Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
polyk195
Валентина Полякова
4 квітня 2022, 18:52
Віктор, Харьков
Я приватний підприємець.ФОП Полякова Валентина Іванівна. Працюю в галузі IT.
Вимушено виїхала з Харкова. Конт.телефон +380677621039. Email polyk@ukr.net.
Але по віддаленому доступу продовжую працювати зі своїми контрагентами в Харкові.
Маю рахунок в Ощадбанку.
Я хочу встановити на своєму компьютері «Інтернет Клієнт-банк».
Але на вашому сайті зазначено, що для цього треба
«Оформити заяву на відкриття рахунку у банку».
Але в мене вже є рахунок в банку.
Підкажіть, будь-ласка, як мені встановити у себе «Інтернет Клієнт-банк».
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2022, 10:10
Для користування «Інтернет Клієнт-банк» потрібно отримати у відділенні спеціальний ключ-токен. Згенерувати його дистанційно, на жаль, можливість відсутня.
masjaka
masjaka
4 квітня 2022, 16:55
Картки всіх клієнтів (в тому числі ВПО), термін дії яких сплив під час повномасштабного вторгнення РФ, продовжено до першого серпня 2022 року

От какого числа считать это якобы вторгнення?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 11:12
Дата вторгнення — 24 лютого, але для клієнтів ВПО, які зверталися протягом цих двох років для отримання нової картки, до першого серпня продовжено картки на загальних підставах (як зазначалось в повідомленні від 02.03. — «термін дії картки яких закінчується в січні-липні 2022 року») — тобто навіть до вторгнення.

Таким чином, якщо клієнт ВПО, термін дії картки якого було продовжено у зв'язку з карантином, не звертався до відділення для отримання нової картки, її було закрито, про що неодноразово повідомлялось раніше: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu

Amazozla
Misha Шевчук
4 квітня 2022, 15:27
Здравствуйте, не могу отправить деньги в Ощадбанка на другой банк уже на протяжении недели, все лимиты отключены, на горячую линию не могу дозвониться, возможно из-за того что нахожусь в другой стране. Есть ли чат с живым консультантом а не ботом что бы я мог в письменном виде решить свою или вашу проблему. Статус транзакции: ошибка, больше не какой информации
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 17:48
Доброго дня. Це питання потрібно перевірити саме через контакт-центр, через чат така можливість, на жаль, відсутня.

Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 (за тарифами оператора), або безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
tangens43
Никлоай Нечипоренко
4 квітня 2022, 14:44
Никлоай, Кривой рог
Периодически создаются проблемы с входом в Ощад-24. При вводе логина и пароля выпадает сообщения об их неверности. Не понимаю, почему это происходит, пароль и логин каждый раз вводится одни и те же путем копирования и вставки. Потом начинается блокирование и т.д… Что я должен сделать чтобы без проблем проводить операции со своими средствами? Заранее благодарю.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 17:38
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо детальніше.
Vanilinochka
Vanilinochka
4 квітня 2022, 14:17
Добрый день, а можно ли восстановить доступ к интернет операциям к карте ощад, если ранее из-за неверного ввода данных в личный кабинет операции были заблокированы?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 17:36
Доброго дня. Якщо тричі неправильно ввести пароль в Ощад 24/7, вхід блокується на три години. Можна розблокувати вхід через контакт-центр за номером телефону 0800210800, або просто повторити спробу пізніше. Якщо ви не пам'ятаєте пароль, скористайтеся, будь ласка, послугою з відновлення паролю.
Nastena1604
Nastena1604
4 квітня 2022, 14:14
Ирина
Подскажите как быть если находится человек на оккупированной территории и нет связи МТС, как ему зайти в Ощадбанк 24
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 17:34
На даний момент для входу в додаток необхідно підтвердження через фінансовий номер телефону. Якщо у вашому регіоні доступні інші оператори, окрім Vodafone, можна під'єднатись до національного роумінгу.
Як під'єднатися до національного роумінгу: покрокова інструкція
1. Відключіть автовибір мережі.
• Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор
• iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі

2. Знайдіть й оберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL.

Якщо зареєструватися не вдалось, спробуйте ще раз або оберіть іншу мережу. Після під'єднання обов'язково перевірте можливість вихідного дзвінка та SMS.
yursizov
yursizov
4 квітня 2022, 13:56
Валерій, Київ
2 или 3 марта в банкомате Ощадбанка в Киеве на ул. Хоревая, 27а застряла (заблокирована) картка RwSбанку 9804 **** **** 0920 на мое имя Иванов В.С. Отделение не работает с того времени больше месяца. Охранник банка (через дверь) сказал, что картка передана в службу безопасности банка (какого не сказал). По тел. горячей линии 0 800 210 800 сообщили, что карточка может (!) находиться в отделении на ул. Владимирская, 27 (тел. 044 ) 520 51 24. По этому телефону дозвониться не возможно. Круг замкнулся. Как выйти из этого положения когда и где получить заблокированную картку?

On-line перевод имеет ограничение по размеру текста.
Для получения расширенных возможностей сервиса перевода — зарегистрируйтесь или авторизуйтесь.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 9:25
Доброго дня. В такому випадку потрібно звернутися до відділення банку, яке обслуговує даний термінал. Таким чином, варто звернутись до відділення на вул. Володимирській, 27, за рекомендацією контакт-центру, або уточнити в свого банку порядок заміни картки.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
4 квітня 2022, 13:40
Светлана
Розмова німого з глухим. Ви навмисно знущаєтесь? Чи ви зовсім не читаєте?
Вам говорять про картки, які закінчилися до 24.02., у грудні, січні, в кого раніше, хто планував після подовження у грудні їхати в березні. А хтось би й так і не поїхав бо нема здоров'я.
Про цих людей вам тут кажуть, бо ви їх залишили без грошей, ще при цьому намагаєтесь провокувати, що то ми не такі прозорливі. І на часі ми маємо бойові дії, а гроші в нас заблокували Ви, а не окупант.

Що ще тут не зрозуміло, поясніть нарешті!
Що з вами не так?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 16:30
Про закриття карток, які було продовжено у зв'язку з карантином, банк попереджав заздалегідь. Якщо клієнт не встиг отримати нову картку, за першої ж можливості просимо звернутись до відділення, щоб замовити нову та зняти кошти.
innushka
innushka
4 квітня 2022, 12:47
Надежда
Новини Ощаду

27.02.2022
Повідомляємо, що сьогодні Ощадбанк продовжив дію своїх карток, термін яких завершися, до 1 серпня 2022 року. Продовження відбувається в автоматичному режимі, для пролонгації карток клієнтам банку нікуди звертатися не потрібно. Пролонговані картки мають повноцінний функціонал: ними можна розраховуватися в торговельно-сервісний мережі, знімати готівку в банкоматі тощо.
Окрім цього, Ощадбанк з 24 лютого скасував комісію на зарахування зарплати працівникам бюджетних організацій. Це зроблено для того, щоб працівники могли отримати зарплати навіть якщо у організацій не вистачає коштів для оплати комісії на зарахування цих зарплат.
Зберігаємо спокій та віримо у Збройні Сили України

Вот такая новость висит на сайте Ощадбанка до сих пор. Как это объяснить?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 13:39
Картки всіх клієнтів (в тому числі ВПО), термін дії яких сплив під час повномасштабного вторгнення РФ, продовжено до першого серпня 2022 року.
masjaka
masjaka
4 квітня 2022, 12:34
Ответ Ощадбанка на мой вопрос ниже: якщо вам рахунок було відкрито як ВПО, картка припинила свою дію. Для того, щоб перезамовити картку, або отримати кошти, потрібно звернутися до відділення банку.
Уважаемые представители Ощадбанка, а не хотите ли вы открыть свои отделения банков в Донецкой и Луганской области, чтобы люди могли получить свои деньги, или вы решили заблокировать специально счета пенсионеров и таким образом конфисковать у людей оставшиеся на счету деньги??? Сначала вы говорите одно, что карты продлили до 1 августа, теперь у вас ситуация резко изменилась, хотя вы счёт заблокировали ещё 11 марта. Карта была активна, на каком основании вы берете и блокируете людям счета, ответьте пожалуйста на вопрос???
Ощадбанк
Ответ банка
4 апреля 2022, 12:03
Відділення працюють там, де це можливо за поточних умов.

Картки всіх клієнтів (в тому числі ВПО), термін дії яких сплив під час повномасштабного вторгнення РФ, продовжено до першого серпня 2022 року.
Вы каждый раз пишете разную информацию. У меня карта была сроком 01/22г, я не могу понять, её продлили до 1 августа??? Я прошу снять свои деньги, неужели так тяжело дать человеку возможность снять свои деньги? Зачем было 11 марта блокировать личный кабинет???
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 13:36
Доброго дня. Перевірити інформацію щодо продовження картки можна за номером телефону 0800210800.
lbt787
lbt787
4 квітня 2022, 12:09
добрый день! в постановлении, размещенном в новинах ощада от 02.03.22 написано, что во время военного положения продлеваются ВСЕ карточки до 1 августа, срок которых завершился в январе-июле. остальным ВСЕМ, у которых срок завершился ранее, активировали до 30 июня 2022г. (абзац 5 постановления). конкретно о блокировке карточек впо речи не идет. почему мне не активировали пенсионную картку согласно этого постановления?
«02.03.2022
У зв’язку із введенням на території України воєнного стану Ощадбанк запроваджує низку нововведень та змін у тарифах.
Платежі на рахунок допомоги Збройним силам України (ЗСУ), відкритий в НБУ, здійснюються у банку без комісій. Власники депозитів мають змогу достроково розірвати депозитні договори у випадку перерахування ціх коштів на допомогу арміії. У додатках „Ощад 24/7“ та „Мобільний Ощад“ відкрито сервіс для благодійних внесків на потреби української армії.
Відміняються неустойки/штрафи за несвоєчасне звільнення індивідуальних депозитних чарунків після закінчення терміну договору. Не нараховується комісія за продовження дії договорів оренди чарунків. Термін дії цих нововведень — до 31 травня 2022 року.
Припиняється утримання щомісячної комісії у разі недотримання розміру безготівкових розрахунків платіжними картками протягом місяця та списання річної плати за користування пакетом послуг. Термін дії – до 1 червня 2022 року.
До 1 серпня 2022 року продовжено дію карток, термін дії яких завершується в січні-липні 2022 року. Активована можливість здійснення розрахунків усіма картами, дія яких завершилася, до 30 червня 2022 року.
З 1 березня 2022 року відмінено стягнення фіксованої комісії по торговим терміналам, абонентської комісії за пакетом «Все включено».
На період військового стану відмінено комісію за зарахування бюджетних коштів (зарплат, пенсій, соціальних виплат тощо).
Заблоковані картки емітентів Російської Федерації та Республіки Білорусь у мережі банку. Також заблоковані
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 13:23
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення, щоб уточнити, коли саме у вас закінчився термін дії картки.
Slawuta2004
Slawuta2004
4 квітня 2022, 11:26
Ольга
«Новини Ощаду
02.03.2022
У зв’язку із введенням на території України воєнного стану Ощадбанк запроваджує низку нововведень та змін у тарифах. До 1 серпня 2022 року продовжено дію карток, термін дії яких завершується в січні-липні 2022 року. Активована можливість здійснення розрахунків усіма картами, дія яких завершилася, до 30 червня 2022 року»

Прошу також пояснити, де в цьому повідомленні є застереження на ВПО? Відповідно до цього рішення, клієнти ВПО, мають можливість скористатися своїми картами в срок до 30.06.22. Прохання відкрити доступ до карт та скористатися законним правом. Дякую за відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 13:19
Картки клієнтів ВПО, термін дії яких сплив під час повномасштабного вторгнення РФ, продовжено до першого серпня 2022 року.
Slawuta2004
Slawuta2004
4 квітня 2022, 11:14
Ольга
Доброго ранку. Шановний Ощадбанк, прошу вас якось прокоментувати ваші відповіді на питання ВПО на початку березня, ви вже тоді не дотримувалися правил і посібників щодо клієнтів.
Наприклад:«Дзвінок 24.03 на гарячу лінію: Оператор відповідає, що з 21 березня 2022 року за неотриманими картками, така операція виконана з нагоди безпеки та радить отримати картку у відділеннях банку.»
Чому карти заблокували раніше терміну 31.03.22г? Про яку безпеку йдеться, що ви творите????? Ви Луганську та Донецьку область повністю позбавили права на отримання власних коштів ще на початок бойових дій. І до цього дня продовжуєте говорити про те, що у всіх була можливість це зробити в строки до 01.04.22, що карти були активні. Ви вже не вважаєте ці області своєю територією та людей гр. нашої країни України????
Далі:«24 марта 2022, 13:05
Здравствуйте, я переселенец, продлят ли карту пенсионную, которая была продлена до 31.03.
Ответ банка
24 марта 2022, 13:38
Доброго дня. Ощадбанк продовжив дію своїх карток, термін яких завершився, до 1 серпня 2022 року.» Такі відповіді були 12,13,23,25,28,30,31 березня))))
Що сталося з 01 квітня???? відповіді ваші зовсім інші.
Прошу від імені всіх ВПО, які опинилися в такій ситуації, продовжіть користування картами. Прошу знайти можливість і виправити помилки. Дайте людям час, хоча б 1-2 місяці до травеня-червеня, які були втрачені у лютому-березні. Нам не треба більше, хоча б отримати те, що належить.
Дякую за відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 13:18
Картки всіх клієнтів (в тому числі ВПО), термін дії яких сплив під час повномасштабного вторгнення РФ, продовжено до першого серпня 2022 року.
Щодо припинення 31 березня дії карток, які було продовжено у зв'язку з карантином, банк повідомляв раніше: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
На даний момент, якщо картку було закрито, зняти готівку або замовити нову картку, можливо у відділенні банку.
Andrei6
Andrei6
4 квітня 2022, 10:58
Андрей
Срок действия карты ВПЛ был до 07/2020, новая карта автоматически не перевыпустилась(в личном кабинете новой карты нет) можно ли заказать перевыпуск карты?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 13:13
Так, в будь-якому відділенні. Список працюючих: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
itrepairmax1991
itrepairmax1991
4 квітня 2022, 10:42
Максим
Срок действия карты закончился, но с банкомата деньги снимал без проблем, сейчас регистрирую личный кабинет — пишет что не верный пин. в чём проблема?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 13:13
Швидше за все, картку закрито. Перевірити інформацію можна за номером 0800210800.

Якщо картку закрито, замовити нову можна в будь-якому відділенні. Список працюючих: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
ppoukrgmi
ppoukrgmi
4 квітня 2022, 10:17
Тетяна, київ
Который день пытаюсь перечислить деньги на ВСУ платежным поручением… В Голосеевском районе отделения которые якобы работают, давным давно закрыты. На сайте они числятся как работающие (проспект Науки 24/2, Новопироговская...). Большая просьба, сообщите какое отделение в Голосеевском районе 100% работает?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 13:08
За посиланням список відділень, які працюють на даний момент: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ

Зверніть увагу, якщо напроти відділення слово «ні», означає, що відділення зачинено.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
3 квітня 2022, 22:38
Светлана
Шановне керівництво, це питання вже виходить за межі юридичного або громадянського розуміння. Ви все розумієте, але не вийшли з жодною пропозицією, щоб це врегулювати. Більше того, вам не потрібно щось вигадувати та порушувати ваші внутрішні правила чи статут. Вас просять ваші клієнти, за рахунок яких ви також отримуєте власне фінансування, при цьому через ваше зверхнє відношення, ми виглядаємо як жебраки під церквою.
Ми як клієнти та громадяни вимагаємо від вас паритетного рішення та подовження терміну карток ВПО хоча б до 30.06.
Просимо вас вдуматися, що ви під час війни робите з власним народом, хтось б'ється за нас та віддає життя, в той час як державна установа знущається та блокує гроші на елементарне існування!
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 13:05
Продовження всіх карток банку було спричинено тим, що клієнти не мають змоги отримати картку у зв'язку із повномасштабним вторгненням РФ. Відповідно всі картки, які закінчились в період повномасштабного вторгнення, продовжуються банком до першого серпня 2022 року. Картки клієнтів ВПО, які закінчились в період повномасштабного вторгнення — не виключення, їх також продовжено.
Amazozla
Misha Шевчук
3 квітня 2022, 21:38
Здравствуйте, не могу перевести деньги с ощадбанка на другой банк, все лимиты выключены, так же через гугл пэй тоже не могу ничего оплатить. Статус транзакции: ошибка, что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 13:03
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
lisaliza2000
lisaliza2000
3 квітня 2022, 20:25
ошибка при регистрации в ДИИ. Выдается такое сообщение:
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє. ({«state«:»err»,«error«:»invalid_mustkey»,«error_description«:»У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.»,«memberId«:»0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 13:02
Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також адресу відділення, де відкрито рахунок. Дякуємо!
fluffy22
fluffy22
3 квітня 2022, 19:19
Как зайти в ощад24, если идёт идентификация с помощью смс или звонка, а я нахожусь в г.Мелитополь, который оккупирован и связь отключена? Интернет иногда подлавливает вай фай. Мне необходимо отменить автоматическую пролангацию депозита. Также что делать в следующий ситуации? Мама не смогла отменить пролангацию своего депозита по той же причине отсутствия связи. Сейчас она уже в другом городе, связь есть, связалась с оператором, рассказала ситуацию, на что услышала хамство в свою сторону и безразличие относительно образовавшей проблемы не по её вине. Почему такое отношение к клиентам? И что делать дальше? Пролангировать депозит никто не собирался. Но зайти в ощад24, чтобы отменить, без сети невозможно.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 13:42
Без ідентифікації неможливо увійти в додаток. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку