Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
smetkina
smetkina
3 квітня 2022, 13:20
Олеся, Алчевск
Здравствуйте, нахожусь в Харькове переселенец не успел забрать карту пенсинную, где можно ее получить просроченная. так как я понял продления до августа не будет
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 11:59
Доброго дня. Перезамовити картку можна в будь-якому відділенні банку, як тільки з'явиться можливість звернутися. Відділення працюють там, де це можливо за поточних умов. За посиланням можна слідкувати за списком працюючих відділень: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
tori109
tori109
3 квітня 2022, 6:48
Олена, Помилка відновлення паролю
Доброго дня. Забув пароль до особового кабінету. Логін в мене є. При спробі відновити пароль виникає помилка «цей пароль вже був», вводив різні варіанти. Підкажіть, що робити. Чи може треба виділити попередній аккаунт. Зв'язку майже нема, спілкуйся тільки смс, до відділення звернутись немає можливості.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 квітня 2022, 13:09
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
AndriyGataullin
Андрей Гатауллин
3 квітня 2022, 0:22
Андрей
Доброго времени суток. Ранее была опубликована информация от Ощадбанка о то что с 1 апреля 2022 года АО «Государственный сберегательный банк Украины» прекращает предоставлять возможность использовать платежные карты внутренне перемещенных лиц, обслуживаемые по тарифному пакету «Мой счет», срок действия которых истек во время карантина (то есть до 31 марта 2021 года). Пенсионные средства будут накапливаться до прохождения идентификации", — указано в сообщении. И всё было бы ничего, но как в данной сложившейся ситуации, проходить процедуру получения новой карты для пенсионеров проживающих на территории Донецкой и Луганской области??? Ведь сейчас ведутся боевые действия и так же 2 области остались без сотового покрытия МТС. Возможности выехать как физически и фактически нет и так же нет возможности получить смс или позвонить на горячую линию банка.
Slawuta2004
Slawuta2004
2 квітня 2022, 17:48
Ольга
Доброго дня! Прошу роз'яснити як бути в ситуації, якщо термін дії картки минув 09.20г. Раніше на мої запити відповідали, що у зв'язку з військовими діями продовжили користування до 08.22г (можно знімати з банкомату та в ощад24). Просили надіслати вам особисте повідомлення дані для вирішення питання. Досі немає відповіді від вас. Ще в березні не могла зробити оплату в ощад24 і за реквізитами за вашою посиланням. Сервер був перевантажений-це повідомление завжди так з'являлося. Виходити карти заблокували давно. Оператор гарячої лінії відповідав, що карти продовжено. Зараз читаю чат і зовсім інша інформація про це. Як розуміти усі? Дякую за відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 квітня 2022, 12:22
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
2 квітня 2022, 17:39
Светлана
А ось вам шановні приклад, тих самих рішень в критичних умовах від «Ощадбанку». Відповіді ботів в чаті з абсурдною інформацією та брехня й замовчування, які виходять на поверхню зараз. Це при тому, що все є тут на сайті від офіційного представника банку:
1.
С додатку 24/7 через зворотний звязок задал вопрос почему заблокироли картку. мне ответили «Для реєстрації в системі Web/Mobile-банкінг «Ощад 24/7» платіжна картка має бути активною, незаблокованою та дійсною.
У випадку виникнення додаткових питань, детальну інформацію Ви можете також отримати звернувшись у зручний для Вас час до контакт-центру АТ «Ощадбанк» за номером телефону 0−800−210−800 (безкоштовний зі стаціонарних телефонів по України), 38(044)363−01−33 (згідно з тарифами Вашого оператора) або +38(044)247−84−18 (для дзвінків із-за кордону).здесь отвечают по шаблону одно, с додатку24/7 другое, кому из них верить
2.
— Вот что они отвечали людям по поводу карток переселенцев"

mnbvcxz123
26 марта 2022, 16:11
Татьяна
Добрый день! До какого числа продлили действие карты переселенца?
Ответ банка
27 марта 2022, 9:45
Доброго дня. Ощадбанк продовжив дію своїх карток, термін яких завершився, до 1 серпня 2022 року.
что изменилось с 26 марта по сей день. тогда говорили одно сейчас другое

Тобто ви всіх сповістили, що не треба хвилюватись, а 01.04. відключили всі картки людям. І зараз ще маєте нахабство безвідповідально тиркать всім цим громадянам, що ви самі винні?! А, ми молодці!
Як бачимо, кому війна…
Ощадбанк
Відповідь банку
3 квітня 2022, 10:30
Доброго дня. Банк неодноразово просив клієнтів ВПО звернутися до відділення для отримання нової картки і протягом двох років цього часу було більше, ніж достатньо. Під час останнього продовження карток було повідомлено, що картки далі продовжуватись не будуть.

І так, всі картки, термін дії яких завершився під час повномасштабного вторгнення РФ, в тому числі картки клієнтів ВПО, продовжено до першого серпня.
0505008864
0505008864
2 квітня 2022, 16:37
Луганська обл
Здравствуйте, пробуем зарегистрироваться в новом приложении ощад, смс подтверждения приходят, дальше нет, просто грузит, а дальше пишет помилка сервера, Луганская обл.
Скажите пожалуйста когда будут работать корректно приложения?
Ощадбанк
Відповідь банку
3 квітня 2022, 10:25
Доброго дня. Якщо ви користуєтеся старим додатком, спробуйте, будь ласка, використати новий додаток.

Посилання для завантаження:

Play Market: https://bit.ly/3tUxJia

Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp

Якщо така проблема виникла в новому додатку, зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800 для перевірки облікового запису. Можливо потрібно закрити попередню реєстрацію, щоб створити нову.
ermilovvn
ermilovvn
2 квітня 2022, 15:45
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, в мене заблоковано сiм картка телефону, як прив'язати новий номер телефону до пенсійної картки? Можливості дістатися до будь якого відділення банку не має можливості.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 квітня 2022, 10:23
Доброго дня. Змінити фінансовий номер телефону можливо лише у відділенні. Звернутися може як власник рахунку особисто, так і довірена особа.
masjaka
masjaka
2 квітня 2022, 13:35
Здравствуйте, задаю вопрос второй раз, т.к.вы попросили написать ФИО и номер телефона в приватные смс, но так с 31 числа никто не позвонил. подскажите пожалуйста, что можно сделать?! Мой личный кабинет ощад 24/7 заблокировали при переводе на карту другого банка. На горячей линии сказали обратиться в отделение банка, но в данный момент нет возможности туда выехать. Трубку в отделении банка тоже никто не поднимает. Как можно разблокировать самостоятельно личный кабинет Ощадбанка без помощи оператора? Карта активна, а операции по ней сделать невозможно, даже пополнить мобильный счет. Что нам делать???
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 14:24
Відповіли вам в особистих повідомленнях ще зранку. Перегляньте, будь ласка.
KovalenkoAA
KovalenkoAA
2 квітня 2022, 11:45
Добрый день, обращаюсь не в первый раз, раз уж заблокированы карты, почему вы не дали возможности снять пенсию за февраль и март, если действия карт было до 31.03, это просто произвол, а теперь, когда боевые действия идут все больше вглубь страны, выехать и снять деньги в отделениях нет возможности СОВСЕМ
ПОЖАЛУЙСТА, ДАЙТЕ ВОЗМОЖНОСТЬ ЗАБРАТЬ ХОТЯ БЫ ЗА ФЕВРАЛЬ И МАРТ
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 14:23
Доброго дня. Картки було продовжено до першого квітня, що було анонсовано раніше. Таким чином, до 31 березня включно картка була активна, в тому числі для зняття коштів. Зняти кошти можна у відділенні банку.
Lysak19101319
Lysak19101319
1 квітня 2022, 23:44
Доброй ночи! Что делать, если с пенсионной карты не возможно зайти в приложение Ощад все время показывает не верный логин или пароль, возможности позвонить на горячую линию нет так как не у нас связи Водафон.Что делать как удалить старый логин и пароль что бы создать другой что бы была возможность перевезти деньги с карты.Как связаться с банком без финансового номера.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 9:34
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
NikolaevnaValia
NikolaevnaValia
1 квітня 2022, 22:57
Здравствуйте.
Я являюсь ВПО, срок действия моей карты истек и с сегодняшней даты она более не активна, скажите как я смогу получить новую карту учитывая обстоятельства? Возможно есть способ активации карты онлайн или какие-то ещё варианты решения?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 9:33
Доброго дня. Активувати нову картку можливо лише при отриманні. Якщо до відділення, куди було доставлено картку, немає можливості звернутися, зверніться, будь ласка, до найближчого, щоб оформити перевипуск повторно зі зміною точки доставки.
Di2022
Di2022
1 квітня 2022, 22:22
D
Добрый день, в связи с ситуацией в стране вынуждена была срочно выехать за границу. Не успела снять ни с пенсионной ни с социальной карты деньги в надежде что смогу рассчитываться ими за границей. По приезду через чат бот указала, что я за границей. Но карты не работают. Обе. Я без копейки наличных денег и не могу ни рассчитаться вашими картами, ни снять, ни перевести на другую карту. Что мне делать???
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 9:31
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 (за тарифами оператора), або безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
1 квітня 2022, 21:39
Светлана
Шановні громадяни!
Треба розголос, бо система, то ми.
Вони (Ощадбанк) просто установа з бюрократією совковою, не готові по жодному пункту до форс-мажорів тим паче до війни. Рішення не приймаються, не доходять до керівництва, просто сидять чекають кращих часів. І можуть пересидіти бо всім не до них. Але і все ж таки, хоч зараз немає зв’язку та відділень у мене, ми маємо якось подати свою позицію та вимагати змінити політику знецінення громади від Ощадбанку! Тому прошу всіх хто зіткнувся з проблемою подовження карток, залишати свої пости тут на MinFin, роз’яснювати та вимагати припинити цю дискримінацію за приналежністю до ВПО!
Пишіть саме в питаннях тут на сайті, бо в особистих та на офіційному сайті Ощада вони можуть не відповідать бо цього ніхто не побачить.
Розголос має силу, бо це правда!🇺🇦
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 9:29
Банк якраз і вийшов з критичної ситуації, продовживши картки на початку карантину. Зазначимо, що це саме ініціатива банку, не якась із вимог законодавства.

Таким чином, протягом майже двох років було надано можливість користуватись коштами без заміни картки. Це не може тривати вічно, оскільки тягне за собою ряд технічних складнощів.

Саме тому було наголошено, що в грудні минулого року банк продовжив картки востаннє, що давало термін у мінімум три місяці (якщо не зважати на півтори роки до цього), щоб отримати картку.
0505008864
0505008864
1 квітня 2022, 20:15
Луганська обл
Скажите пожалуйста, почему при регистрации кабинета Ощад не приходят смс подтверждение, а пишет карту перевірено успішно?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 9:22
Важливо, щоб при реєстрації ваш фінансовий номер телефону був активним. Якщо номер активний, а смс бал дзвінок для реєстрації не надходить, варто зателефонувати за номером телефону 0800210800 для перевірки ситуації.

Також спробуйте, будь ласка, зареєструватися через новий додаток. Посилання для завантаження:

Play Market: https://bit.ly/3tUxJia

Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
KovalenkoAA
KovalenkoAA
1 квітня 2022, 19:32
Дайте вразумительный ответ, пожалуйста, моя пенсионная карта закончилась 11/20, т.е.она не будет продлена?
И, если нет, то даже до первого апреля, я не смог снять деньги за февраль и март, как быть?
Зона боевых действий
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 9:21
В грудні банк продовжив картки востаннє: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu

Якщо отримати картку немає можливості, кошти можна зняти у відділенні банку.
MalOlga2022
Ольга Маленяк
1 квітня 2022, 19:21
Ольга, Березнегувате
Доброго дня. Вчора змінила пароль входу до Ощад 24/7. Сьогодні хотіла сплатити за спожитий газ та переказати гроші на картку, але в обох випадках операцію здійснено не було. Причина: з міркувань безпеки функціонал Ощад 24/7 обмежено. Для відновлення зверніться в контакт центр Ощадбанку.
Я замовила дзвінок, але 18.00 його так і не було. Це зараз поширена практика і наразі через Ощад 24/7 тепер не можна взагалі оплачувати комунальні платежі та здійснювати перекази, чи це мені так непощастило? Можливо, це тому, що у Миколаївській області напружена ситуація? Поясніть, будь-ласка. Завчасно вдячна за відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 9:18
Доброго дня. Перші дні після реєстрації в додатку може спрацьовувати обмеження безпеки. Зняти його можна через контакт-центр, в тому числі в автоматичному режимі. Потрібно обрати розділ «Управління лімітами» і «Спрацював ліміт». Система проаналізує останню операцію по карті і запропонує його зняти. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
1 квітня 2022, 19:07
Светлана
Дивовижна позиція і це державний банк.
Гаразд. Як то кажуть нічого нового.
Тоді будь ласка поясніть, як я могла в березні кудись виїхати вирішувати це питання?
Що це за винятковість, поясніть!
У мене закінчилася картка до 24.02.2022, у сусідки після — в нас вони не діючи. Але мені до 31.03. а їй до 01.08. Це що розподіл за нацприналежністю? Чи це просто спосіб для банку заморозити кошти громадян, при чому це гроші народу, а не державні. Більше того ВПО чи ні вже немає значення, бо люди які до 24.02. жили в себе, а зараз там руйнації та війна, теж заручники вашого додатку, бо немає зв'язку. І ви вже місяць продовжуєте кормить обіцянками. А тепер ще заблокували й карти.

Якщо це позиція саме банку, то це зрада, якщо це позиція державної установи, то це геноцид!
Й як показує час достукатися до Вас неможливо!
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 9:16
Банк продовжує картки ВПО за власною ініціативою вже майже два роки і постійно наголошує на необхідності отримати картку у відділенні. Це рішення не є раптовим, оскільки в грудні було повідомлено про останнє продовження карток.

Ті картки, термін дії яких закінчився під час повномасштабного вторгнення, продовжено до першого серпня.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
1 квітня 2022, 18:05
Светлана
Шановге керівництво «Ощадбанку», що це за зрада під час війни??

Доброго дня. Картки клієнтів ВПО продовжено не було. На початку грудня картки було продовжено востаннє.

https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
— OschadbankUA, Головний економіст Ощадбанку

Як ви собі уявляєте отримання нових карток, за умови відсутності відділень, зв'язку та евакуації з окупаційних територій та де тривають бойові дії?? Де ці мікро гроші мають велике значення! Вибачте, я просто в шоці від такого відношення. Керівництво сидить десь в маєтку і плює на свій народ. Це неможливо просто осягнути! Ви ж казали, що подовжили до 01.08.2022, у зв'язку з бойовими діями.
А тепер що?
Дайте відповідь, а не відписку. Позицію від вас як Державної установи!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 18:19
Продовжено ті картки, термін дії яких вийшов під час воєнних дій. Стосовно клієнтів ВПО, про припинення їх дії було повідомлено зарання.
0977635063
0977635063
1 квітня 2022, 17:23
Сергей, Мелитополь
В городе Мелитополь вообще нет ни какой мобильной связи. в ощад 24 чтобы зайти нужно смс подтверждение. Банки не работают. Как убрать смс подтверждение к кому обратиться? нужны деньги а они просто висят на карте уже шесть дней.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 17:46
Без підтвердження увійти в додаток немає можливості. Без мобільного карткою можна розрахуватись, або зняти в банкоматі (якщо є така можливість).
Lil1960
Lil1960
1 квітня 2022, 15:53
Лілія Мисько, Новогродівка Донецька обл.
Доброго дня! Мій батько отримав нову картку, але не встиг вставити її в банкомат та перевірити залишок. Поблизу у нас немає банкоматів Ощадбанку. Підкажіть будь ласка, для завершення активації картки це повинен бути лише банкомат Ощадбанку, чи може можна скористатися банкоматом Приватбанку? Або підкажіть які банкомати працюють найближче до села Петропавлівська Борщагівка, Київська область?

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку