×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- 03091960
- 24 жовтня 2016, 21:00
- Оксана, Борислав
29 серпня намагалась зняти гроші з карточки. Банкомат затиснув гроші і витягнути їх не змогла, після чого банкомат забрав гроші назад. 30 серпня написала заяву у відділенні ощадбанку за адресою Львівська обл. м.Борислав, пл. І. Франка 1. До сьогоднішнього дня своїх грошей не отримала. Куди звертатися, щоб повернути кошти????
Відповідь банку
25 жовтня 2016, 11:23
Добрый день. Зателефонуйте, будь ласка, у відділення Банку для того, щоб уточнити на якому етапі ця операція.
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 7
Керуюча не володіє такою інформацією, сказала до 45 днів мають повернути. Пройшло уже більше 50 днів…
- +
- 0
- OschadbankUA
- 25 жовтня 2016, 11:53
- #
Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.
Доброго дня! Хотіла би знати на якому етапі знаходиться вирішення мого питання?
Пройшло вже 65 днів, але гроші мені ще досі не повернули. Керуюча відділення банку не володіє ніякою інформацією щодо мого питання. Також мною 01.11 була написана скарга на ім'я начальника львівської філії ощадбанку. Відповіді ніякої. Складається враження, що у вас працюють або шахраї, або працівники халатно ставляться до виконання своїх посадових обов'язків. Скільки ще я повинна оббивати пороги банку, для того, щоб отримати СВОЇ гроші, які були втрачені через несправність ВАШОГО банкомату? Куди мені звертатись ще: до управління банку в Київ чи в поліцію?
Пройшло вже 65 днів, але гроші мені ще досі не повернули. Керуюча відділення банку не володіє ніякою інформацією щодо мого питання. Також мною 01.11 була написана скарга на ім'я начальника львівської філії ощадбанку. Відповіді ніякої. Складається враження, що у вас працюють або шахраї, або працівники халатно ставляться до виконання своїх посадових обов'язків. Скільки ще я повинна оббивати пороги банку, для того, щоб отримати СВОЇ гроші, які були втрачені через несправність ВАШОГО банкомату? Куди мені звертатись ще: до управління банку в Київ чи в поліцію?
- +
- 0
- OschadbankUA
- 7 листопада 2016, 12:13
- #
Доброго дня. Уточнити на якому єтапі знаходиться Ваша заява — Ви можете у відділенні, де її писали. По факту скарги 1.11. — відповідь надається у терміни визначені ЗУ «Про звернення громадян».
Згідно ЗУ «Про звернення громадян» термін розгляду моєї заяви не може перевищувати 45 днів. Чому тоді він перевищив 65 днів? І куди звертатись крім відділення, в якому була написана заява, оскільки там ніякою інформацією не володіють?
- +
- 0
- OschadbankUA
- 7 листопада 2016, 16:26
- #
Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення контактний номер телефону та ПІБ — не можу знайти його в повідомленнях.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися