Увага!! Ощадбанк шахрайство!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
20 січня 2017 року приблизно о 17:35, здійснювала оплату комунальних послуг через інформаційно-платіжний термінал №177, який знаходиться у відділенні №10026/0187 за адресою пл. Спортивна, 1А, м. Київ. Загальна сума платежу 2510, грн.Кошти через термінал сплачені проте на екрані терміналу після внесення коштів висвітлився напис про те, що кошти не зараховані, чек про внесення коштів не виданий. Все, що могли запропонувати працівники відділення — заповнити анкету-заяву. Кошти у розмірі 2510,00 грн. мені досі не повернені. ІПТ №177 працює зі збоями, при цьому жодного оголошення про це у відділенні не має. В часі здійснення оформлення анкети заяви я спостерігала, що аналогічна ситуація трапилася ще з одним клієнтом.
Відповідь банку
21 лютого 2017, 16:49
Добрий день. Приношу вибачення за незручності. На жаль, техніка іноді дає збої. Термін ролзгляду подібних заяв — до 45 днів. Ми зателефонуємо Вам після вирішення питання.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Всі курси банку |