Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Заранее благодарна за исчерпывающий ответ.
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Відлік строку дії ЕПП починається з першого числа місяця випуску ЕПП, нанесеного на його лицьовому боці.
Таким чином, якщо клієнт не звернувся у визначений термін до відділення для проходження ідентифікації:
· Через 6 місяців — першого робочого дня 7-го календарного місяця блокуються всі видаткові операції з використанням ЕПП та/або додаткової картки (тобто всі видаткові операції за картковим рахунком), крім видачі готівки та перегляду залишку через касовий ПОС-термінал в установі Банку. Операції з поповнення та зарахування коштів на картковий рахунок не блокуються. У випадку проведення операції видачі готівки або перегляду залишку через касовий ПОС-термінал виключно з використанням ЕПП (не додаткової картки), розблоковуються дозволені в рамках даного продукту видаткові операції по картковому рахунку.
· Через наступні 6 місяців — друге блокування операцій відбувається першого робочого дня 13-го місяця строку дії ЕПП.
· Через наступні 12 місяців — третє блокування – першого робочого дня 25-го місяця строку дії ЕПП.
Коментарі (2)
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Вопрос 1. Правомерно ли мне работник банка отказала при первом обращении 10 декабря в переоформлении счета…
Вопрос 2. На старый счет поступила пенсия за декабрь. Могу я эти средства перевести на счет социальной карты, которую получу в декабре, а ЕПП я получу не раньше середины января, в лучшем случае...? И как эта процедура делается?
По вопросу 1: что значит коррупция, опишите детальней? Чем мотивировали отказ в обслуживании?
2. Перевести средства Вы можете через обслуживающее отделение. Также Вы можете получить их с паспортом в отделении.
Коментарі (2)
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар