Хамське відношення до клієнтів!!!!!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Звернулась в відділення банку на Курчатова 25/37, з тим що мені по гарячій лінії випустили неправильно картку киянина. На цій карті був тариф основний з платою 120грн. в рік. В мене інвалідність, цю картку мають випускати безкоштовно. Вирішували 2неділі питання, взявши з мене всі данні. Так і нічого не вирішили. 10 вересня з мене беруть повторний пакет документів оформлювали Долматова Надія Миколаївна, сказала що буде готова через місяць. 26 листопада приходить смс, що я винна гроші в розмірі 120грн. Звернулась знову в це відділення нащо мені Долматова Надія Миколаївна відповіла це ваші проблеми, що вона нічого неоформлювала. Уповноважена особа взяла з мене заяву на переоформлення тарифу. Гроші я заплатила, мені вернулися гроші. Уповноважена особа сказала, щоз цьоєю заявою мені почнеться випуск картки киянина заново і в січні я її отримаю. Потім вияснилось, що потрібно ще одна заява на закриття рахунку. І після закриття рахунку це 3місяця, співробітники банку подумають брати з мене нові документи на картку киянина чи ні!!! Мені кожен раз хамили, спілкувались з якимось БОМЖОМ!!! Рахунок закривається 5 квітня!!! По закону мені повинен бути безкоштовний проїзд. На даний момент 21березня 2017 рік, я плачу за проїзд в метро. І все тому що в цьому відділення сидять ізверги, хами… По іншому сказати не можу. В мене криска живе в клітці і вона в 1000 разів умніша чи співробітники банку. Зараз 21 березня 2017 рік і картки немає. Робимо висновки з цього відділення банку!!!
Відповідь банку
22 березня 2017, 14:00
Доброго дня! Приношу вибачення від імені банку за ситуацію, що склалася. Уточніть, будь ласка, Ваші ПІБ і контактній номер телефону, щоб ми могли вирішити дану проблему.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |