Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Myroslav1984
Myroslav1984
30 серпня 2016, 2:08
Мирослав, Бучач
Доброго дня, хочу ще раз попросити Вас допомогти із моєю проблемою.
У мене є кошти на балансі але я не можу використати їх, навіть зняти із банкомату, показує те саме що у цієї людини, можливо ви також мені допоможите.
Цитую:
-«Добрый день! Подскажите пожалуйста, почему я не могу через онлайн банкинг перечислить деньги со своей --карты на карту ощадбанка.
-(Під час виконання операції виникла помилка
-Перевищено обмеження активності)
-Пробовал несколько раз. Карта пенсионная, переселенец.
-Ответ банка Ощадбанк
-15 июля 2016, 10:19
-Добрый день!
-Сергей, приносим извинения за принесенные неудобства.
-Мы передали информацию в соответствующее подразделение.
-Попробуте, пожалуйста, провести операцию повторно.»

Я не переселенець, але проблема таж сама (вказує на самому банкоматі при спробі зняти кошти: «Перевищено обмеження активності»), повторюсь що мені в колл центрі завжди кажуть звернутись у своє відділення, але я там був вже декілька разів, втому числі сам на сам розмовляв із керівником, він доручив працівницям розібратись але вони невзмозі допомогти, зі слів керівника що це все таки Київ зможе вирішити.
Будь ласка допоможіть мені із цим питанням, я вас благаю, у мене немає на руках коштів і немає із чим іти до магазину щоби купити для сім'ї, прошу вас допомогти, бо замкнутий круг.
Будь ласка постарайтесь помогти мені результативно.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 серпня 2016, 10:58
Доброго дня. Доступ до данної інформації має виключно начальник відділення. Зверніться до відділення. Повторююсь — вирішення даного питання лежить в компетенції відділення.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися