Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Svetakonfeta222 6 грудня 2021, 17:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Закревського, 75/2
Добрый вечер. Пришла в отделение банка по ул. Закревского 75/2 с целью заказать карточку киевлянина. Предоставила копии документов (паспорт, код), но договор не подписала, так как нужно было подписать безоговорочно Договор на 120 страницах, который находится на сайте Ощадбанка. Работница банка Перевязко Людмила, так представилась девушка, сказала что вышесказанный договор находится на сайте и ознакомиться можно только через интернет, распечатаного экземпляра нет и не будет печатать. 120 страниц!!! Вы серьезно уважаемый Ощадбанк, прочитать 120 страниц!!! Естественно я не захотела подписывать договор иначе говоря кота в мешке. Хотела дома прочитать, но через 2 дня мне на Вайбер пришло сообщение о подключении смс банкинга. Как такое возможно, без подписания вообще какого-либо договора с банком. Клиентом банка я до этого не была. Хотелось услышать официальный ответ на подобного рода безобразие!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 9:24
Доброго дня! Вже перевіряємо всі деталі ситуації. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kotomtseva1967 6 грудня 2021, 13:19
Широ вдячна співробітникові відділення цього банку — пані Ірині Ковальській за високу компетентність, толерантність і підкреслену ввічливість у роботі з клієнтом, абсолютно зрозумілі пояснення, небайдуже ставлення до своєї роботи і клієнтів (принаймні — в моїй особі). Справу (ОФОРМЛЕННЯ КАРТКИ КИЯНИНА) було вирішено за лічені хвилини!!!
Окрема подяка пані завідуючій — Мотрич В. Ю. (вибачте, якщо переплутала прізвище або ініціали) — за «виховування» (:)) таких бездоганних, сумлінних працівників/співробітників. Завжди приходжу до ВАС з упевненістю, що мої питання будуть вирішені.
ЩИРО ДЯКУЮ.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 13:58
Доброго дня! Дуже вдячні вам за відгук.
sergiychorniy 6 грудня 2021, 9:56
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Титова, 29
У відділені відмовили дати пояснення по нарахуванню коштів на рахунок. Вимагали оригінал паспорту. Я запропонував додаток Дія, працівниця банку, дивлячись на мене звіриними очима почала розповідати, що в них немає пристрою для зчитування. Згідно прийнятого законодавства додаток Дія, З 1 вересня державні органи не матимуть права вимагати паперові документи для надання послуг. То б то, в відділені проти мене було порушено законодавство, та мої права, по наданню інформації, та вирішенню винекших проблем по рахунку.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:07
Доброго дня! Перепрошуємо за
можливі незручності. На даний момент банк працює над доопрацюванням програмних комплексів, аби проведення всіх операцій, що передбачають верифікацію клієнта, були можливими з використанням додатку «Дія». Як тільки це стане можливим, одразу проінформуємо наших клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zzz9090zzz9090 4 грудня 2021, 22:22
Звонят по 1−2 раза в неделю, если не дозваниваються в течение дня то звонят до тех пор пока не дозвоняться и интересуются почему не использую их кредитную карту. Потому что не хочу, дайте мне кредитный лимит 5 млрд. евро я конечно сразу начну им пользоваться, а так мелуху конять по карманам не интересно
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:06
Доброго дня!
Ви можете подати заявку на збільшення кредитного ліміту.
5 млрд не гарантуємо, але заявку розглянемо ;)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mokan 4 грудня 2021, 18:46
Не советую… банкинг не работает, переводы не работают, снятие денег проблема… короче 👎👎👎
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:03
Доброго дня! Чи могли б ви уточнити, які складнощі виникли при переказі коштів та знятті?
Будемо вдячні за можливість проаналізувати ситуацію.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 грудня 2021, 9:57
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 07.12.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Eva2021 4 грудня 2021, 15:36
Спілкувалася з двома пані, котрі не надали інформацію, не знають що таке клієнтоорієнтованість та банальна ввічливість, одна з них навіть кинула трубку. Яким чином я можу отримати відповіді на свої запитання, якщо розумію, що втретє буде така ж сама розмова з консультантом?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:01
Доброго дня! Вже перевіряємо ситуацію з наданням консультації. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
Annathibi 3 грудня 2021, 18:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Хрещатик 7/11
Пришла оформлять карточку киевлянина. Сотрудница банка уверила меня, что я не смогу её открыть без открытия кредитной карты, мол, это пакетная услуга. Я несколько раз сказала: она мне не нужна, имея в виду кредитную карту. Но сотрудница и дальше продолжила гнуть линию про обязательность кредитной карты. В итоге пришлось согласиться. Теперь названивают мне, чтоб я её активировала. Я говорю, что не собираюсь её пользоваться. Они говорят: проведите хотя бы 1 операцию, иначе вы не сможете её закрыть. У меня просто шок, я будто не в государственный банк сходила, а в шарашкину контору, которая всячески пытается тебя нагнуть.
Очень разочарована поведением сотрудницы банка, которая вынудила меня открыть кредитную карту. Обман клиентов это явно не добавляет баллов репутации вашего банка
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 9:56
Доброго дня! Перепрошуємо за цю ситуацію. Відкриття кредитної картки справді не є обов'язковим. Зробимо все необхідне, щоб не допустити повторення подібного випадку. Вдячні вам за відгук.
Александр Бабак 3 грудня 2021, 17:39
Відділення за адресою: Київ, вул. Івана Пулюя, 5-А
Добрый день!

Я заказывал муниципальную карту. Мне её изготовили. Карту не забирал.
Так слаживаются обстоятельства, что мне возможно нужно будет уехать с Киева на месяц — второй, а возможно и вовсе переехать в другой город, тоисть карта мне и не понадобиться. Оператор на горячей линии сказала, что карта будет лежать на отделении 6 месяцев после чего сотрудники банка её уничтожат, но при этом 120 грн за обслуживание мне нужно будет оплатить не важно забрал я её или нет.
Вопрос состоит в том зачем я платил 70 грн за выпуск «нового пластика» как объяснили сотрудники отделения и + 120 грн за обслуживание карты которую я не буду забирать и активировать?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 9:49
Доброго дня! Банк виготовив картку на ваше замовлення. В цей момент і списується комісія відповідно до умов обслуговування, оскільки банк надає можливість користуватись карткою та забезпечує її обслуговування.
Проблема вирішена
Олексій Лев 3 грудня 2021, 13:50
Маю таку претензію до банка і вважаю це шахрайством. В банку маю один рахунок і активну банківську картку і не активну. З держустанови приходила сума грошей на активну картку, бо в держустанову, Я приносив реквізити банку, за це я заплатив гроші. На початку 2021 році була замовлена картка, но на данний час не можу забрати картку. Неактивна картка з’явилась в додатку банка і на неї зараховуються гроші, зняти або перевести я не маю функції. На активну картку нараховується негативний рахунок, зараз в межах 10 грн.
Щоб владнати це питання мені треба взяти в банку, картку, заплатити податок, щоб роздрукували реквізити банку (це гроші), поїхати в держустанову, там витратити свій час в черзі або по запису.
в Call-центре мене запевнили, що я повинен нести реквізити банку в держустанову.
В держустанові вважають що винен банк.
Питання, косяки банка чому, Я повинен їв вирішувати за свій рахунок і свій час, витрачаючи на цю «проблему», якої по факту в мене, як кліента банка немає. а ось в банка до клієнта чомусь є.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 15:55
Доброго дня! При заміні карток сам рахунок не змінюється. Якщо раніше державна установа вам проводила виплату за номером рахунку, нічого не зміниться. Вам лише потрібно забрати у відділенні нову картку.

Реквізити рахунку можна переглянути в Ощад 24/7 або чат-боті безкоштовно та в будь-який час: https://www.oschadbank.ua/chat
Проблема вирішена
Юрій Рожовецький 3 грудня 2021, 12:10
Відділення за адресою: Харків, пр-т Незалежності, 7
При попытке открыть карточный счет для получения пенсии по нотариальной доверенности, сначала говорят, что это сделать нельзя, потом оказывается, что в принципе можно, но активировать карту, установив пин-код нельзя, несмотря, на то, что в доверенности явно указаны эти действия. При этом, сотрудники банка ссылаются на внутреннюю инструкцию, которую сфотографировать я не могу, хотя грифа секретности на ней я не увидел.
То есть, какой-то почтальон Печкин, который работает в режиме бешенного принтера в правлении банка, придумал новую инструкцию, которая отменяет Закон Украины Про нотариат. Карту мы вам выпустить и выдать можем, но пользоваться вы ею не сможете.
Причем, сами сотрудники банка признают, что не понимают формулировку своей же инструкции и действую по принципу «лучше запретить, чем разбираться».
Ощадбанк, вы там звісно совсем здравый смысл потеряли?
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 15:34
Доброго дня!

Пін-код до картки встановлює власник рахунку. Це регламентовано не просто внутрішнім документом, а ДКБО — договором, що визначає умови взаємодії між банком та клієнтом.

Зокрема, у пункті 1.22 зазначено:
«Клієнт має право уповноважити Довірену особу отримати Платіжну картку, випущену на його ім’я, на підставі нотаріально посвідченої довіреності або довіреності, посвідченою іншою уповноваженою на це особою (в разі якщо використання такої довіреності передбачено нормами Законодавства). В цьому випадку Клієнт самостійно отримує ПІН-конверт до Картки (при наявності)/встановлює ПІН-код до Картки в установі Банку або через IVR або через ІПТ/АТМ.»

Посилання на Договір комплексного банківського обслуговування: https://old.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olga230379 3 грудня 2021, 11:53
Здравствуйте! Хочу пожаловаться о мошенничестве интернет магазина на карту вашего банка была переведена оплата за товар. Товар не получен, деньги не вернули, внесли в чёрный список. Номер карты 5167 8031 1455 9300 Николаева Ирина Викторовна

Ответ
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 12:05
Доброго дня! Якщо один із клієнтів Ощадбанку не виконав договірні зобов'язання (не відправив товар/не надав послуги) необхідно звернутись до правоохоронних органів. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
Проблема вирішена
maralex111 3 грудня 2021, 10:03
Не могу зарегистрироваться в Дии через банк айди Ощада. Пишет, что неполная информация. Поддержка Ощада отмораживается и посылает в Дию
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 10:17
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Grin1966va 2 грудня 2021, 20:16
Решили мою проблему с авторизацией на портале Дия. Быстро и оперативно огромное спасибо Минфин и Ощадбанк.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2021, 9:52
Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок. Були раді допомогти!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Y37DfgLA93 2 грудня 2021, 0:57
Неработоспособный пенсионер. Обслуживаюсь в отделении Ощадбанка в Голосеевском районе г. Киева. Для оплаты коммунуслуг использую интернет-банкинг «Ощад 24/7».
Три года назад был лишён жилищной субсидии из-за непередачи Ощадбанком в платёжных документах показаний счётчика горячей воды и образовавшейся из-за этого многотысячной задолженности перед поставщиком услуги.
В этом году лишён жилищной субсидии из-за задолженности перед Управляющей компанией на сумму 1248,20 грн. вследствие непередачи ей Ощадбанком моих ежемесячных платежей.
На мой запрос о причине отсутствия платежей Ощадбанк утверждает, что моих платежей не было два предшествующих до 2019 года, хотя у меня есть все оплаченные и подтверждённые самим же Ощадбанком квитанции за последние четыре года.
Т. е. Ощадбанк ограбил своего клиента-пенсионера.
К сожалению, НБУ и лично его председатель Шевченко К. Е., не реагируют на жалобы о беспределе Ощадбанка.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 грудня 2021, 9:33
Доброго дня! Інформація, яка вказується при проведенні платежу (призначення платежу, показники тощо) передається до організації-отримувача. При цьому це не звільняє від відповідальності за своєчасність та правильність передачі показників користувача комунальних послуг.

Якщо комунальна організацію стверджує, що не було отримано платежів, ви можете надати квитанції як підтвердження оплати. Банк переказує кошти чітко за реквізитами, що вказуються.
sveta737571 1 грудня 2021, 21:47
З рахунку покійного батька щомісяця з липня 2019 знімали по 20, а потім по 100 грн за обслуговування неактивного карткового рахунку. Пояснили спеціалісти банку це тим, що банкові не було відомо про його смерть. А у 2017 році на запит держнотаріуса Ощадбанк надав довідку про стан рахунку для оформлення спадщини. Я особисто надала банку у 2017 році копію свідоцтва про смерть. Отже два роки банк знав про смерть клієнта, а тоді сталася амнезія і почали знімати гроші. Копії договорів банківського обслуговування депозитного та карткового рахунків покійного батька у відділенні мені не надали. Заяву про надання копій договорів відмовлялися приймати та реєструвати. Порадили звертатись в центральний офіс. Книгу скарг не надали. Порадили звертатись на гарячу лінію.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 грудня 2021, 9:25
Доброго дня! Рахунок продовжує обслуговуватись за діючими умовами ДКБО до його закриття власником рахунку або, в даному випадку, спадкоємцем.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Boris66 30 листопада 2021, 22:30
Согласно тарифу Зарплатный клиент банка может дважды в месяц снять наличные в отделении банка без комиссии. Если он по забывчивости снимает наличные третий раз, у него без предупреждения снимают 1% от снятой суммы+ 5 грн. Банку прибыль, а клиенту — саечка за забывчивость.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 10:25
Доброго дня! Дана комісія передбачена тарифами банку, які чітко визначають умови зняття готівки: два зняття в місяць без комісії незалежно від суми, третє зняття — тарифікується в розмірі 1% від суми + 5 грн. Якщо ви не пам'ятаєте точно кількість зняття готівки в касі в поточному місяці — не проблема це уточнити. Можна переглянути операції в Ощад 24/7 або чат-боті чи зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та уточнити в оператора.
Проблема вирішена
Grin1966va 30 листопада 2021, 21:48
Портал Дия не регистрирует меня, так, как нет достоверной информации про меня в Ощадбанку, картку платника податкiв имею, у меня зарплатная картка укрзализницы. Выдана г Киев проспект Перемоги 75/2.Работаю в филиале укрзализницы Донецкой.обл.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 9:36
Доброго дня! Написали вам для уточнення в особисті повідомлення.
Shukov 30 листопада 2021, 14:00
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Гагаріна, 102, прим. 44
30.11.2021 о 12:30 за адресою м. Дніпро пр. Гагаріна 102 я, громадянин України, звернувся у відділення Ощадбанку щоб зняти з картки грошові кошти в іноземній валюті. Касир даного відділення попросила пред’явити паспорт для виконання даної операції. Після пред’явлення е-паспору в додатку Дія, касир відмовила мені в знятті коштів посилаючись, що їхній банк не приймає за документ е-паспорт та потрібно пред’являти тільки у формі картки чи паперового паспорту.
І ось я не можу зрозуміти, на яких підставах Ощадбанк порушує Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»???
На це питання, а ні в відділенні, а ні в колл-центрі мені ніхто не зміг дати відповіді.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 14:15
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. На даний момент банк працює над доопрацюванням програмних комплексів, аби проведення всіх операцій, що передбачають верифікацію клієнта, були можливими з використанням додатку «Дія». Як тільки це стане можливим, одразу проінформуємо наших клієнтів.
DmytroMigrant 30 листопада 2021, 5:13
Ощадбанк-еталон убогості і його додаток «недощад24/7» не виняток
1: постійно не надходять смс про підтвердження операції (одноразові паролі)
2: неможливо здійснити онлайн покупку перебуваючи за кордоном (при тому що всі налаштування в call-центрі зробив перед виїздом)
3: вкрай малий функціонал в порівнянні з конкурентами, а те що є спрацює, хоча б з 10 разу
Самі картки за кордоном працюють вкрай погано, не в кожному терміналі і не завжди. З картками ін. банків проблем немає, то я що, маю кожного разу молитись при оплаті щоб спрацювала картка? Чи позичати в колег кошти, маючи при цьому солідну суму в себе на рахунку, але не можу скористатись ??? Висновок простий: забираю абсолютно всі кошти з цього… непорозуміння, всі депозити і закриваю абсолютно все, що мене пов’язує з цим… Мої рідні будуть переведені в ін банк. Хочете не мати проблем-не зв’язуйтесь з ощадом, бо ж там погано абсолютно все, і гарний дизайн сайту цього, нажаль, не змінить.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 30 листопада 2021, 10:32
Доброго дня!
Картки Ощадбанку повністю забезпечують проведення безготівкових операцій та платежів за кордоном. Можемо припустити, що проблема виникла локально. Для з'ясування обставин в подібній ситуації рекомендуємо звернутися до контакт-центру — зв'язатись можна цілодобово, в тому числі із-за кордону.
Функціонал Ощад 24/7 постійно збільшуємо, а завтра вже презентуємо новий додаток.
karp0925 29 листопада 2021, 17:27
Пришел по нотариально заверенной доверенности закрыть платежные карты. Но тут вдруг оказалось что доверенности им мало, нужна еще выписка из единого реестра доверенностей. И это для того чтобы закрыть уже заблокированные карты. Это все равно если бы я пришел с паспортом, а у меня еще требуют свидетельство о рождении. Написал заявление, теперь жду письменного ответа за эти противоправные действия.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 18:02
Доброго вечора. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детально та надамо зворотний зв'язок.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝