Мінфін - Курси валют України

Встановити

Низький рівень обслуговування та відверта брехня клієнту

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Юлия Ткаченко 10 лютого 2017, 13:39
Відділення за адресою: Харків, пр-т Косиора, 73
10.02.2017 р.у відділенні № 275, що знаходиться у м. Харкові по пр-туКосіора, 73 стикнулася з некваліфікованим обслуговуванням клієнтів. А саме: почуваючи себе недобре, вирішила зайти до вищезазначеного відділення банку, щоб зняти готівку з картки, бо до цього відділення мені ближче, ніж до того, в якому я оформлювала картку, та до банкомату. Підійшовши до першої каси я дізналася, що скористатися такою послугою я можу у кассі №2. Відстоявши свою чергу я пред«явила свою картку та паспорт і вказала, яку саме сумму мені потрібно зняти. На що касир Стрибікова І.М. мені відповіла, що так як я не являюсь клієнтом САМЕ ЦЬОГО ВІДДІЛЕННЯ (те, що я є клієнтом ОщадБанку взагалі її не хвилювало), то для того, щоб отримати свої гроші я ПОВИННА сплатити страховку у розмірі 25 грн. Якщо ні — то я можу отримати свой гроші у банкоматі і назвала адресу, де знаходиться цей банкомат. Я раніше вже отримувала гроші через касу (в іншомі відділенні), але жодного разу касир мене ні до чого не зобов»язував. Я, звичайно, здивувалась, але відійшла від каси. Вийшовши надвір я зателефонувала на гарячу лінію у уточнила таку інформацію. Оператор гарячої лінії мені відповіла, що касир МОЖЕ запропонувати таку послугу, а не вимагати від клієнта її отримання. Повернувшись до зазначеного відділення я знову відстрояла чергу ( до речі люди сплачували кошти і вони були в касі) і знову звернулася до касира. На що мені відповіли, що можуть видати тільки половину суми, оскільки грошей немає. На питання чи були гроші в той час, коли я зверталася першого разу мені відповіли, що так, дійсно, гроші були, а тепер немає. Якщо хочете—стійте і чекайте біля каси поки хтось принесе (тобто буде сплачувати запослугу).

Такого відношення та відвертої брехні я ще не бачила. Я не знаю які мотиви були у даного касира (при цьому вона радилась з іншим касиром), але дуже сильно псують репутацію банку. Обслуговування на досить низькому рівні і касири брешуть клієнтам.Прошу прийняти відповідні міри щодо даного касира та ін.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Низький рівень обслуговування та відверта брехня клієнту