Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Лимиты я все убрал.
Написати коментар
Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 (за тарифами оператора), або безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Коментарі (2)
Також можна зареєструватися через новий додаток, він не потребує даних картки. Посилання для завантаження:
Play Market: https://bit.ly/3tUxJia
Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
Написати коментар
Коментарі (2)
Коментарі (2)
Доброго дня!
Не можемо зареєструватись у додатку ДІЯ через BankID. Заношу номер карти, після отримання смс ввожу код, далі отримую відповідь:" Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Щось пішло не так. Спробуйте пізніше або зверніться на Контакт центр банку ({«state»:«err»,«error»:«unexpectedError»,«error_description»:«Щось пішло не так. Спробуйте пізніше або зверніться на Контакт центр банку»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку"
Допоможіть будь-ласка розібратись з данною проблемою
Коментарі (1)
На сегодняшний день ответ так и не получен!!! В регистратуре срок указывали до 2 недель, прошу сообщить когда будет прислан ответ?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Банк може передавати інформацію до ПФУ, якщо протягом року не відбувалось зняття пенсії особисто одержувачем, згідно п. 17 ПКМУ №1596.
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Перевірити ситуацію детальніше по вашій карті можливо також за номером 0800210800.
Написати коментар
Не вдається авторизуватися в Дії через Ощадбанк. СМС з паролем для вхожу після введення номеру карточки приходить але авторизацію не пройдено
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)