Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Skovaleva 23 липня 2021, 12:19
Умер муж, на счету 3900 гривен… все документы собраны, наследник ребёнок 13 лет, получить не могу… три месяца ждала ответ для нотариуса, дали, получено все, в смысле документ на спадщину, в отделение банка предоставлены все документы, мои, ребенка, и от нотариуса… видишь ли проверяют информацию… какую бл? У меня кроме старшего ещё 2е детей, их всех притащу в филиал, также телевидение. Я сыну обещала планшет с денег отца покойного, неужели для ощада это неподьемная сумма?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 липня 2021, 14:31
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ померлого. Ситуацію з відправкою відповіді нотаріусу перевіримо.
380684959717 23 липня 2021, 10:35
Обслуговування просто… стояла в черзі 40 мін що зробити оплату. Працівники вирішують свої особисті проблеми по телефону, то пропускають когось без черги. Зробіть щось, бо це ненормально
Ощадбанк
Відповідь банку
23 липня 2021, 14:10
Доброго дня! Дякуємо вам за зворотний зв'язок та приносимо вибачення. Ситуацію з обслуговуванням у цьому відділенні обов'язково перевіримо.

Ми постійно акцентуємо увагу наших клієнтів на можливості проведення операцій без відвідування установ банку, через альтернативні канали обслуговування такі як: Ощад 24/7, чат-бот або контакт-центр банку. Варто також зазначити, що проводячи операції дистанційно, клієнт не тільки економить свій час на проведення операцій, а й суттєво виграє на комісії, адже проведення операцій через описані вище канали відбувається з нижчою комісією ніж в касі, а по деяких операціях взагалі комісія відсутня.
NSDMK 22 липня 2021, 17:52
Это уже не первый отзыв о данном банке, но, к сожалению, снова ничего хорошего сказать не могу, увы.
Отсутствие комиссии за коммунальные платежи было единственной причиной использования пенсионной карты именно в этом банке. Но чем дальше, тем больше идет постепенное навязывание ненужных услуг и смена условий пользования картой.
В какой-то момент, конечно же без уведомления об этом, появилась комиссия за квитанции. А теперь оказалось, что комиссия возможна даже без квитанции!
Сегодня при оплате коммунальных счетов был отменен платеж. Я позвонила в банк, чтобы узнать причину отмены, в ответ было — ничего не знаем, оно само, это не к нам вопросы, разбирайтесь сами.
Ну раз «оно само» и оплата не проведена, то прошу вернуть комиссию, т.к. комиссия берется за проведенную платежную операцию, на что снова получаю ответ, что это мои проблемы, а не проблемы банка, банк вообще не знает что произошло и почему.
На вопрос куда можно обратиться чтобы узнать почему так произошло и решить вопрос, отправили писать жалобу в виде бумажного письма в центральный офис — Привет, современный мир высоких технологий!
Кстати, кое-какие технологии они таки внедряют. Теперь при дозвоне на горячую линию, сразу после гудков вас встречает голосовой помощник София, которая совершенно не распознает человеческую речь и в итоге все-таки переключает на оператора.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 липня 2021, 9:59
Доброго дня! Будемо вдячні вам за можливість розібратись в ситуації детальніше. Для уточнення деталей написали вам в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nAzar1506 22 липня 2021, 17:33
Я не понимаю кто может вообще контролировать работу в Ощадбанке в данной ситуации нормальных работников увольняют либо они сами хотят уйти, а *** оставляют которые целыми днями как не приходишь курят в подсобке Гузий Наталья Николаевна и Басок Юлия Валерьевна которые свою работу не выполняют!!! Куча моих друзей свидетели. Девочки работали по адресу г. Киев пр-т Оболонский, 21-Б (секция А30). Та же работа безделья происходит на новом отделении где они не хотят работать!
Вы хоть глаза откройте высшее руководство Оболони куратор Алпатова Наталья Владимировна если вы в скором времени не будете принимать меры мы в скором времени будем обращаться вышему руководству!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
22 липня 2021, 17:39
Доброго дня. Для уточнення деталей йдемо до особистих повідомлень.
Проблема вирішена
Leto777 22 липня 2021, 14:47
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Миру, 14-Г
Зашла сегодня в отд по Мира, хотела в кассе снять остаток по карте и закрыть ее. В череде я простояла с ребенком минут 50. Передо мной было 2человека, один ушел не дождался своей очереди мин через 10 после моего прихода. Через некоторое время зашел в кассу второй. Подходили люди занимали за мной очередь. Я усердно ждала своей очереди, ребенок капризничал. В это время выбежала с отд недовольная женщина, возможно, это ее передо мной потом в очередь поставила администратор. Мужчину, который стоял за мной каким то чудом администратор позвала в отд! (все при этом стояли в кассу).И так два человека которые стояли за мной пробежали передо мной в отделение. А администратор стала на проходе, я уже естественно с коляской ни как не могла заехать в отд. Это что за очередь такая? Это нормальный сервис обслуживание 1 человека около часа?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 липня 2021, 16:05
Доброго дня! Прикро, що склалась така ситуація. Найближчим часом зв'яжемось з вами, щоб домовитись про зустріч.
AntonEvg 22 липня 2021, 11:19
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 46
Выпустили мне в ощадбанке зарплатную карту, прихожу забирать, просят паспорт, объясняю- нахожусь в длительной командировке в не родном городе, паспорта с собою нет, есть приложение «Дія», права, копия паспорта. Ничего не подходит, считывателей для приложения нет, идите к управляющему, у которого очередь в 5 человек, ну или едьте в другой город за паспортом, ну и всем этим занимайтесь без зарплаты т.к. она на карте))) диджитализация … страна говорит — все в телефоне … все как всегда …
Ощадбанк
Відповідь банку
22 липня 2021, 12:33
Доброго дня! Для отримання картки у відділенні необхідно дійсно надати оригінал паспорту. Ідентифікація клієнтів по мобільному додатку «Дія» поки не реалізовано.
1adc2 21 липня 2021, 17:21
Самий гірший банк зробив оплату комунальних послуг повинні були перерахувати кошти на тепломережу, а відправили кошти в ЖКХ тепер щоб забрати кошти треба чекати 2 тижні і відсоток за операцію не хочуть віддавати кажуть ви повинні самі вирішувати з касою сума не мала і провина тут повністю банка, а гроші повертати не хочуть. Нікому не раджу цей банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 липня 2021, 9:57
Доброго дня! Дуже хотіли б перевірити ситуацію детальніше. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, в якому проводили платіж.

Наперед вдячні!
Perkalova 21 липня 2021, 14:46
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 12
Обращалась на днях в отделение на Проспекте Победы 12 с вопросом консультации по ипотеке. Старший контролер-кассир Попова О. П. великолепно предоставила информацию, сделала детальный просчёт, очень доступно объяснила все нюансы по продукту. Радует скорость обслуживания, ориентация на клиента, профессионализм сотрудника. Благодаря данной сотруднице заинтересовала не только ипотека, а также страхование. Однозначно рекомендую обращаться за финансовыми услугами в данное финансовое учреждение.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 липня 2021, 16:26
Доброго дня! Дуже приємно, що ви знайшли час залишити відгук про роботу працівника. Дякуємо вам!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mary1209 21 липня 2021, 13:02
Найгірший банк! Забрати власні кошти просто неможливо. «Грамотні» працівники зумисно не надають повної інформації, щодня нові вимоги. А тим часом грошима банк користується. То треба книжка, наступного дня — ще і картка. Сказати одразу видно релігія не дозволяє. Видно, без залучення поліції і журналістів не обійтись.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 липня 2021, 13:57
Доброго дня. Йдемо до особистих повідомлень для уточнення деталей.
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 липня 2021, 9:17
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 22.07.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Sky7 21 липня 2021, 12:41
Очень ужасный банк. Никому никогда не буду его рекомендовать. И сама больше никогда не буду с ним связываться. Множество операций проходит через одно место. Уже 300 раз пожалела что открыла в нем депозит и теперь проблематично вернуть свои же средства
Ощадбанк
Відповідь банку
21 липня 2021, 13:55
Доброго дня. Написали вам в приватні повідомлення для уточнення інформації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleksii78 20 липня 2021, 15:12
Відділення за адресою: Київ, вул. Бальзака Оноре, 66
Відділення на Бальзака (Троєщина) укомплектоване неадекватними працівниками. Відфутболюють клієнтів одне на одного. На місці бувають рідко. Черги величезні.
Найгірший банк України
Ощадбанк
Відповідь банку
20 липня 2021, 15:40
Доброго дня! Будемо вдячні вам за детальніший опис ситуації, аби ми мали змогу розібратись в ситуації та провести роботу із працівниками. Можете написати нам в приватні повідомлення. Зворотний зв'язок вкрай важливий.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Samoxina86 19 липня 2021, 17:53
5.07.2021 був арештований мій рахунок на який я отримую соціальну допомогу на дітей, я взяла виписку з банку і відправила виконавцю.12.07.2021 виконавцем була надіслана в Ощадбанк постанова про зняття арешту з рахунку.19.07.2021 з мого рахунку який ще досі заблокований списали кошти за виконавчим написом. Діти лишилися без коштів для існування.Якби держава не зобов’язувала отримувати виплати для ВПЛ лише через ваш банк, я давно б закрила рахунок.
Скаргу на банк залишила також в урядовому контакт центрі.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 липня 2021, 10:52
Доброго дня! Перевіряємо, чи була отримана банком постанова про зняття арешту. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок. Стосовно причин накладання арешту, слід звернутись до виконавця. Банк не має права ігнорувати подібні вимоги, сподіваємось на розуміння.
KaterynaSv 19 липня 2021, 10:40
Я взагалі не є клієнтом ощаду, але довелось з ними мати справу, адже почали приходити від банку повідомлення на мій номер телефону. Повідомлення стосувалися обслуговування пенсійного рахунку якогось із клієнтів ощаду. Я неодноразово зверталась до банку у чаті, а також ходила у відділення з проханням виправити цю ситуацію. Адже не хочу, щоб мій номер телефону був пов' язаний з іншою людиною і її банківською інформацію. Але очевидно, що співробітникам банку на таку «прикру помилку» просто начхати!!! Зі мною спілкувались по хамськи, реєстрували мої звернення, але відповідь на них не надавали під приводом банківської таємниці(???) Це взагалі як розуміти? Це не рівень державного банку, що відповідає за заощадження в основному незахищених верств населення. Це взагалі не рівень будь-якого банку так байдуже ставитись до персональних данних своїх клієнтів. Взагалі питання: як могла статись така ситуація, що до абсолютно стороннього номеру була прив 'язана банківська картка, якщо зазвичай для верифікації клієнта потрібно вказати код, що приходить на вказанний мобільний номер. Але ж ні, для Ощада я тепер якась Тамара, хоча все життя проходила з інщим ім'ям і до пенсіх мені ще декілька десятків років.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 липня 2021, 14:34
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення номер телефону, на який надходять смс-повідомлення. Зробимо все необхідне для відключення повідомлень.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
nata1520 19 липня 2021, 9:12
01.07.2021 г с моего валютного депозита украденны деньги (около 4 тыс дол), без единной смс и подтверджения мною, плюс окрыли 3 цифровые карточки на моё имя на которые были переведены деньги и в течении двух минут частями были переведены деньги!!! Как можно теперь доверять деньги государственному банку Ощадбанк!!! Как у вас работает служба безопасности? И когда будет рассмотренно моё дело номер 570?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 липня 2021, 14:27
Доброго дня! На даний момент ваше звернення знаходиться в роботі. Як тільки буде отримано результат, вам надійде офіційна відповідь банку в термінах, визначених законодавством.

Для розслідування факту шахрайства рекомендуємо також звернутись до працівників правоохоронних органів. Залишити звернення можна на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Проблема вирішена
Vasiliy1997 18 липня 2021, 16:09
8 июля в 18:30 снял 15000грн по 1000грн через банкомат ПриватБанка (чужим банкам он даёт только так), после этого зашёл в приложение Ощадбанка и посмотрел в чеках было написано без комиссии в банкомате тоже не слова о комиссии. 9 июля снял 13000грн в 9:00, проверил приложение — опять без комиссии. 15000грн снял в 19:30 в приложении в чеках тоже было написано без комиссии, но денег было меньше чем должно быть. Пересчитав вручную оказалось меньше на 645грн и в приложении этих денег в расходах нигде не было. 10 июля в приложении Ощадбанка в чеках за 8 июля стояла уже комиссия, а 12 июля комиссия стояла в чеках за 9 июля. 43 раза по 15грн = 645грн. Ладно банкомат чужой, ладно вы берете комиссию, но сообщать об этом через 2 дня это как вообще понимать?! Я специально каждый рас заходил в приложение и смотрел чеки, если бы я в первый рас увидел комиссию то больше не снимал, а пошел в кассу. (У меня есть скриншоты чеков в которых написано без комиссии и скриншоты этих же чеков в которых уже стоит комиссия. Могу предоставить.)
Ощадбанк
Відповідь банку
19 липня 2021, 14:17
Доброго дня! Відповідно до діючих тарифів існує обмеження в сумі зняття без комісії. Розмір цієї суми залежить від умов тарифного пакету, в якому відкрито картку. В даному випадку комісії стягується з боку Ощадбанку, відповідно в банкоматі іншого банку та чеках, що видає цей банкомат комісія відображатись не буде.

Для отримувачів пенсії або соціальної допомоги ця сума складає 10 тис. грн, 15 тис. грн або 30 тис. грн. в місяць (залежно від типу картки). Для отримувачів заробітної плати — 30 тис. грн або 50 тис. грн. При цьому двічі в місяць можна зняти будь-яку суму в касі банку без комісії.

Перевірити, яка сума зняття передбачена для зняття без комісії за тарифним пакетом та яку суму вже знято в поточному місяці можна:

— через чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat

— через оператора контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.

Рекомендуємо ознайомитися з тарифами банку для уникнення непорозумінь в подальшому. Це можна зробити за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pensioner2021 17 липня 2021, 18:01
Відділення за адресою: Львів, вул. Угорська, 12
Мій батько відкрив пенсійний рахунок в ощадбанку. Зареєструвались в ощад24/7. Не можливо відключити смс банкінг, приходить повідомлення Vybachte, u tsiliakh bezpeky SMS-banking za vashoiu kartkoiu 4−266* ne mozhe buty vidkliucheno. oschadbank.ua/chat.
Яким чином мій батько може відмовитись від смсбанкінгу та від кредитної лінії? Дякую за відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 липня 2021, 14:02
Доброго дня! Підключення смс-банкінгу до картки, по якій здійснюється реєстрація в Ощад 24/7, — обов'язкова умова для користування сервісом, оскільки для підтвердження операцій та входу генеруються смс-паролі.

Стосовно кредитного лінії, закрити її можливо залишивши відповідну заяву у відділенні, де обслуговується рахунок. Якщо виникнуть додаткові питання — звертається, будь ласка. Будемо раді допомогти.
Проблема вирішена
skakunanna1989 17 липня 2021, 14:46
Віддали депозит по довіреності, будучи проінформованими що людина померла 13.11.2020. 22.12.2020 дали відповідь про наявність коштів, а 12.02.2021 по довіреності віддали досить велику суму у валюті. В інших банках з таким проблем не виявилося. Відразу як взнали про смерть власника депозиту заморозили усі рухи готівки і очікували правонаступника. В Ощадбанку що в Червоноград просто казали що діяли по дорученні. Їм навіть не вистачило розуму при видачі такої величезної суми перевірити причини цього. Коли попросила виписку рахунків виявилося що як правонаступник з усіма юридично оформленими документами я не маю права. Прийшлося аж 3 рази ходити до завідувача щоб він таки дав дозвіл на виписку. А Ви хоча б знаєте що з дня смерті всі доручення втрачають силу??? Цікаво як відбувається відбір персоналу, чим керується політика безпеки ощадбанку?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 липня 2021, 13:59
Доброго дня! Хотіли б перевірити ситуацію детальніше. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ПІБ власника рахунку. Наперед вдячні.
Проблема вирішена
sdom 17 липня 2021, 11:50
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Пушкіна, 6, прим. 53
13.07.2021, Днепр, пр Пушкина 6, при оформлении основного счета для одной карты, навязали открытие доп карты с кредитным лимитом. Без неё отказывались открыть основной счет. При выдаче доп карты «моя картка», нарушили все возможные условия в банковской сфере. Карту выдали не с рук в руки, при оформлении счета, а в кассе без упаковки, по внешним признакам б/у (грязная с синими чернилами на лицевой стороне, и в царапинах). Сразу её заблокировал. Счет в этом банке просто небезопасно открывать.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 липня 2021, 12:37
Доброго дня! Оформлення кредитної картки не є обов'язковим. Приносимо вибачення за ситуацію. Якість обслуговування в даному відділенні перевіримо, як і інцидент з видачею картки. Дякуємо за зворотний зв'язок!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
liud4ik 16 липня 2021, 19:19
Мой отец сегодня пытался в приложении Ощадбанка сменить лимит. Но почему-то оно выбрало выпустить платиновую карту, он нажал далее думая что это по-поводу лимита. В итоге сняло деньги и отменить онлайн не вышло.

Он позвонил на горячую линию, ему сказали мы не можем отменить онлайн идите в отделение. Сходил в отделение, простоял час в очереди. Когда дошла до него очередь, оказалось они уже выпустили карту и ничем помочь не могут. Так как карта ещё едет, её даже не закрыли и денег не возвращают
Ощадбанк
Відповідь банку
19 липня 2021, 12:28
Доброго дня! В даній ситуації скасувати списання комісії дійсно відсутня можливість, оскільки списання не відбулось помилково з технічних причин — картку було замовлено клієнтом та підтверджено її випуск одноразовим паролем. Сподіваємось на розуміння.

В майбутньому у випадку виникнення будь-яких питань в процесі користування Ощад 24/7 рекомендуємо звертатись до служби підтримки. Номер телефону 0-800-210-800 цілодобово.
Проблема вирішена
Rb0978456691 16 липня 2021, 14:20
Прийшла в Ощадбанк звернулась до співробітників банку показала купюри точніше нижню частину купюри так як дитина верхню відрізала і з'їла сказали що обміняють але 40%відсотків банку.підійшла до касира, а вони не приймають, підійшла до керівництва банку сказав що приймають купюри тільки в ідеальному вигляді.Подзвонила в Національний банк України сказали що банк має прийняти мою банкноту точніше що від неї залишилось звісно не всю суму мають дати, а відсотків 60% куди звертатися?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 липня 2021, 16:55
Доброго дня! У випадку значного пошкодження купюри банк вилучає банкноту та передає до подальшого дослідження в НБУ. В даній ситуації принципове значення має обсяг цілої частини купюри. Якщо її площа становить менше, ніж 55% початкової площі банкноти, банк не має права її прийняти відповідно до вимог законодавства. Якщо ж обсяг цілої частини перевищує 55%, напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення для детальної перевірки ситуації. Наперед вдячні вам!

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Відгуки про Ощадбанку 📝