Мінфін - Курси валют України

Встановити

Півтори години «Гопака» замість відповіді працівника безпеки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Володимир Конишев 21 листопада 2016, 13:21
21.11.2016 після переказу 1 тис гривень банк заблокував картку. Розблокувати аппаратно неможливо, оскільки механічний голос повідомляє, що введено невірні дані (бреше)! 5 працівників контакт-центру чемно переводили виклик працівникам безпеки, які протягом 1,5 години не відповідали. Завдячуючи «Ощадбанку», відчував себе досить дискомфортно перед продавцем товару! Банк перетворюється в роздуту контору з безліччю функцій і безтолковим обслуговуванням. Не можете оперативно розблокувати з незрозумілих причин Вами заблоковану картку, то нема чого її блокувати, коли не просять!
Також декалька днів не можу перереєструвати нову картку у веб-банкінгу.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 листопада 2016, 13:54
Добрий день. Процедура розблокування відрізняється в залежності від типу блокування. Напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Півтори години «Гопака» замість відповіді працівника безпеки