Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Cerge
Cerge
27 березня 2022, 20:41
Сергей, Луганск
По каким-то причинам, мне заблокировали личный кабинет в Ошад. Старый пароль не работает, устанавливаю новый, через приложение — макаронина крутится, и ничего не происходит. Как я могу разблокировать доступ, находясь на неподконтрольной территории? Подскажите пожалуйста, т.к. без личного кабинета не могу никак снять свою пенсию. Буду очень благодарен за действенный совет!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2022, 10:00
Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0800210800 для детальної перевірки.
be8001aa
Денис Калюжный
27 березня 2022, 19:56
Денис, Днепр (Днепропетровск)
Добрый день не могу зарегистрироваться в приложении Дія . Дию скачал, установил, вхожу через банк ид, ввожу номер карточки, получаю смс, ввожу код, пишет ошибка авторизации, пробывал несколько раз. Вчем причина?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2022, 9:58
Доброго дня. Зверніться, будь ласка, до служби підтримки порталу Дія для перевірки причини неуспішної авторизації.
hishh74439397
hishh74439397
27 березня 2022, 19:32
здраствуйте, такая проблема с Испании перевели деньги в доларах, мы их скинули на виртуальную карту, и по слкчайности заблокировали эти деньги теперь мы не можем их перевести с виртуальгой карты на другую в ощаде пишет тимчасово заблокированые кошти, подскажите что делать? созванивались с горячей линией сказали что они их разлокировали, но все осталось по прежнему
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2022, 9:56
Доброго дня. Кошти завжди блокуються, коли операція знаходиться в процесі обробки. Як правило, це займає не більше трьох робочих днів.
Elenaol2012
Elenaol2012
27 березня 2022, 19:13
Виїхала за кордон. Через мобільний Ощад не можу робити платежі бо не приходять СМС повідомлення з кодом підтвердження платежу. Що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2022, 9:53
Карткою Visa або Mastercard можна користуватися за кордоном для розрахунків або зняття готівки. Тут описали деталі користування карткою банку за кордоном: https://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/186438/

Якщо ви можете увійти в додаток за допомогою коду доступу або відбитку пальця (чи ідентифікації обличчя), є альтернатива як підтвердити операцію без смс-повідомлення.

https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php

1. На сайті за посиланням вище потрібно ввести повні реквізити картки, з якої будете робити переказ, і номер картки, на яку бажаєте переказати кошти.

2. Далі натискаєте «Підтвердити» і замість 3d-паролю в смс обираєте спосіб підтвердження «Ощад 24 одноразовий пароль ». Далі необхідно скопіювати код операції («код запроса»).

3. Потім потрібно увійти в Ощад 24/7 і обрати пункт «Одноразовий пароль». Тут необхідно вставити скопійований код («код запроса») і додаток згенерує одноразовий пароль.

4. Для підтвердження операції на сайті потрібно написати (або вставити) пароль, який було згенеровано додатком.

Такий спосіб можна використовувати і на інших сайтах, де доступний подібний спосіб. Головне — можливість увійти в додаток без смс (за раніше налаштованим кодом доступу чи touch/face ID).
ok0123456
ok0123456
27 березня 2022, 19:00
Ольга
Здравствуйте подскажите пожайлуста как можно создать личный кабинет если связь мтс не работает и невозможно получить код. Моя бабушка получает пенсию и сейчас находиться в Луганске и там связи нет никакой кроме Лугаком. Выехать возможности нет, и чтобы получить пенсию в Луганске в банках сказали нужен обязательно личный кабинет. Есть ли вариант сменить номер телефона либо использовать email вместо телефона для получения смс?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2022, 9:49
Доброго дня. Для реєстрації в Ощад 24/7 потрібно підтвердження через фінансовий номер телефону. Змінити фінансовий номер, як і отримати кошти, можна в будь-якому відділенні в межах області. Верифікації через email на даний момент не існує.
4459297232
4459297232
27 березня 2022, 16:02
Добрый день!
На протяжении пяти дней не могу оформить карту Еподдержки через Ощадбанк! Вбивая пароль на получение о подтверждении, отвечает, что не возможно выполнить операцию! Звонила на горячую линию, никто не может мне ответить по какой причине!
Помогите, пожалуйста, мне ее оформить!🙏
Заранее спасибо!💙💛
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2022, 9:27
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію та більш детально.
abc1979
abc1979
27 березня 2022, 15:54
Доброго дня
У мене ось така помилка при вході у дію:
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє. ({«state«:»err»,«error«:»invalid_mustkey»,«error_description«:»У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.»,«memberId«:»0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2022, 9:26
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення.
Darksoul1994
Darksoul1994
27 березня 2022, 15:46
Здравствуйте. Какую максимальную сумму за день можно перевести с пенсионной карты ощада?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2022, 9:25
Доброго дня. Перевірити та змінити за необхідності ліміти по карті можна через контакт-центр за номером 0800210800, Ощад 24/7 та чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat

➡️Головне меню — Мої рахунки — Картка — Чотири останні цифри номеру картки — Ліміти
AnnaS13
Анна С
27 березня 2022, 13:43
Анна
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, каким образом через приложение изменить получение смс-пароля с кодом в качестве подтверждения операции перевода с карты на карту и других операций, на face id или постоянный код? Карта пенсионная, без cvv кода, связь отсутствует, роуминга тоже нет, получать смс с кодом подтверждения нет возможности, приложение для ios. Благодарю.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 березня 2022, 9:23
Доброго дня. Змінити спосіб підтвердження операцій можна в налаштуваннях, але для цього потрібне смс-повідомлення.
SerhiiBihun
SerhiiBihun
27 березня 2022, 11:50
Сергій, Київ
Батьки намагаються зайти в Дію через Ощад.
Вибирають Ощадбанк, вводять номер карти, код підтвердження з СМС і отримують:
Перевірку не пройдено. Невдала спроба підтвердження особи користувача.

Пробували декілька днів тому і знову досі те саме. Як вирішити цю проблему і зайти в дію?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 12:14
Доброго дня. Спробуйте, будь ласка, зв'язатись зі службою підтримки порталу Дія, аби перевірити, в чому саме причина невдалої авторизації.
Pensionerca
Pensionerca
27 березня 2022, 11:26
Здравствуйте. Моя мама пенсионерка 72 года. Выехала заграницу к сыну. Вчера пыталась перевести деньги со своей пенсионной Карты, но ей выдавало ошибку и превышение по лимиту. Потом ей заблокировали доступ в Ощад онлайн, потому что она неправильно ввела одну цифру. Она четыре раза звонила из-за границы в банк, операторы говорили что нужно снять лимит и это делается в автоматическом режиме, но когда они ее переводят в этот режим, у неё просто обрывается звонок. Она не понимает что ей делать, как решить этот вопрос? Заранее благодарна.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 12:13
Доброго дня. Спробуйте, будь ласка, зняти ліміт через чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat

➡️Головне меню — Мої рахунки — Картка — Чотири останні цифри номеру картки — Ліміти

Якщо обрати «Спрацював ліміт», система проаналізує останню відхилену операцію по карті і запропонує зняти той ліміт, що спрацював по цій операції.
Delinc
Delinc
27 березня 2022, 7:48
Иван
Почему я со своей валютной карты не могу оплачивать покупки в интернете (пробовал в Google play) и не могу перевести деньги с нее на карту другого банка (карта другого банка гривневая)?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 12:05
Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800 для перевірки ситуації.
anonimka55
anonimka55
26 березня 2022, 21:33
Не могу зайти в личный кабинет ощад24! В чем причина, что делать? Связи нету, за то интернет хороший!
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 12:01
Підтвердити вхід в Ощад 24/7 потрібно через фінансовий номер телефону (дзвінок або смс з кодом).
NataliSav
NataliSav
26 березня 2022, 19:10
Natali
Намагаюсь зареєструватися в онлайн системі. Не приходить смс з кодом підтвердження. Отримую виплату по інвалідності дитини. Втекли за кордон. Спробувала оплатити продукти карткою, оплата не проходить. Що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 12:00
Доброго дня.
Для успішної реєстрації в Ощад 24/7 важливо, щоб ваш фінансовий номер телефону був активним (саме на нього надходить вхідний дзвінок або смс-повідомлення для підтвердження). Уточніть, будь ласка, у вашого оператора — чи дозволяють умови роумінгу прийняти вхідний дзвінок та надсилання смс-повідомлення.
Перевірити, чому не вдалось провести операцію, можна через контакт-центр. Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18, або через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Milioner2079
Milioner2079
26 березня 2022, 18:04
Здравствуйте
Нахожусь за границей, и не могу зарегистрировать ощад 24
Не приходит смс код подтверждения
На горячую линию не могу дозвониться
Что делать, как зайти в ощад 24?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 10:15
Доброго дня. Для успішної реєстрації в Ощад 24/7 важливо, щоб ваш фінансовий номер телефону був активним (саме на нього надходить вхідний дзвінок або смс-повідомлення для підтвердження). Уточніть, будь ласка, у вашого оператора — чи дозволяють умови роумінгу прийняти вхідний дзвінок та надсилання смс-повідомлення.
NINA1975r
Нина Дацюк
26 березня 2022, 17:31
Здравствуйте! На данный момент нахожусь с детьми в Австрии. Телефон поломался, купила новый. Пытаюсь заново зарегистрироваться в Ощад24, но не приходит смс с кодом. Пытаюсь связаться с горячей линией, говорят что я звоню не со своего финансового номера.
Ничего не понимаю? Ведь на этот номер мне приходят смс с банка о том что карта проверена(после ввода данных карты), также указан этот номер телефона где пишут:«ждите смс с кодом». Так как он теперь не финансовый если был финансовый?
Что мне делать? Подскажите?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 10:08
Доброго дня. Пишемо вам в особисті повідомлення.
Zbarskaya
Zbarskaya
26 березня 2022, 17:31
Доброго времени суток. Подскажите как можно проверить баланс карты Ощад?? Нахожусь в Луганской области, свези нет, банкоматов и терминалов так же нет. При входе требуют смс. Помогите пожалуйста, буду очень благодарна!
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 10:07
Доброго дня. Для перевірки балансу дистанційно потрібно підтвердження через фінансовий номер телефону. Виняток — якщо у вас зберігся вхід в Ощад 24/7 за кодом доступу або touch/face ID.

Без мобільного перевірити баланс можливо лише через банкомат, термінал або відділення банку.

Смс-повідомлення по проведених операціях (мова йде не про коли підтвердження, а про смс типу «вашу картку поповнено») містить також баланс рахунку. Вони відправляються у вайбер, якщо ваш фінансовий номер телефону зареєстрований у вайбер та знаходиться в мережі. По сумах, коли відправляються смс-повідомлення, для карток для виплат по операціях від 200 грн, по всіх інших — від 1000 грн. Як варіант, якщо вам надійде поповнення і ви будете в мережі у вайбер, надійде повідомлення в тому числі з інформацією про баланс.
05028044333
05028044333
26 березня 2022, 16:46
Добрий день.Підкажіть чому не можна зареєструватися в дії через ощадбанк.Вводимо пароль який приходить, а у відповідь пише, що перевірка не пройдена.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 9:55
Доброго дня. Спробуйте, будь ласка, зв'язатись зі службою підтримки порталу Дія, аби перевірити, в чому саме причина невдалої авторизації.
KrachunAlex
KrachunAlex
26 березня 2022, 16:33
Олександр, Киев
Здравствуйте! Уже очень долгое время пользуюсь услугой вашего банка — обналичиваю в ваших банкоматах карту Канадского банка, последний раз делал это пару месяцев назад! Сегодня не удалось этого сделать! Подскажите, может появились какие-то ограничения, в связи с ситуацией в Украине? Или может поменялось что-то в меню самого банкомата, потому что уже было один раз так! Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 9:52
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка до контакт-центру. Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18, або через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
denissv
denissv
26 березня 2022, 16:16
Денис
Добрый день.
Нахожусь на неподконтрольной территории. Захожу в новое приложение Ощад. (Оно уже активировано через SMS.,), Вижу счет и т.п
Но когда пытаюсь пополнить счет, или сделать перевод между картами в т.ч по реквизитам, пишут, на протяжении двух недель следующее:

Произошла ошибка!
Ошибка в работе сервера. Попробуйте еще раз, пожалуйста или позвоните в Контакт-центр

Как решить проблему?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 березня 2022, 9:47
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку