты). ПС- я не клиент Ощада, но, думаю, схема работает.
- +
- 0
- Александра Журба
- 20 червня 2017, 9:54
- #
Умничать здесь не нужно, об єтом я прекрасно знаю! Меня возмущает работа банка в г. Ирпень, и почему я должна платить дополнительные средства за плохую работу банка. Набрали недо- персонал, который пытается свою халатность списать на человеческую тупость. В Киеве таких проблем нет, в любое время можно снять наличку, оплатить платежи и прочие банковские операции провернуть, а также вежливый и адекватный персонал. Только попадая в Ирпень переносишься в СССР…
Люди из СССР есть везде, в том числе и в Киеве, в том числе и сотрудники других банков, в том числе и клиенты банка. Нужно адаптироваться к 2017 году. Если вам удобней оббивать пороги отделения и отпрашиваться с работы- то вперед( с ваших слов — у вас это регулярно). И непонятно, зачем по несколько раз ходить на Шевченка 7, если вам сказали, что карточку там не выдадут? Но иногда стоит прислушаться к советам, а не говорить, что кто-то умничает.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 19 червня 2017, 11:44
- #
Очень рекомендую к прочтению — лучше позже, чем никогда…
Как получить социальные выплаты в Ощадбанке без наличия карты
.
Как получить социальные выплаты в Ощадбанке без наличия карты
.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |
Нажаль моє звернення буде скаргою на обслуговування та ставлення до ваших клієнтів.
Нещодавно заміна соціальної картки перетворилась для мене в справжню проблему. За місцем проживання я не можу забрати свою карту, м. Ірпінь, вул. Пролетарська, 39. Бюрократія та небажання співробітників вирішити це питання, що не займає багато часу та витрат, змушує мене, постійно з малими дітьми їздити в центральне відділення банку, добратися до якого займає в мене багато часу, а також постійно відпрошуватись з роботи. Відділення, до якого я приходила не раз (Пролетарська, 39), постійно не працює, причини: зміна розкладу роботи, або технічні несправності, це продовжується протягом двох місяців. Весь цей час, я зверталась до працівників відділення Шевченка,7. Там постійно мені зухвало відмовляли, аргументуючи тим, що карточку було відкрито на Пролетарській, 39, і щоб там її забирали. Постійне ходіння на Пролетарська, 39 та Шевченка,7, працівники, яких мене влучно футболяли від одного до іншого, так і не видавши мені картку, змусили мене звернутись на гарячу лінію для випуску нової картки та доставки її у місто Київ, що вимагає багато додаткових витрат. Я розумію, що гроші, та час, які витрачено завдяки бюрократичним перипетіям недобросовісних працівників згаданих відділень банку, не хто не поверне, втім дуже б хотілось, щоб керівник відділень отримала догану. Таке зневажливе ставлення до людини призводить до вкрай тяжких ситуацій. Пані керівник цінує свій час, але досить зневажливо ставиться до часу свої клієнтів та не вміє правильно організувати роботу своїх підлеглих. Хотілось би щоб таке проблемне питання головний керівник банку взяв би під свій особистий контроль.