Жахливе обслуговування.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я вчора прийшла до відділення ТBБB №10026 / 825 знаходиться на вул. Ломоносова 73 а, що б оплатити послуги і простояла 1:54. У відділення працював тільки один касир. Я попросила втрого касира допомогти так як черга сумашедшая, але вона відповіла, що у неї є інша робота. Термінал не працював в цьому відділенні. Я попросила книгу скарг, мені сказали, що її немає і не знають де вона заходиться. Я попросила покликать начальника відділення, мені відповіли, що вона звільнилася вже давно. Я залишила відгук на гарячій лінії. Віділення в якому призначене робота з п'ятьма віконцями для обслуговування працює одна людина. Жахливе обслуговування. Я нікому не грубила, не кричала. Даного працівника звали Людмила Сергіївна.
Відповідь банку
25 травня 2017, 14:10
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Із співробітниками буде проведено додаткове навчання по якісному обслуговуванні клієнтів
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 5
- +
- +8
- StarFighter27
- 25 травня 2017, 23:49
- #
1. зачем надо было стоять 1.54 минуты, если в терминале эта операция занимает 10 минут? А пойти в другое отделение было слабо?
2. Второй кассир не обязана принимать вашу коммуналку, у нее были другие обязанности.
3. Очередь сумашедшая — в этом виноваты клиенты в первую очередь. Есть такой тип клиентов, про которых тут писалось не один раз
4. Если начальник там уволилась, то скорее с таким отношениям к работникам Вы поцелуете на двери висячий замок
2. Второй кассир не обязана принимать вашу коммуналку, у нее были другие обязанности.
3. Очередь сумашедшая — в этом виноваты клиенты в первую очередь. Есть такой тип клиентов, про которых тут писалось не один раз
4. Если начальник там уволилась, то скорее с таким отношениям к работникам Вы поцелуете на двери висячий замок
Якщо на відділенні є 5 вікон для обслуговування — це ще не означає, що штат 100% укомплектован… нажаль такі реалії сьогодення. І повністю згодна, що зараз майже будь-яку квітанцію можливо сплатити он-лайн, необхідно лише мати картку будь-якого банку із позитивним залишком на ній. І не створювати скажених черг.
Многие плательщики преследуют минимальные комиссии или отсутствие оных. С терминалами многие не дружат и опасаются — есть чего.
А в очередях виноваты не клиенты, а ненадлежащая организация работы отделений.
А в очередях виноваты не клиенты, а ненадлежащая организация работы отделений.
Не згодна з Вами. Так, є опрації, які клієнти ну ніяк не зможуть зробити без відвідування банку. Але все ж таки, 80% (якщо не більше) це так звані «старовери», яким зручніше чомусь постояти в черзі, щоб касир руцями набрала квитанцію і т.д. в той час, коли таку ж само операцію можливо зробити через інет. Постояти в черзі, розказати як скрізь погано і що краще до борщу додати для смаку
- +
- 0
- StarFighter27
- 5 червня 2017, 16:27
- #
А если Вам допустим установили без вашего ведома домофон на входной двери и «забыли прикрепить» инструкцию как им пользоваться. Вы будете спать на лавочке или ждать пока из соседей не откроет? А судя по вашему коментарию, Вы умеете пользоваться интернетом, значит и способны оплатить через интернет или освоить терминал
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |