×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- szasa886
- 2 листопада 2016, 19:27
добрий день! я отримав смс:OSCHADBANK: VASCHU KARTKU ZABLOKOVANO:information za nom: 0919169740 kontakt center OSCHADBANK.проблема втому я не маю ніяких рахунок в ощодбанке.що мені робити?
Відповідь банку
3 листопада 2016, 11:45
Добрий день. Я співробітник центрального апарату Ощадбанку. Співробітники банку ніколи не телефонують клієнтам та не надсилають повідомлень з проханням зазначити номер банківської картки, строк дії, ПІН-код або секретний код (три цифри на зворотній стороні картки), пароль у WEB та Mobile-банкінг, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо Вам телефонує особа, яка прямо чи опосередковано намагається отримати вказану вище конфіденційну інформацію, будьте обережні – це може бути шахрай. Не ведіть розмов із такими людьми та одразу припиняйте з’єднання. http://www.oschadbank.ua/ua/press-service/news/4336118/
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися