×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- toni57
- 1 вересня 2016, 21:07
- Антонина, Киев
У меня нет возможности выстаивать многочасовые очереди в нашем отделении Ощадбанка. Заказать возможность автоматического перевыпуска карты, срок действия которой закончился 31.08.2016г. тоже не получается: в автоматическом режиме меню, которое предлагается в кол-центре нет такого пункта. Дозвониться же и дождаться ответа оператора практически невозможно, т.к. после длительного безрезультатного ожидания связь прерывается. Хороший сервис…
Відповідь банку
2 вересня 2016, 10:07
Добрый день. На данный момент существенно увеличилось количество звонков в контакт центр. Проводятся робота по улучшению качества обслуживания и увеличению количества операторов. К сожалению, это занимает некоторое время. Пожалуйста, позвоните ещё раз.
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 4
Прошу прощения, но неужели так сложно в меню добавить еще одну цифру, чтобы перейти на автоматический заказ продления карты, для ее автоматического перевыпуска? Или обязательно нужно общаться с оператором?
- +
- +1
- OschadbankUA
- 2 вересня 2016, 13:59
- #
Такое меню есть. 0 800 210 800, пункт 2 — пункт 7.
Прошу прощения, но неужели так сложно в меню добавить еще одну цифру, чтобы перейти на автоматический заказ продления карты, для ее автоматического перевыпуска? Или обязательно нужно общаться с оператором?
1) Якщо ви уважно слухали перелік меню, при зверненні на гарячу лінію, то пункт 2 — «Залишок на картковому рахунку» (!!!, виходить як у Козьми Пруткова «Если на клетке буйвола написано „слон“, то не верь глазам своим»(с)
2) з великим трудом з 6го(!) разу порвавшись через п.2-п.7 я правильно набрала №карткового рахунку і дату народження і… упс… отримала відповідь «нажаль, термін дії вашої картки не може (!!) бути продовжений в автоматичному (!) режимі, дочекайтесь відповіді оператора....» далі безрезультатне чекання на протязі 8 хвилин і все… знову нічого…
3) ваші аргументації про те, що останнім часом зросла кількість дзвінків вірні лишень з одного боку — кількість дзвінків зросла лише за одної причини, що дозвонитись не можливо (це-перше), лінії перевантажені ось такими безрезультатними дзвінками і багатохвилинними чеканнями чеканнями. Я безрезультатно дзвонила декілька днів, в різний час, кількість дзвінків — понад 10, і більше 32 хвилин безрезультатного чекання. Судячи з коментів інших ваших клієнтів — така картина майже у всіх.
4) неправильно організована робота колл-центру!
5) впевнена, що роботу можна було організувати набагато більш ефективно, якщо би була реазлізована можливість «замовити зворотній дзвінок». Я пам'ятаю, що раніше була така можливість, і тоді лінії не будуть зайняті пустими чеканнями і набагато зекономиться час і нерви ваших клієнтів.
2) з великим трудом з 6го(!) разу порвавшись через п.2-п.7 я правильно набрала №карткового рахунку і дату народження і… упс… отримала відповідь «нажаль, термін дії вашої картки не може (!!) бути продовжений в автоматичному (!) режимі, дочекайтесь відповіді оператора....» далі безрезультатне чекання на протязі 8 хвилин і все… знову нічого…
3) ваші аргументації про те, що останнім часом зросла кількість дзвінків вірні лишень з одного боку — кількість дзвінків зросла лише за одної причини, що дозвонитись не можливо (це-перше), лінії перевантажені ось такими безрезультатними дзвінками і багатохвилинними чеканнями чеканнями. Я безрезультатно дзвонила декілька днів, в різний час, кількість дзвінків — понад 10, і більше 32 хвилин безрезультатного чекання. Судячи з коментів інших ваших клієнтів — така картина майже у всіх.
4) неправильно організована робота колл-центру!
5) впевнена, що роботу можна було організувати набагато більш ефективно, якщо би була реазлізована можливість «замовити зворотній дзвінок». Я пам'ятаю, що раніше була така можливість, і тоді лінії не будуть зайняті пустими чеканнями і набагато зекономиться час і нерви ваших клієнтів.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися