скарга на відділення №10026\\0194 м. Київ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Замовила картку на соцвиплати її більше місяца немає. На мій рахунок були перераховані кошти, зняти я можу в день лише 2 тис.грн. в касі надала заяву про видачу коштів та свій паспорт, проте оператор відмовив мені видати кошти та сказала, що мені необхідно підтвердити свою особу за телефонувавши на гарячу лінію ощадбанка та пройти ідентифікацію, що я це я. Також повідомила, що це для захисту від шахраїв. На картці моїй ліміт вказаний більше ніж 2 тис. грн. Прошу повідомити на підставі яких документів працівники банку видають в день з картки в касі лише 2 тис. грн. та як ідентифікація по телефону може підтвердити мою особу, якщо я надаю свій паспорт в банку? Керівник відділення почувши мої запитання проігнорувала мої слова та вдала вигляд, що їй терміново треба виконати інші справи і пішла геть. Важаю, що керівник відділення №10026\\0194 м. Київ не виконує своїх обовязків. Картки більше місяця немає я постійно змушена ходити в банк, стояти в чергах спочатку до оператора, який видає мені бланк заяви на видачу коштів, потім телефонува підтверджуючи, що я є я, а потів стояти чергу в кассу. Це знущання на моєю особою у якої зараз дитина місячного віку і для якої я змушена проходити цей жах. Кошти необхідні для придбання необхідних речей дитини. Вимагаю винести доганну керівнику відділення банку, яка взагалі не зрозуміло для чого знаходиться на своєму робочому місці і не може допомогти у вирішені ніяких питань.
Відповідь банку
2 березня 2017, 15:00
Добрый день. Приношу вибачення від імені Банку за незручності. Будь ласка, напишіть Ваш контактний номер телефону та ПІБ для оперативного вирішення проблеми.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||