×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Олег Ціома
- 15 грудня 2016, 20:51
- Олег, Нововоронцовка
Вітаю! Мене викликали в банк аби перезаключити договір. Коли почав діяти новий договір мені перестали надходити смс повідомлення. Через тиждень я помітив зникнення коштів з рахунку. Тоді ж я відразу заблокував карту написав заяву в міліцію та написав скаргу у відділенні банку. З мого рахунку було викрадено 2841 грн. Я не користувався жодного разу веб-банкінгом та нікому не розголошував данних карти. В службі безпеки банку мені щораз обіцяють, що розглянуть мою скаргу і нададуть письмову відповідь. Але відповіді не має, лише щораз обіцянки то завтра, то на вечір, то на наступному тижні, бо розглядають в Києві. Підскажіть як діяти в моїй ситуації.
Відповідь банку
16 грудня 2016, 16:38
Добрий день. Зателефонуйте в контакт центр за телефоном 0 800 210 800 і оформіть звернення по цьому факту. Також оператор зможе Вам описати яким чином була проведена операція.
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися