Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
PeremG22
PeremG22
31 березня 2022, 15:12
Lubov, Snovsk
15 марта 2022г проплатила с пенсионной карты через мобильный банкинг Ощад24/7 коммунальные платежи (свет, газ, ЖЕК и др) платежи свои и пенсионерам-соседям ( у кого нет телефонов). Суммы с карты снялись. Платежи в статусе «обработаны». Сегодня 31 марта. Прошло 16 дней. У всех задолженность по платежам. Средства на карту не возвращались. Ни денег, ни платежей… Как и где можно узнать, что случилось?
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 19:07
Доброго дня. Якщо операція відображається як виконана, отже кошти було успішно відправлено за реквізитами, які було вказано.
mav1961
mav1961
31 березня 2022, 14:29
Aнатолий
У нас нет связи я пенсионер давно пользуюсь приложением ощад 24/7 но когда захожу в свой кабинет смс с кодом не приходит т.к. нет связи. Могу ли я как то через интернет получить постоянный код, или воспользоватся отпечатком пальца или заново зарегестрироватся или без мобильной связи невозможно это сделать, помогите пожалуйста очень нужно деткам и внукам помочь перевести деньги в это не легкое время. И еще раньше еще года 2 назад смс повидомлення приходили и на мобильный и на вайбер а сейчас не приходит никуда я не вижу не пенсии и не помощи как внутренний переселенец. пожалуйста помогите как можно!
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 19:03
На жаль, без зв'язку немає можливості зареєструватися в додатку. Підтвердження реєстрації відбувається за допомогою фінансового номеру телефону.
DavydenkoSV
DavydenkoSV
31 березня 2022, 14:04
Добрий день! Підскажіть, будь ласка, намагаюся змінити пароль до входу: у старому додатку не приходять смс з новим паролем, а у новому додатку вибиває помилку (невідома помилка під час скидання пароля). Як можна вирішити проблему? Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 19:01
Доброго дня. Потрібно перевірити ваш обліковий запис. Можливо його потрібно закрити і створити нову реєстрацію. Закрити обліковий запис можна через контакт-центр за номером телефону 0800210800. Час очікування зараз збільшено у зв'язку, але ми працюємо.
masjaka
masjaka
31 березня 2022, 13:16
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, что можно сделать?! Мой личный кабинет ощад 24/7 заблокировали при переводе на карту другого банка. На горячей линии сказали обратиться в отделение банка, но в данный момент нет возможности туда выехать. Трубку в отделении банка тоже никто не поднимает. Как можно разблокировать самостоятельно личный кабинет Ощадбанка без помощи оператора? Карта активна, а операции по ней сделать невозможно, даже пополнить мобильный счет. Спасибо)
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 19:00
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Slawuta2004
Slawuta2004
31 березня 2022, 13:14
Ольга
Дякую, перепрошую для реєстрції у новому додатку потрібно мати логин чи пароль с личного кабинету? додаток звязан с ощад24? личного кабинету не було
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 13:40
Так, логін і пароль до старого додатку підійдуть до нового. Так само пароль можна відновити через новий додаток, якщо ви його не пам'ятаєте.
Slawuta2004
Slawuta2004
31 березня 2022, 12:25
Ольга
Доброго дня. Прошу пояснити ще: як можливо получити CV код, якщо картка єлектронна с фото. Личного кабинета немає, зареєстровтися у новому приложении, як понимаю, тоже неможливо. Перевести кошти с картці як? Чи можливо получити CV код у чати. Заразаз бабуся знаходиться у зони боевих дій, банкомати та віделиння не працують.Дякую за відповідь.
ответить
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 12:34
Доброго дня. Можна зареєструватися в новому додатку без CVV.
Посилання для завантаження:

Play Market: https://bit.ly/3tUxJia

Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
elenatolpygo
elenatolpygo
31 березня 2022, 12:16
Елена
Добрый день. Сейчас нахожусь в Польше и не могу зарегистрироваться в веб банкинге, смс с кодом не приходит. Что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 12:33
Доброго дня. Зараз існують проблеми з реєстрацією в старому додатку. Рекомендуємо зараз зареєструватися через новий додаток.

Посилання для завантаження:

Play Market: https://bit.ly/3tUxJia

Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
Valia13
Valia13
31 березня 2022, 11:53
Доброго дня.Підключала на ощад картку е-підтримки.За кордоном не можу зайти в ощад 24.Як дізнатися номер картки?
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 12:12
Доброго дня. Дані картки доступні лише в Ощад 24/7.

Можна увійти в особистий кабінет і за кордоном, важливо лише щоб ваш фінансовий номер телефону був активним.
Victor86
Віктор Циронін
31 березня 2022, 10:19
Віктор, Чернівці
Чекаю від учора відповіді на своє запитання:
— Чи можна відкрити рахунок військовослужбовцю в Ощадбанку онлайн, а картку отримати, коли вона буде готова? Щоб не ходити двічі.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 11:00
https://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/188049/
Slawuta2004
Slawuta2004
31 березня 2022, 0:45
Ольга
доброго дня! прошу уточнити: маю пенсійнк картку терміном дії до 03.20г.( нову в звязку с карантином та зараз з военними діями не получила). Такі картки автоматично продовжені до 08.22г. Вірно? Питання: 1.можу зняти гроші в банкоматі с такої картці? 2.в особистому кабінеті є можливість переказу на картку Приват та оплати за послуги зв'язку такою карткою? вона відображаеться як неактивна, я можу самостійно підвідшиче лімит при необхідністи.
Дякую за відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 11:04
Доброго дня. Так, картки продовжено до 1 серпня 2022 року і ви можете знімати кошти в банкоматі і переказувати кошти через Ощад 24/7.
Sharik1
Sharik1
31 березня 2022, 0:32
Ольга
На початку березня відкривала рахунок з виготовленням іменної картки. Сказали у відділенні, що підприємство по виготовленню карт тимчасово не працює. Чи змінилася ситуація та коли все ж таке картка буде готова? Не зручно через відділення знімати кошти.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 11:04
Можуть виникати деякі затримки з виготовленням карток, але в цілому вони випускаються.
Natali1233456
Natali1233456
30 березня 2022, 22:54
Наталья, Харьков
Добрый день, не могу авторизоваться в Дии, через Ощад. Захожу в Bank ID — ввожу карту — потом код — потом пишут что не могут подтвердить вход. Что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 10:50
Були тимчасові складнощі, але зараз їх вирішено. Спробуйте, будь ласка, повторно.
Nikita0307
Nikita K.
30 березня 2022, 22:29
Nikita
Здравствуйте, нахожусь в роуминге. 29 марта получил два платежа на карту, и захотел снять лимит по переводам, но не приходил код для подтверждения. На утро 30 марта выкинуло из аккаунта в мобильном приложении ощад 24/7, а пароль я забыл. Восстановить не давало, просто бесконечная загрузка шла. Позвонили с Ощадбанка, подтвердить личность, чтобы разблокировать аккаунт. Нажал 1, ввел последние 4 цифры карты. Сказали, что разблокирован аккаунт. Но восстановить пароль так и не даёт! Приходит смс с кодом, ввожу новый пароль, а потом ошибка: «Невідома помилка під час скидання пароля. Зверніться в службу підтримки.» Пытался с роуминга дозвониться на гарячую линию, это походу нереально. Написал на почту письмо с изложенной ситуацией, ноль ответа. Можете чем-то помочь? Все данные могу отправить в личные сообщения
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 10:50
Доброго дня. Так, напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
Dm13y
Dm13y
30 березня 2022, 20:57
При авторизации в ДИИ возникает ошибка:
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів
На линию поддержки невозможно дозвониться.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 10:48
Були тимчасові складнощі, але зараз їх вирішено. Спробуйте, будь ласка, повторно.
Victor86
Віктор Циронін
30 березня 2022, 20:29
Віктор
Чи можна відкрити рахунок військовослужбовцю в Ощадбанку онлайн, а картку отримати, коли вона буде готова? Щоб не ходити двічі.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 10:48
Доброго дня. Ні, такої можливості немає. Зверніться, будь ласка, до відділення. За наявності пластику вам видадуть не іменну картку одразу при відкритті рахунку.
0672656717
0672656717
30 березня 2022, 19:46
Сергей, Кегичевка
Доброго дня, не можу увійти у додаток Ощадбанк 24/7. Не з'являється віконце для пароля та логіна. Додаток вже перезавантажила, але проблема не зникла. Що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 10:46
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
Petro1535
Petro1535
30 березня 2022, 19:44
Доброго дня… Неможу самостійно відновити пароль у приват 24.7
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 10:45
Доброго дня. Яка саме проблема виникла?
Anita88
Anita88
30 березня 2022, 19:27
Не можу аторизуватись в Дії через через ощад. Що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 10:44
Були тимчасові складнощі, але зараз їх вирішено. Спробуйте, будь ласка, повторно.
BorestOrukva
BorestOrukva
30 березня 2022, 19:16
Доброго дня, знайомий знаходиться за кордоном, а його дідусь на території ДНР.
Він каже що мобільний зв'язок на цих територіях відключили, тому під час спроби увійти у особистий кабінет, смс із кодом не приходить на мобільний телефон. Чи є альтернативні способи увійти в особистий кабінет?
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 10:43
Доброго дня. На даний момент немає. Для входу в додаток необхідно смс-підтвердження.
Marinask123
Marinask123
30 березня 2022, 16:06
Марина
Здравствуйте. Не могу рассчитаться картой ощадбанка заграницей. В феврале рассчитывалась этой карточкой. Никаких обмежень нет на карте.

В приложении вижу сумму. Могу перевести деньги на другую карточку. Но рассчитаться в терминале не могу.

Помогите разобраться, пожалуйста

Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 10:41
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру. Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 (за тарифами оператора), або безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку