Мінфін - Курси валют України

Встановити

Зняття комісії

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Іван Біленко 19 серпня 2016, 10:11
В мене зняли комісію в Ощадбанкі з запізненням протягом 2 місяців майже 300 грн, як таке можливо? тобто я знімав кошти в банкоматах не Ощадбанка протягом майже 2 місяців комісія не утримувалася, а потім Ощадбанк вирішив перерахувати комісію? В чому вина клієнта? Мені пояснили що був збій програми. Я чогось не розумію? Збій програми протягом 2 місяців!!! Щоце за система така? якщо вине не клієнта, то чому з мене зняті кошти? і як можливо їх повернути? куди звертатися? до суду чи поліції?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 серпня 2016, 10:56
Доброго дня. При відкритті рахунку Ви підписуєте Тарифи банку на осблуговування карткового рахунку, тим самим Вы погоджуєтесь з комісіями. На жаль, відбувся технічний збій і 2 місяці ці комісії не списувались.

Коментарі - 3

+
0
manson
manson
19 серпня 2016, 10:33
#
Ну насчет суда и полиции вы прям загнули. Сначала стоит разобраться в ситуации более детально, и возможно в последующем нужно будет написать заявление в банке, и лишь потом, если будет явный факт нарушения со стороны банка, идти в другие инстанции.
+
0
sersin
sersin
22 серпня 2016, 21:00
#
Поменяйте банк, пока не поздно…
+
0
lumar
lumar
26 серпня 2016, 14:43
#
Така сама ситуація підключене СМС-інформування, знімав кошти в банкоматі приват банка комісію не забирало, у заязку з чим подовжував знімати тому що в деякі моменти це було зручніше. Заходжу вчора через ощад 24/7 з телефона в мене вже мінус на рахунку, через СМС-інформування неповідомлений про зняття коштів, звоню до оператора (дозвонився на 20-25хв) після розмови з оператором тільки розумію чого мінус.
Питання:
1. Защо ви я плачу кожен місяць 5 грн(якщо непомиляюсь) за СМС-інформування.
2. Чому я маю розплачуватися за ваші помилки.

Пропоную подати якусь загальну петицію людей які попали в такуж ситуацію!!!!!!!!!!!1
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися