×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- olgalebedina
- 11 вересня 2016, 17:33
- Ольга
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чому оператори горячої лінії кол центру Ощадбанка не приймать заявку від переселенців на перевипуск пенсійної карти, строк якої закінчився або закінчується? Чому пенсійненсіонер мусить відкривати нову картку. якщо у нього вже вона є? Відповідь оператора: «звертайтесь до любого відділення Ощадбанку та подайте заяву на перевипуск карти» теж не діє, тому що по факту треба звертатись тільки у то відділення, де ця картка була відкрита вперше. Я так вважаю. якщо у мене відкритий картковий рахунок для отримання пенсії в АТ Ощадбанк Донецької області, то я можу реквізити цієї картки подавати до будь якого відділеня пенсійнсійного фонду в разі потреби. Напишить. будь ласка, свої пояснення з цього питання. Просто, здається, що АТ Ощадбанк (горяча лінія трактує своє), а на містах усе по іншому.
Відповідь банку
12 вересня 2016, 12:04
Доброго дня. Відповідно до вимог УПФ картковий рахунок має бути відкритий у найближчому відділенні Ощадбанку до адреси Вашої тимчасової реєстрації.
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися