Отделение Ощадбанка на Стадионной, 13 - ничего не меняется!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
1. Чому Ви не зафіксували ці факти у Книзі скарг та пропозицій? Адже те, що Ви напишете на цьому форумі аж ніяк не змінить ситуацію — тобто додаткових співробітників не нададуть.
2. Якщо у Вас є відповідні пропозиції по цій філії Вам необхідно звертатися письмово: 01001, м.Київ, вул. Володимирська, 27 Філія-ГУ Ощадбанк по м.Києву та Київській області. Викладаєте Ваше питання по-суті.
Дійте юридично правильно, на все добре!
2. Якщо у Вас є відповідні пропозиції по цій філії Вам необхідно звертатися письмово: 01001, м.Київ, вул. Володимирська, 27 Філія-ГУ Ощадбанк по м.Києву та Київській області. Викладаєте Ваше питання по-суті.
Дійте юридично правильно, на все добре!
Книгу читают в лучшем слкчае сотрудники отделения — сомнительная эффективность. А как отреагируют на письмо — это тоже большой вопрос.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |
20.04.2017, в 13.00 год. (клієнти банку простояли в черзі майже 4 години), працівник, яка приймала платежі (Чорнобривець Т.) поставила табличку «Технічна перерва» та покинула робоче місце, сказавши, що у неї підвищився тиск. На запитання, коли буде продовжено прийом, відповіла, що не знає. При цьому запропонувала платити в терміналі самообслуговування. Підійшовши до терміналу, який обслуговувала дівчина, зясувалося, що він не бере готівкою!!!
Це не перший і не поодинокий випадок такого обслуговування в цьому (да і не тільки) відділенні. Варто прочитати відгуки в Інтернет. Нажаль, на ці звернення Ощадбанк відповідає стандартною фразою: «Добрый день! спасибо, за предоставленную информацию. Она передана в соответствующее подразделение. Спасибо, за Ваше обращение!»
Прикро, адже банк позиціонує себе з найкращої сторони: «Мій банк – моя країна!!!!».
Клієнти банку: