×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 2
- +
- 0
- anatolyi nesterov
- 17 серпня 2016, 15:48
- #
На мою думку, введене спрощення для отримання картки киянина через контакт-центр не таке вже й зручніше, ніж звернення безпосередньо у відділення Ощадбанку.Особливо з точним визначенням дати і часу вернення за каткою аж через 30 днів.Адже за цей час(30 днів) і саме на той день і час мало що може статися, особливо для пенсіонера.Наприклад, захворіти там, забути чи по іншій причині.Та й консультантам лишня робота.
Прошу виьвяення, якщо не правий.
Прошу виьвяення, якщо не правий.
- +
- 0
- OschadbankUA
- 17 серпня 2016, 15:53
- #
Справа у тому, що кількість клієнтів, які бажають отримати картку Киянина суттєво збільшилась (у зв'язку із банкротством банку Хрещатик). Відділення фізично не може опрацювати стільки клієнтів за короткий проміжок часу. Саме тому, щоб клієнт не очікував пів дня у черзі, йому назначають конкретний час та дату. Якщо клієнт не може звернутись у визначений термін — питання вирішується в індивідуальному порядку.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Скажите, пожалуйста, кто должен прислать СМС-ку (выбранне отделение идл контакт-центр) о том, что карточка киевлянина готова у выбранном отделении Ощадбанка?..