Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
ksn28
ksn28
30 березня 2022, 11:53
Ольга
Добрий день!

Два питання:
1) Як налаштувати користування карткой закордоном (картка для пенсійних виплат; країна — Австрія)?
2) Чи можна змінити номер телефону, до якого прив'язана картка?

Дякую!
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 13:04
Доброго дня!

1. Зафіксувати виїзд за кордон можна через чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat

Якщо ваш фінансовий номер неактивний, можна зателефонувати до контакт-центру і зафіксувати виїзд (з будь-якого номеру телефону).

Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 (за тарифами оператора), або безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).

2. Змінити фінансовий номер телефону можливо лише у відділенні банку — особисто або довіреною особою (якщо попередній неактивний). Якщо попередній номер активний, то можна через будь-який термінал або банкомат Ощадбанку.
lbt787
lbt787
30 березня 2022, 11:43
здравствуйте.в 2020г зарегистрировался в ощад24\7.после окончания срока картки мне перевыпустили новую.забрать картку не мог из-за карантина.через пол года мне позвонили с ощада и сказали, что уничтожили перевыпущенную картку и чтобы выпустить новую, нужно прийти в отделения ощада.прийти не мог из-за карантина и нахождения на оккупированной территории.после уничтожения картки нет возможности зайти в личный кабинет.пишет-неправильный логин или пароль.ранее в личном кабинете открыл цифровую картку.на ней есть номер.срок действия и cvc код.можно ли зарегистрироваться в ощад24 при помощи этой цифровой картки? при попытке регистрации не приходит смс код.мобильная связь и финансовый номер есть.спасибо за ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 12:59
Доброго дня. Так, за цифровою карткою також можна створити реєстрацію.
Спробуйте через новий додаток. Посилання для завантаження:

Play Market: https://bit.ly/3tUxJia

Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
dkok
dkok
30 березня 2022, 11:21
Алексей
Добрый день!

Невозможно сделать перевод с карты на карту через — https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php, после ввода данных карты получателя и отправителя выдает следующее сообщение:
Операція не виконана
Операцію здійснити неможливо. Будь ласка, зверніться до свого банку або спробуйте здійснити операцію іншою карткою.
Пробовал другой картой — такая же ситуация, лимиты по картам сняты — без ограничений.
Перевожи через Ваш сервис а не из личного кабинета — потому, что невозможно принять СМС пароль — нет связи (мобильных сетей), но дозвониться мне могут, а вот СМС — несколько дней не приходят…
На горячую линию дозвониться невозможно — от слова совсем… :)))
Подскажите, что нужно сделать и как поступить.
Спасибо за ответ!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 12:56
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
Sulych
Іван Сулич
30 березня 2022, 10:39
Іван, Львів
Добрий день,
не можу зареєструватися в ощад24.

у Мене вже був логін та пароль, я втратив, і пробую відновити.
1. Якщо через сайт реєструватися, пише що не знайдено методів підтвердження, хоча на моб. телефон приходить смс про успішну перевірку картки.
2. Якщо реєструватися в моб додатку старому, ситуація аналогічна
3. Якщо реєструватися в новому додатку, доходить до вводу нового пароля (останній крок). і каже що зверніться на гарячу лінію.
4. Гаряча лінія пробую телефонувати уже тижня два. через 45-50 хв без відповіді вимикаєтья. Додзвонитися неможливо.
5. Представники банку у відділенні. а також персональний менеджер нічого не можуть зробити, Пропозиція одна додзвонитися на грячу лінію.

є якісь ще варіанти?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:59
Доброго дня. Перепрошуємо, на даний момент справді існує масова проблема із надходженням паролів. Вже працюємо над її вирішенням.
elenaogaj
elenaogaj
30 березня 2022, 8:40
Елена, Харьков
Не получается зарегистрироваться в дие чере банковские карты Ощадбанк. Открыты 2 карты: пенсионная и е-підтримка. Пробовали обе карты. Дія пишет сервис временно не доступен, попробуйте позже. Пробуем уже 3 дня. В дие объясняют что это проблема банка. Помогите пожалуйста разобраться.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:34
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800 для детальної перевірки ситуації.
Ekaterinochka
Ekaterinochka
30 березня 2022, 8:10
Здравствуйте, поскажите пожалуйста, можно ли получить перевод с Турции в Украину? Если можно то каким образом? И что для этого нужно?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:34
Доброго дня. Так, переказом Swift, або однією із систем міжнародних переказів: https://www.oschadbank.ua/perekazi
3401736rita
3401736rita
30 березня 2022, 7:57
Rita
Здравствуйте зарегистрировала маму ощад24/7 новая версия не могу войти личный кабинет пишет проблема с паролем пытаюсь поменять пароль не приходят на телефон СМС с кодом подтверждения смс банкинг подключен что делать?
Prizpak
Надежда Козлова
29 березня 2022, 22:54
Надежда
Таким способом почему-то не получается перевести с карточки на карточку сразу вылетает запрос смс кода а не выбор через ощад 24/7 https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php

Порядок дій наступний:

1. На сайті за посиланням вище потрібно ввести повні реквізити картки, з якої будете робити переказ, і номер картки, на яку бажаєте переказати кошти.

2. Далі натискаєте «Підтвердити» і обираєте спосіб підтвердження «Ощад 24 одноразовий пароль ». Далі необхідно скопіювати код операції («код запроса»).

3. Потім потрібно увійти в Ощад 24/7 і обрати пункт «Одноразовий пароль». Тут необхідно вставити скопійований код («код запроса») і додаток згенерує одноразовий пароль.

4. Для підтвердження операції на сайті потрібно написати (або вставити) пароль, який було згенеровано додатком.

Такий спосіб можна використовувати і на інших сайтах, де доступний подібний спосіб. Головне — можливість увійти в додаток за допомогою коду доступу.
Помогите пожалуйста! Что мне делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:29
Коли ви бачите, що вам система пропонує код 3d-secure, потрібно натиснути на цей пункт в з'являться інші пункти для вибору.

Також перевірте, будь ласка, Ощад 24/7 — потрібно щоб ви авторизуватись в додатку на телефоні.
Slemens
Slemens
29 березня 2022, 22:33
Кирилл
При переводе средств на другую карту, мне пишет следующее: «Превышен лимит суммы операции. Средства не были сняты с Вашего счёта».
Лимиты я все убрал.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:24
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800 для детальної перевірки ситуації.
hannaskoryk
hannaskoryk
29 березня 2022, 20:39
Доброго вечора. Я наразі знаходжусь у Польщі та втратила телефон та номер телефону який був прив'язаний до картки. Через це не можу зняти готівку в банкоматі. Підкажіть будь ласка, що мені робити? Відновити номер телефону я не можу
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:23
Доброго дня. Зафіксувати ваш виїзд за кордон можна з будь-якого номеру, навіть не фінансового. Просто зателефонуйте до контакт-центру, оператор ідентифікує вас та зафіксує інформацію.

Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 (за тарифами оператора), або безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Sharik1
Sharik1
29 березня 2022, 20:18
Ольга
При реєстрації в Ощад 24/7 висвічується номер телефону, що починається на 987. Такого оператора немає. У відділенні перевіряли, номер в картку клієнта внесений вірно. Як зареєструватися?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:20
Це означає, що при реєстрації ви неправильно вводите якийсь із реквізитів картки — допускаєте помилку в номері, терміні дії або cvv-коді. Перевірте, будь ласка, дані та спробуйте повторно.

Також можна зареєструватися через новий додаток, він не потребує даних картки. Посилання для завантаження:

Play Market: https://bit.ly/3tUxJia

Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
Mihailo55
Mihailo55
29 березня 2022, 19:40
Михаил
Добрый день. Я живу на неподконтрольной Украине территории. Почему у меня не открывается приложение Ощад 24/7.? Пишет нет подключения к сети. Вадофон отсутствует. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:18
Доброго дня. Спробуйте, будь ласка, активувати VPN.
irina071280
Ирина Ирина
29 березня 2022, 19:22
Добрый день. Нахожусь на территории не подконтрольной Украине. Связь Водафон (МТС ) отсутствует. В марте получила новую карточку, установила новый пароль и забыла его… Как теперь можно сменить пароль. Какой найти выход из сложившейся ситуации? Помогите, пожалуйста.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:16
Доброго дня. Змінити пін-код можна через чат-бот або контакт-центр за номером телефону 0800210800, проте дзвінок має бути з фінансового номеру телефону. Якщо проблема виникла в роботі одного оператора, спробуйте, будь ласка, під'єднатись до національного роумінгу.
Polnoch92
Polnoch92
29 березня 2022, 19:10
Добрый день! Не можем зарегистрироваться в Діе через BankID,, карту заносим, код через СМС заносим
Доброго дня!
Не можемо зареєструватись у додатку ДІЯ через BankID. Заношу номер карти, після отримання смс ввожу код, далі отримую відповідь:" Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Щось пішло не так. Спробуйте пізніше або зверніться на Контакт центр банку ({«state»:«err»,«error»:«unexpectedError»,«error_description»:«Щось пішло не так. Спробуйте пізніше або зверніться на Контакт центр банку»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку"
Допоможіть будь-ласка розібратись з данною проблемою
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:13
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800 для детальної перевірки ситуації.
Karmazenko21
Karmazenko21
29 березня 2022, 19:08
Владимир
Добрый день, отправлял заявление 15.02.2022 на начальника филии запорожского управления Могулевской Рите Анатольевне, номер входящего письма 1078/2022-07/К
На сегодняшний день ответ так и не получен!!! В регистратуре срок указывали до 2 недель, прошу сообщить когда будет прислан ответ?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:12
Доброго дня. Як правило, на письмові звернення відповідь надається в термін до 30-ти днів. У зв'язку із ситуацією, цей термін може бути збільшено.
fr624fq
fr624fq
29 березня 2022, 18:04
Добрый день. Не могу зарегистрироваться в дие через карту ощад банка. Выбивает ошибку Перевірку не пройдено Невдала спроба підтвердження особи користувача. Пробовал зарегистрироваться не один раз. Вводил номер карты, вводил смс, но всё равно одна и та же ошибка. Написал в тех поддержку дії, там мне ответили, что нет связи с банком.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:11
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800 для детальної перевірки ситуації.
Prizpak
Надежда Козлова
29 березня 2022, 17:12
Надежда
Перевожу с карты на карту p2p через ваш сайт с, но мне не даёт выбора чтоб я выбрала одноразовый пароль через ощад 24/7 а сразу запрашивает код из смс что делать мне?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:10
Коли ви бачите, що вам система пропонує код 3d-secure, потрібно натиснути на цей пункт в з'являться інші пункти для вибору.
ok0123456
ok0123456
29 березня 2022, 17:11
Ольга
Подскажите пожайлуста что нужно делать чтобы пенсионный счет считался открытым и продолжали начислять пенсию?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:05
Просто відкрити рахунок і передати реквізити до ПФУ.
ok0123456
ok0123456
29 березня 2022, 17:05
Ольга
Подскажите пожайлуста, у моей бабушки пенсионная карточка с фотографией и ей сказали в ощадбанке, что если пенсию не сниматьв течении месяца как только начислят, то перестанут платить пенсию. Правда ли это?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 10:04
Ні, неправда. Не обов'язково знімати пенсію кожного місяця, вона може просто бути на рахунку.

Банк може передавати інформацію до ПФУ, якщо протягом року не відбувалось зняття пенсії особисто одержувачем, згідно п. 17 ПКМУ №1596.
Radchenko31a
Елена Андреева
29 березня 2022, 16:11
Елена
Добрый день.Такой вопрос! Я хочу с ощад карты перекинуть деньги на Сбербанк? Можно так? И в какой валюте получит получатель?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 9:57
Доброго дня. Переказ із картки на картку доступний між картками українських емітентів.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку