Не надали інформацію стосовно відкритої картки.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- +4
- Qwerty1999
- 19 серпня 2016, 13:24
- #
Звоните повторно и подавайте заявку на блокировку всех карт, оформленных на ваше имя.
Затем несите письменное заявление в региональное управление Ощадбанка в двух экземплярах и один с отметкой о приёме оставляйте себе…
Затем несите письменное заявление в региональное управление Ощадбанка в двух экземплярах и один с отметкой о приёме оставляйте себе…
Вы пенсионер или льготник?
для пенсионеров, как я знаю, карты оформляли автоматом, т.к. где-то с лета прошлого года идет закрытие «сберкнижек» и перевод всех получателей выплат на карточные счета
для пенсионеров, как я знаю, карты оформляли автоматом, т.к. где-то с лета прошлого года идет закрытие «сберкнижек» и перевод всех получателей выплат на карточные счета
- +
- 0
- Qwerty1999
- 19 серпня 2016, 15:19
- #
Пенсионерам надёжнее получать пенсию через укрпочту.
Наблюдал процесс получения пенсий в отделении Укрпочты — адский дурдом — жара 30 градусов, кондиционер не работает, в отделении толпа народу…
- +
- 0
- Qwerty1999
- 19 серпня 2016, 16:31
- #
Пенсионерам почтальон носит пенсию на дом по согласованному графику.
Этот дурдом устраивают те, кто хочет получить пенсию на пару часов раньше, чем почтальон её принесёт на дом.
Этот дурдом устраивают те, кто хочет получить пенсию на пару часов раньше, чем почтальон её принесёт на дом.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Я 19.08.2016 року в 10:58 зателефонував до КОЛ_ЦЕНТРУ за номером 0800210800, щоб вияснити:
— що це за картка (кредитна, пенсійна чи зарплатна);
— на якому відділенні було відкрито картку;
— хто відкрив картку;, оскільки ніяких документів чи заяв на оформлення карток я не подавав до ОЩАДБАНКУ.
Працівниця КОЛ-ЦЕНТРУ а саме, ЖУРАВЕЛЬ ВІКТОРІЯ для ідентифікації клієнта почала розпитувати у мене номер та серію паспорта, адресу реєстрації, та номер телефону. Я цю інформацю їй надав. Ще вона запитала у мене кодове слово, проте це повна маячня. оскільки я не подавав анкет, де я б його вказав. Також Вікторія запитала в мене номер ІПН, цієї інформації я їі не надав, оскільки я не пам«ятаю свій ІПН. В зв'язку з тим, що я не сказав їй номера ІПН, вона мені відмовила у наданні інформації стосовно того, що це за картка, хто відкривав, на якому відділенні була відкрита картка. Після цього я попросив переключити мене на картковий відділ, однак ЖУРАВЕЛЬ ВіКТОРІЯ поклала трубку.
В мене питання: чому працівник КОЛ-Центру не допоміг з'ясувати питання стосовно відкритої картки, чи хоча б надав інформацію до кого можна звернутися стосовно відкритої картки без мого відома???