Скарга
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго вечора!!! Досить довго терпіли, проводили моніторинг, але вже всьому прийшов край!!! Неможливо спостерігати за тим, як Броварське центральне відділення Ощадбанку Київської області переходить усі межі!!! По-перше, коли вже очільники цього відділенння облишать наше населення від насильницького нав'язування у відкритті депозитів? Наше населення складаеться переважно із сільських мешканців і жоден не бажає довіряти свої копійки будь-кому, тим паче банкам, а ваші працівники вже просто «дістали» своїми вимогами покласти у цей банк кошти, спершу, я вважала, що це працівникі такі недолугі, але коли провела моніторинг, то зрозуміла, що ці «Данєцкіє» Лапко і всі його прихвосні змушують населення останні кровні віддавати їм на збереження. Цього ніколи не буде!!! Народ і так розчарувався!!! Прийміть міри!!! Від якого це часу Ощадбанк перетворився на театральну касу, чому моя бабуся повинна купувати у ваших сепаратистів білети в театр у 80 років та оформлювати автоцивілку на авто, якого в неї ніколи не було? Куди дивиться керівництво Ощадбанку? Раніше були керівники як керівники, а зараз реальні вороги народу, перед ким вони вислуговуються???? Приїхали у наш край і права свої диктують, на якій підставі???? Вибачте, але це вже аж занадто. Досит знущатись із нашого броварського населення. Автомат у руки і на свою «родіну», а то наші хлопці вже в землі гниють, а вони тут їхніх батьків грабують, уже просто набридло. Ситуація дійшла до максимальної межі кипіння і надалі буде гірше. Досить знущатись із населення і силувати їх до ваших депозитів, у декого на шмат хліба е вистачає, із кого ви хоче депозити оформлювати, із селян???? Звідки??? Якщо ви не відреагуєте на цю скаргу, 100 бажаючих вийти на мітинг вже є!!! Сподіваюсь, що у вас є хоч якийсь здоровий глузд і ви приймете міри, далі терпіти населенню-вже не сила!!!
Відповідь банку
4 квітня 2017, 10:30
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію. Із співробітниками відділення буде проведено роботу
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 5
- +
- +5
- Марта Громова
- 3 квітня 2017, 22:27
- #
Повністю з Вами згодна, зробили з державного банку казна що, раніше прийшов, заплатив,(я саме про сільські відділення), а зараз як не знайдеш постійно якусь дурницю нав'язують. Звертаюся саме до керівництва, схаменіться і подумайте своєю головою що ви робите, навіщо в селі послуги такі як продаж білетів у театр, футбол і весь інший непотріб, про що і про кого ви думаєте, про людей чи може про те як свої кишені набити, дістали вже. Займіться своїми прямими обов'язками, а не тим що придумати щоб як можна більше населення обібрати!
- +
- 0
- Леся Баламутко
- 2 жовтня 2018, 19:57
- #
Доброго дня. Я колишній працівник банку у Вінницькій області. В мене таке питання.Я відпрацювала в банку 5 років, розрахувалася 14 вересня, розрахункові мені виплатили але чомусь премію за відпрацьований мною повністю серпень місяць не виплатили. Неможу зрозуміти чому Боковий Ю.Є не виплачує премії районним працівникам. Напевно економія на власних працівниках. Хотільось би дізнатися яка причина. І така ситуація не одноразова. Чесно кажучи я не очікувала такого хоча інші райони теж жалілись що ім теж не заплатили…
- +
- 0
- Олеся Накарвацька
- 18 лютого 2019, 13:00
- #
Доброго дня, скажіть будь ласка повернення коштів за введення некоректного платежу в терміналі який проміжок часу потрібно чекати. в мене така ситуація сталася ще 26.11.2018 р, була написана заява на повернення коштів у віділенні ощадбанку м.Могилів Подільський вул.Стависька 46. Вже до сьогоднішнього дня скільки пройшло часу а кошти так і не повернули. Чому іінші банки повертають кошти за 15-20хв а я вже чекаю 3 місці?
- +
- 0
- OschadbankUA
- 18 лютого 2019, 16:09
- #
Добрий день. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась з вами. Згідно з нормами повернення таких платежів складає термін до 45 діб після написання заяви. Рекомендуємо звернутись до відділення банку, де було написано заяву задля уточнення стану розгляду заявки і подальшого повернення ваших коштів.
- +
- 0
- Olgagerasymkhuc
- 17 грудня 2020, 17:40
- #
Добрый день!
Сложилась такая ситуация при снятии наличных в банкомате ПриватБанка (с ощадовской карты), деньги выдал один раз,а с карты сняли два раза.
Заявление написано, сколько я должна ещё ожидать?
Приложение не работает уже 4 дня, если бы счёт не пополняла даже бы и не знала что деньги сняли.
Сколько ещё это будет продолжаться?то деньги не доходят,то программы не работают.
Верните мне мои же деньги!!!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |