Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Всі курси банку |
Два питання:
1) Як налаштувати користування карткой закордоном (картка для пенсійних виплат; країна — Австрія)?
2) Чи можна змінити номер телефону, до якого прив'язана картка?
Дякую!
1. Зафіксувати виїзд за кордон можна через чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Якщо ваш фінансовий номер неактивний, можна зателефонувати до контакт-центру і зафіксувати виїзд (з будь-якого номеру телефону).
Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 (за тарифами оператора), або безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
2. Змінити фінансовий номер телефону можливо лише у відділенні банку — особисто або довіреною особою (якщо попередній неактивний). Якщо попередній номер активний, то можна через будь-який термінал або банкомат Ощадбанку.
Написати коментар
Спробуйте через новий додаток. Посилання для завантаження:
Play Market: https://bit.ly/3tUxJia
Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
Написати коментар
Невозможно сделать перевод с карты на карту через — https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php, после ввода данных карты получателя и отправителя выдает следующее сообщение:
Операція не виконана
Операцію здійснити неможливо. Будь ласка, зверніться до свого банку або спробуйте здійснити операцію іншою карткою.
Пробовал другой картой — такая же ситуация, лимиты по картам сняты — без ограничений.
Перевожи через Ваш сервис а не из личного кабинета — потому, что невозможно принять СМС пароль — нет связи (мобильных сетей), но дозвониться мне могут, а вот СМС — несколько дней не приходят…
На горячую линию дозвониться невозможно — от слова совсем… :)))
Подскажите, что нужно сделать и как поступить.
Спасибо за ответ!!!
Коментарі (1)
не можу зареєструватися в ощад24.
у Мене вже був логін та пароль, я втратив, і пробую відновити.
1. Якщо через сайт реєструватися, пише що не знайдено методів підтвердження, хоча на моб. телефон приходить смс про успішну перевірку картки.
2. Якщо реєструватися в моб додатку старому, ситуація аналогічна
3. Якщо реєструватися в новому додатку, доходить до вводу нового пароля (останній крок). і каже що зверніться на гарячу лінію.
4. Гаряча лінія пробую телефонувати уже тижня два. через 45-50 хв без відповіді вимикаєтья. Додзвонитися неможливо.
5. Представники банку у відділенні. а також персональний менеджер нічого не можуть зробити, Пропозиція одна додзвонитися на грячу лінію.
є якісь ще варіанти?
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Порядок дій наступний:
1. На сайті за посиланням вище потрібно ввести повні реквізити картки, з якої будете робити переказ, і номер картки, на яку бажаєте переказати кошти.
2. Далі натискаєте «Підтвердити» і обираєте спосіб підтвердження «Ощад 24 одноразовий пароль ». Далі необхідно скопіювати код операції («код запроса»).
3. Потім потрібно увійти в Ощад 24/7 і обрати пункт «Одноразовий пароль». Тут необхідно вставити скопійований код («код запроса») і додаток згенерує одноразовий пароль.
4. Для підтвердження операції на сайті потрібно написати (або вставити) пароль, який було згенеровано додатком.
Такий спосіб можна використовувати і на інших сайтах, де доступний подібний спосіб. Головне — можливість увійти в додаток за допомогою коду доступу.
Помогите пожалуйста! Что мне делать?
Також перевірте, будь ласка, Ощад 24/7 — потрібно щоб ви авторизуватись в додатку на телефоні.
Коментарі (4)
Лимиты я все убрал.
Написати коментар
Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 (за тарифами оператора), або безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Коментарі (2)
Також можна зареєструватися через новий додаток, він не потребує даних картки. Посилання для завантаження:
Play Market: https://bit.ly/3tUxJia
Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
Написати коментар
Коментарі (2)
Коментарі (2)
Доброго дня!
Не можемо зареєструватись у додатку ДІЯ через BankID. Заношу номер карти, після отримання смс ввожу код, далі отримую відповідь:" Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Щось пішло не так. Спробуйте пізніше або зверніться на Контакт центр банку ({«state»:«err»,«error»:«unexpectedError»,«error_description»:«Щось пішло не так. Спробуйте пізніше або зверніться на Контакт центр банку»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку"
Допоможіть будь-ласка розібратись з данною проблемою
Коментарі (1)
На сегодняшний день ответ так и не получен!!! В регистратуре срок указывали до 2 недель, прошу сообщить когда будет прислан ответ?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Банк може передавати інформацію до ПФУ, якщо протягом року не відбувалось зняття пенсії особисто одержувачем, згідно п. 17 ПКМУ №1596.
Написати коментар
Написати коментар