Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
32076228
Олег Ціома
15 грудня 2016, 20:51
Олег, Нововоронцовка
Вітаю! Мене викликали в банк аби перезаключити договір. Коли почав діяти новий договір мені перестали надходити смс повідомлення. Через тиждень я помітив зникнення коштів з рахунку. Тоді ж я відразу заблокував карту написав заяву в міліцію та написав скаргу у відділенні банку. З мого рахунку було викрадено 2841 грн. Я не користувався жодного разу веб-банкінгом та нікому не розголошував данних карти. В службі безпеки банку мені щораз обіцяють, що розглянуть мою скаргу і нададуть письмову відповідь. Але відповіді не має, лише щораз обіцянки то завтра, то на вечір, то на наступному тижні, бо розглядають в Києві. Підскажіть як діяти в моїй ситуації.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2016, 16:38
Добрий день. Зателефонуйте в контакт центр за телефоном 0 800 210 800 і оформіть звернення по цьому факту. Також оператор зможе Вам описати яким чином була проведена операція.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися