×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- eskimka
- 23 листопада 2016, 13:30
- Александра
Втратила картку, прийшла в банк, замовити нову та зняти кошти по паспорту… Відмовили в зв«язку з присвоєнням новій картці номеру, на протязі трьох днів… на скільки такі дії правомірні? чому я не можу зняти кошти з своїм паспортом зі свого рахунку?
Відповідь банку
23 листопада 2016, 14:39
Добрий день. За номером картки Ви можете отримати кошти у будь-якому відділенні через 3 дні після замовлення картки. По номеру рахунку Ви можете отримати кошти в обслуговуючому відділенні у день звернення.
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 3
Обслуговуюче відділення, це відділення, в якому отримувала картку?.. що робити у випадку, коли обслуговуюче відділення знаходиться в одному місті, а картку втратила в іншому місті..(залишилася в банкоматі, в моєму випадку)…
- +
- 0
- OschadbankUA
- 23 листопада 2016, 17:40
- #
Це відділення у якому Ви відкрили рахунок. Якщо звернутись туди не можете, зачекайте 3 дні.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися