СКАРГА. ПОВЕРНІТЬ КОШТИ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго дня! 23 січня через термінал(м.Обухів, вул.Київська 111) я оплачувала комунальні послуги. Проплата не пройшла і 25 січня я написала заяву на повернення коштів. Мене попередили, що максимум чекати місяць. Пройшов місяць і не дочекавшись телефонного дзвінка я пішла до відділення. Відповідь мене шокувала:«Що ви від нас хочете? Нічого ми не знаємо.Телефонуйте на гарячу лінію.» На гарячй лінії нагрубіянили і сказали, що вони займаються тільки обслуговуванням пластикових карток. На наступний день я знову пішла до відділення в бухгалтерію і знову була шокована. Сьогодні березень місяць а повертають кошти тільки за листопад місяць. Коли проплата не проходить значить при інкасації кошти виходять плюсом.Чому клієнт не може забрати свої кошти???? Чому банк користується моїми коштами і збагачує свій баланс за рахунок людей. Особисто я останні кошти віддала, щоб заплатити за опалення(1400грн.). В кінцевому результаті ні коштів немає і борг висить. Писала листа на почту контакт-центру, реакції ноль. Поміняйте відношення до клієнтів і працюйте швидше і якісніше.
Відповідь банку
13 березня 2017, 12:50
Добрий день. Приношу вибачення від імені Банку. Будь ласка, вкажіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 2
У терминалов лажи и глюки бывают, к сожалению. У меня аналогичный вопрос решился за 50 дней. На горячей линии оператор сказала, что по камерам должны установить, действительно ли я работал с данным терминалом. По части бюрократии сотрудники отделения должны сделать ксерокопию паспорта, идентификационного и самих квитанций (для описания платежа). Обязательно должны быть указаны в заявлении сумма платежа (полная, т.е. кратная 10), дата и время (как можно точнее!).
- +
- 0
- natahasavchuk
- 12 березня 2017, 16:49
- #
Все это было сделано. Но вот дальше никакого движения нету, только хамство. Куда не обратись, никто ничего не знает.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.35 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |