Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Myroslav1984
Myroslav1984
27 серпня 2016, 19:22
Мирослав, Бучач
Доброго дня. Я буквально ще вчора в 22:59 робив поповнення в онлайн-банкінгу мобільного тел Київстар на 1380 грн і все було гаразд, але сьогодні не міг зняти в банкоматі кошти, написало що: «Перевищено обмеження активності», так само в онлайн банкінгу вказує при любій оплаті на другу карту і тд: «Під час виконання операції виникла помилка. Перевищено обмеження активності».

Хоча в меню карток, «Статус картки: active». Після чого я перезвонив до оператора, мені сказали що незнають чому обмеження і що потрібно підійти у моє відділення Ощадбанку. Сьогодні субота, можу взнати в чому може бути проблема що навіть оператор неможе мені допомогти, чекати понеділка мені важко і переживаю за свої кошти. Прошу вас допомогти обяснивши в чому може бути справа.
дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
29 серпня 2016, 10:50
Добрий день. Вам необхідно звернутись до відділення Банку, як Вам і порекомендував оператор.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися