Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга на порушення у відділенні №10026/0137 м. Київ, вул. Симиренко, 1/2

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
lmt99 10 квітня 2017, 9:25
Відділення за адресою: Київ, вул. Симиренка/Жолудєва, 1/2-А
8.04.2017 р. Працівник Бояр І.О. відмовила пенсіонеру прийняти сплату за комунальні послуги пенсійною карткою Ощадбанку Посилаючись на власну некомпетентність та неспроможність здійснити таку операцію і фактично примусила його сплатити готівкою з комісією.
Може це була маніпуляція?

Хто допустив такого працівника до роботи?!
Інша співробітниця, яку вона покликала на допомогу, замість того щоб належним чином вирішити питання та вибачитись за незручності, вирішила сховати власну некомпетентність, дозволивши собі у грубій хамській формі «виховати» літню людину старшу її за віком!
Допоможіть своїм співробітникам навчитись працювати, або знайти іншу роботу де не буде клієнтів, які їх дратують!
Брати ж комісійні навчились миттєво?
Чомусь в цьому відділенні, на відміну від інших, видача готівки та робота з рахунками (оформлення депозитів, видача карток тощо) здійснюється у одному вікні з накопиченням великих черг. Це так й повинно бути?

Головне!

Цей чоловік майже годину простояв у черзі щоб отримати готівку та змушений з нею перейти на відстань 3-х метрів в іншу чергу в цьому ж приміщенні для сплати!

Жах!!!
Про банкомат, який знаходиться на вулиці під дощем з великою чергою та «живе власним життям», а також платіжні термінали з недосконалим інтерфейсом, в яких навіть тренованим користувачам нереально без помилок ввести багатоцифрові реквізити платіжок, що надруковані дрібним розмазаним шрифтом – тема окрема.
Чомусь до терміналів черг немає!?
Зрозумійте нарешті, що вашими клієнтами переважно є люди похилого віку!

Коментарі - 2

+
0
manson
manson
10 квітня 2017, 21:04
#
> Зрозумійте нарешті, що вашими клієнтами переважно є люди похилого віку!
Дык давно уже поняли, по сему и такое отношение и такой сервис.
+
0
lmt99
lmt99
13 квітня 2017, 20:16
#
Сегодня позвонили сотрудники Ощадбанка. Заверили, что в инциденте разобрались, меры приняли, сотрудника работать с программным обеспечением обучили. Извинились за некорректное поведение. Договорились, что взаимно надеемся на лучшее.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Скарга на порушення у відділенні №10026/0137 м. Київ, вул. Симиренко, 1/2