Скарга на працівників Ощад.банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Скарга на службову недбалість працівників Ощад.банку 24.01.2017р у відділенні Ощад.банку за адресою.м.Киів вул.І.Пулюя 5 відділення №10026/088 мною був здійснений платіж (оплата комунальних послуг) на сумму 2332 грн.після перерахунку виявилось що по факту платіж становить 2265 грн.Різницю повернути мені відмовляються, керівник відділення спілкуватись зі мною також відмовляється. На вимогу надати мені книгу заяв та пропозицій я отримав відповідь що такого документи в них не існує.Квитанцій за отримані від мене кошти працівники Ощад.банку мені не надали.
Відповідь банку
25 січня 2017, 17:32
Добрый день. Приношу вибачення від імені банку. Напишіть скаргу у книзі скарг — ми надамо офіційну відповідь по ситуації.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 20
- +
- 0
- Qwerty1999
- 25 січня 2017, 12:37
- #
Если отдали деньги в кассу а вам не вернули ни деньги ни квитанции — это однозначно звонить в полицию.
также есть телефон 0 800 210 800 если хватит терпения дождаться ответа оператора.
А не писать жалобы на сайте, никакого отношения к банку не имеющему.
также есть телефон 0 800 210 800 если хватит терпения дождаться ответа оператора.
А не писать жалобы на сайте, никакого отношения к банку не имеющему.
- +
- 0
- Larisa2606
- 21 червня 2019, 17:03
- #
Доброго дня! Оплатила у відділенні Ощадбанку 19.06. комунальні послуги, касир стверджувала, що оплата проведеться до 15-00, в результаті станом на 17-00 21.06. оплата так і не зарахована, в відділенні банку сказали, що таке буває, треба чекати. Тепер за несплату мене чекає пеня. Добитися зрозумілої відповіді ні в банку, ні в оператора гарячої лінії я не змогла.
- +
- +1
- alyonkaKarpova
- 25 листопада 2019, 17:54
- #
Добрий вечір, хочу поскаржитись на працівника банку головного відділення Ощадбанку в місті Шостка. При «виконанні» своїх обов'язків обговорювала і займалася сторонніми справами, а коли працівнику зробили зауваження, на шквал того, чим можно швидше обслужити клієнтів, визвірилася підвищуючи голос і відіслала зробити проплату в терміналі. Але в терміналі відсутня опція оплата за садок м.Шостка. Таке враження, що я зі своїми проблемами прийшла до неї додому. Це просто неповага до клієнтів банку, і таким чином знижується довіра і бажання обслуговуватись саме в Ощадбанку. Маю намір змінити банк обслуговування, та не рекомендувати іншим! Доречі, це працівник це проплачують комунальні послуги.
І ще: навчіть працівників банку, особливо, які працюють в загальному залі швидше друкувати. Жах!!!
- +
- 0
- Mariya Nataliya
- 10 вересня 2020, 16:31
- #
Доброго дня, зробила собі веб банкінг, забула пароль, не можу відновити через дубовий сервіс ощадбанку. 0 800 210 800 - на даному телефоні відповідає електронна жіночка, сьогодні чудом додзвонилася до живої людини, забула, як звати, сказав, що сконтактує мене з відповідним спеціалістом і знову почалися коломийки - чекайте на з'єднання, вільних спеціалітів немає і т.п. Реально, набридло - або зробіть доступний сервіс, або не нав'язуйте свої послуги.-
- +
- 0
- Наталия Яковенко
- 19 квітня 2021, 13:36
- #
Прошу повернути мені гроші зняті з карти за щорічну комісію, Ви не правильно оформили (не пенсійна, а стандарт) інваліду і не законо зняли кошти, це шахрайство! Докази є!
Добрий день. Півтора року назад помер мій батько. Приїхала отримати грошову спадщину за депозитом в Ощадбанк по вул. Курчатова 25/37 у м. Києві. Виявилось, що я спізнилась на декілька днів і тепер мушу чекати рік, грошей не віддадуть. Окрім цього, працівниця банку сказала, що я, нібито, не маю права на всю спадщину. Я поїхала до нотаріуса, яка підтвердила, що документ оформлений правильно і що я маю права на зазначені в документі два рахунки цього банку, один з яких вже отримала раніше. Але у відділенні мені сказали, що розглянуть моє бажання не раніше 2022 року, в день і навіть час, зазначений банком «і ніякий інший документ Вам не допоможе».
Не розумію логіки. Якщо рахунок дійсно мій, то яке банк має право його не віддати, якщо і коли я цього бажаю? А якщо банк вважає, що рахунок мені не належить, то яке право має банк пролонгувати депозит на померлу людину без її згоди і підпису.
Не розумію логіки. Якщо рахунок дійсно мій, то яке банк має право його не віддати, якщо і коли я цього бажаю? А якщо банк вважає, що рахунок мені не належить, то яке право має банк пролонгувати депозит на померлу людину без її згоди і підпису.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 11 травня 2021, 23:20
- #
Iryna57
«Півтора року назад помер мій батько.»
После смерти вашего отца вам необходимо было сразу же предъявить оригинал свидетельства о смерти и предоставить его скан-копию в Ощадбанк для расторжения всех договоров, которые были у вашего отца с Ощадбанком, а не ждать у моря погоды…
Постанова НБУ № 492
XIV. Закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків
142. Банк закриває поточні рахунки клієнтів:
…
3) у разі смерті власника рахунку — фізичної особи / фізичної особи — підприємця / особи, яка провадила незалежну професійну діяльність, після виплати коштів спадкоємцю (ям) та іншим особам на підставі документів, визначених законодавством України;
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1172−03#Text
«Півтора року назад помер мій батько.»
После смерти вашего отца вам необходимо было сразу же предъявить оригинал свидетельства о смерти и предоставить его скан-копию в Ощадбанк для расторжения всех договоров, которые были у вашего отца с Ощадбанком, а не ждать у моря погоды…
Постанова НБУ № 492
XIV. Закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків
142. Банк закриває поточні рахунки клієнтів:
…
3) у разі смерті власника рахунку — фізичної особи / фізичної особи — підприємця / особи, яка провадила незалежну професійну діяльність, після виплати коштів спадкоємцю (ям) та іншим особам на підставі документів, визначених законодавством України;
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1172−03#Text
И по итогу, никто ничего не решил.банк перезвонить не может!!! Дозвониться невозможно!!! Работают всего 3 отделения на весь большой город Николаев!!! Звонки на горячую линию — не имеет смысла, сбрасывают и кидают трубку!!!
Заблокировали карту пенсионеру, передать не подумали «пофигу, что сами закрыли отделения ещё в связи с пандемии!!! А теперь война и получить деньги нереально!!!
Значит будет расследование прокураторы : халатность сотрудников и соответственно мошенничество!!!
А комментаторов прошу не влазит со своим мнением:не Ваши родители и не Ваши проблему, потому мнение оставьте при себе!!!
- +
- 0
- Наталия Яковенко
- 6 квітня 2022, 8:47
- #
Скарга ні Приват24(видалив взагалі інформацію) ні УЗ не хочуть повертати мені гроші за 9 березня за відміну квитків 3800 повернули 266 грн і ніхто нічого не знає,що мені робити?
- +
- +1
- Qwerty1999
- 6 квітня 2022, 9:12
- #
За отмену поездки и возврат билетов деньги
должна возвращать Укрзализниця на карту банка,
с которой происходила оплата по вашему личному заявлению.
Форум Минфина — это не филиал Укрзализници
и не региональное управление Приватбанка
в конкретной области.
У вас tcnm копия письменого обращения в УЗ
или все ваши претензии вы просто вываливали
на форумы и соцсети?!
https://uz.gov.ua/contacts_feedback/
должна возвращать Укрзализниця на карту банка,
с которой происходила оплата по вашему личному заявлению.
Форум Минфина — это не филиал Укрзализници
и не региональное управление Приватбанка
в конкретной области.
У вас tcnm копия письменого обращения в УЗ
или все ваши претензии вы просто вываливали
на форумы и соцсети?!
https://uz.gov.ua/contacts_feedback/
У мене є кредитна карта від цього банку, з якої два рази в місяць знімають відсотки на початку, і в кінці, при тому, що кожний місяць сплачую більше, ніж потрібно кожного місяця. Таке в мене вперше. Не рекомендую нікому користуватися послугами Ощадбанку. Це самий жахливий банк в Україні.
- +
- 0
- Oliinyk160606
- 26 січня 2023, 13:39
- #
Добрый день. Хочу подать жалобу на работу горячей линии. Ощадбанка Я приехала с другого города из-за ситуации в стране! Моя мать пенсионер сейчас лежит в больнице с вторым инсультом. У неё была оформлена пенсионная карта в Херсонском отделении Ощадбанка. В связи с войной карта была утеряна и заблокирована. Но пенсия приходила на щет банка. На данный момент я являюсь её представителем на основании доверенности. На основании что я её дочь. И состоянием её здоровья. Нам пришлось выехать с Чернобаевки Херсонской обл. В Ровно. Сейчас я подала заявку на перевыпуск карты. Но больше месяца ничего не известно.Когда Я уже два дня подряд приезжаю в отделения банка то мне говорят:
Мы ничего не видим. Мы ничего не знаем. Мы ничем помочь не можем. Звоните на горячую линию.Я два дня подряд имею неприятный опыт общения с невоспитаными хамами. Которые насмеююца из-за ситуации сложившойсь. И пытаются зделать идиоткой. На вопрос узнать карта перевыпустилась или сново заявку подавать. Мне ответили обращайтесь в банк. На что я еще раз объясняю что в банке сказали звонить вам. Так как они не видят, незнают. Мне посмеялись в трубку и сказали обращайтесь в банк. Так вот у меня вопрос.
Зачем горячаю линия с невоспитаными мудаками которые должны быть на войне. Ане хамить и насмеюваться над людьми. А наши мужья и сыновья должны жизнь отдавать. За что чтобы эти недоумки просижували свои штаны??? Куда смотрит руководство банка??? Если я уверена что записи разговоров записаны. Как можно это допускать
- +
- 0
- kbndby2007
- 22 лютого 2023, 16:08
- #
Мій чоловік не може більше місяця отримати карту киянина! При оформленні працівники повідомили строки виготовлення карти на протязі 14к. днів. Дзвінки на гарячу лінію результату не дають. Останній дзвінок озвучили строки до 2-х МІСЯЦІВ!!! Все «спихують» на військовий стан! Але в нас військовий стан рік і інші банки картки роблять вчасно! Така сама ситуація була пів року назад у моєї мами! Більше місяця чекали карту. Хтось в цьому банку взагалі щось робить??? Безлад, некомпетентність все що можна сказати про цей банк!
- +
- 0
- Qwerty1999
- 22 лютого 2023, 16:17
- #
kbndby2007
Пишіть свої скарги Кличку — хай домовляються з Приватбанком
про випуск карт Киянина і тоді не буде ніяких проблем…
Для Ощадбанку це повністю збитковий проект,
тому вони так тягнуть з виготовленням цих карток…
Пишіть свої скарги Кличку — хай домовляються з Приватбанком
про випуск карт Киянина і тоді не буде ніяких проблем…
Для Ощадбанку це повністю збитковий проект,
тому вони так тягнуть з виготовленням цих карток…
- +
- 0
- kbndby2007
- 22 лютого 2023, 17:50
- #
В них проблеми з виготовленням будь-якої картки!
- +
- 0
- Qwerty1999
- 22 лютого 2023, 18:03
- #
То перейдіть у Приват — там таких проблем нема…
- +
- 0
- Kovtoniuk1986
- 4 квітня 2023, 14:48
- #
Добрий день, сьогодні у відділенні Ощадбанку за адресою Київ, Гоголівська 1−3, мені робили довідку про невикористання приватизаційних чеків на 4 членів родини. За кожну довідку взяли з мене по 450 грн. Сказали тільки готівкою і чек не надали. Це дійсно так і відбувається, чи мене просто обдурили?
Після того, як у нас розбомбило квартиру в Ірпені. На той час мама жила з нами. Ми продали преватизовану квартиру у Житомирі, яка належала нам. І вирішили в такий спосіб щось купити, щоби десь жити. Покупець купував квартиру за програмою ЄОселя, і гроші перевели на карти людей, яким належала квартира. АЛЕ! В Ощадбанку ми не мали змоги зняти гроші за довіреністю мами. Їй 82 роки, і вона не виходить із дому за станом здоров’я. А на своїх картах ми списували податок за зняття грошей. Це свавілля. Мафія якась. Постає питання, на якій підставі існує неможливість зняти гроші з картки Ощадбанку за дорученням? Чому я не можу зняти свої гроші? Чому ніхто не пояснює мені списання податку за зняття грошей? Хоча зазначено, що це не оподатковується? Скільки триватиме таке ставлення до українців? І отримати відповідь на свої запитання?
- +
- 0
- Andrey Puts
- 16 травня 2024, 11:41
- #
Доброго дня! Мене цікавить таке питання. Мені поставили арешт рахунку я сплатив і навіть виконавець надав всі документи, що підтверджують що в мене знято виконавче провадження і не яких боргів немає, але Ощад банк (дирявий)) вже третій місяць не може зняти арешт, коли я їм звоню вони кажуть що чекайте ми опрацьовуємо в порядку надходження… я отримую заробітну плату але не можу нею користуватись ба Ощад не може працювати нормально, ще в мене є знайомі які теж в такій ситуації і вже цілий рік чекають поки Ощад знімуть арешт хоч боргів немає! Скажіть будьласка що робити і чому я повинен чекати роками поки банк зніме арешт і куди ще можна звернутися я вже не знаю що робити.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 16 травня 2024, 14:49
- #
Пишіть скаргу до НБУ про порушення
хай їх штрафують за кожен факт порушення
https://bank.gov.ua/ua/contacts
Також потрібно не дзвонити на горячу лінію,
а писати скарги на ім'я керівника Ощадбанку
та реєструвати їх, щоб було документальне
підтверждення ваших звернень.
хай їх штрафують за кожен факт порушення
https://bank.gov.ua/ua/contacts
Також потрібно не дзвонити на горячу лінію,
а писати скарги на ім'я керівника Ощадбанку
та реєструвати їх, щоб було документальне
підтверждення ваших звернень.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |