Мінфін - Курси валют України

Встановити

СКАРГА. ПОВЕРНІТЬ КОШТИ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
natahasavchuk 11 березня 2017, 15:16
Доброго дня! 23 січня через термінал(м.Обухів, вул.Київська 111) я оплачувала комунальні послуги. Проплата не пройшла і 25 січня я написала заяву на повернення коштів. Мене попередили, що максимум чекати місяць. Пройшов місяць і не дочекавшись телефонного дзвінка я пішла до відділення. Відповідь мене шокувала:«Що ви від нас хочете? Нічого ми не знаємо.Телефонуйте на гарячу лінію.» На гарячй лінії нагрубіянили і сказали, що вони займаються тільки обслуговуванням пластикових карток. На наступний день я знову пішла до відділення в бухгалтерію і знову була шокована. Сьогодні березень місяць а повертають кошти тільки за листопад місяць. Коли проплата не проходить значить при інкасації кошти виходять плюсом.Чому клієнт не може забрати свої кошти???? Чому банк користується моїми коштами і збагачує свій баланс за рахунок людей. Особисто я останні кошти віддала, щоб заплатити за опалення(1400грн.). В кінцевому результаті ні коштів немає і борг висить. Писала листа на почту контакт-центру, реакції ноль. Поміняйте відношення до клієнтів і працюйте швидше і якісніше.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 березня 2017, 12:50
Добрий день. Приношу вибачення від імені Банку. Будь ласка, вкажіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.

Коментарі - 2

+
0
09104
09104
12 березня 2017, 11:35
#
У терминалов лажи и глюки бывают, к сожалению. У меня аналогичный вопрос решился за 50 дней. На горячей линии оператор сказала, что по камерам должны установить, действительно ли я работал с данным терминалом. По части бюрократии сотрудники отделения должны сделать ксерокопию паспорта, идентификационного и самих квитанций (для описания платежа). Обязательно должны быть указаны в заявлении сумма платежа (полная, т.е. кратная 10), дата и время (как можно точнее!).
+
0
natahasavchuk
natahasavchuk
12 березня 2017, 16:49
#
Все это было сделано. Но вот дальше никакого движения нету, только хамство. Куда не обратись, никто ничего не знает.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися