Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
21437446
Евгений Шендюк
6 квітня 2022, 22:14
Евгений, Київ
Не виходило зайти в кабінет пільговика, тому вирішив зареєструватися повторно. У результаті при спробі входу з’являється повідомлення «у доступі відмовлено», та «пільговик має більш ніж один запис». Як це виправити? Євген, Київ, 0507615380
Ощадбанк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 10:34
Потрібно перевірити ситуацію предметно. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН.
4irus86
4irus86
6 квітня 2022, 20:47
Тетяна, Харків
Доброго вечора!Знаходжусь у зоні бойових дій в м.Харків, закінчився строк дії соціальної картки в березні 2022 року і мою картку заблокували!Але ж є інформація, що Ощадбанк подовжив автоматично срок дії карток до 1 серпня!Питання- чому мені не подовжили срок дії картки?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 10:31
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для перевірки ситуації з продовженням картки.
discrimination
discrimination
6 квітня 2022, 18:52
Иван
Ощадбанк не имеет права обобщать все возникшие ситуации и говорить, что у клиента было два года на то, чтобы получить новую карту. Срок действия моей карты закончился в октябре 2021, в самый опасный период карантина, когда заболеваемость была 70% и запрещалось выходить из дома пожилым людям. Пришлось ждать окончания карантина, карантин не закончился, а началась война. У меня не было двух лет на переоформление карты, а было всего 3месяца, опасных для жизни месяца.Руководству Ощадбанка нужно признать факт дискриминации клиентов ВПО и разблокировать карты клиентов, хотя бы на период объявленного правительством в стране военного положения.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 10:30
Термін продовження карток справді не однаковий для всіх клієнтів ВПО і залежить від того, коли саме закінчилась картка. В когось цей термін тривав два роки, у вашому випадку — чотири або п'ять місяців. В будь-якому випадку, в грудні банк офіційно заявив, що це продовження карток проводиться востаннє і 31 березня всі картки припинять дію: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
Mar1975mar1975
Mar1975mar1975
6 квітня 2022, 16:08
Лидия
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, при переводе денег с карты на карту через новое приложение Ощад пишет: «Помилка в роботі сервера. Будь ласка, спробуйте ще раз». Что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 10:26
Доброго дня. Системних проблем в роботі додатку зараз немає. Якщо проблема лосі актуальна, напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
6 квітня 2022, 15:24
Светлана
Так ось ми з цієї відповіді банку і виходимо, нарешті, що:

1. Відключення карток було виключно за «ініціативою банка», бо вони так захотіли.

2. Карантин — це проблема всіх українців, які не мають можливості приїхати забрати свої картки, тому банк йде усім на поступки та за «власною ініціативою» та подовжує картки ВПО аж до 01.04.22.

3. Війна — це породження всіх переселенців-пенсіонерів, тому банк за «власною ініціативою» вирішив, що в них було достатньо часу, під час карантину!!! Для того щоб якось там забрати свої нові картки. Тому 01.04. ми їх всі блокуємо без роз'яснення, перед тим вкинувши не зрозуміле повідомлення, що й кого очікує.

По факту ви полишили деяких людей на смерть, як не від снарядів, то від голоду.
І досі не розумієте, що зробили! Ви гірші за ворога, бо ви свої!!!

П.с і не треба тут через раз розказувати про «2 роки» ми чекали, «ви самі винуваті» й тд. Були умови карантину в країні, крім того ви поблочили картки, які закінчувалися в кінці 2021. Люди, я наприклад, на 11 березня мала бути в Дніпрі, а зараз я з дому майже не виходжу.
Дивовижні часи. Що за нелюдь там не можу осягнути…

____________________________________________
Банк не має можливості продовжити картку, якщо клієнт протягом двох років не звернувся для її отримання. Підкреслюємо, продовження карток — ініціатива банку, аби надати клієнтам достатньо часу для отримання картки. Цього часу було достатньо.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 10:23
Так, банк справді вирішив продовжити картки, аби клієнти мали доступ до коштів навіть якщо картка закінчилась і так, це була ініціатива банку, а не вимога законодавства. Через деякий час карантин в країні продовжувався, але відділення відновили свою роботу, як і транспортна мережа, тому отримання картки стало більш, ніж можливим. Тоді банк прийняв рішення закрити продовжені картки (як мало бути раніше) і закрив їх всім клієнтам, окрім ВПО. Все заради того, щоб надати додатковий час для отримання картки. Цей час тривав майже два роки і в грудні банк сповістив всіх клієнтів про останнє продовження карток для клієнтів ВПО, термін дії яких продовжувався у зв'язку з карантином. Саме тому картки було закрито, про що попереджалось неодноразово.
olga16golubovic
olga16golubovic
6 квітня 2022, 15:20
Глухов
У мужа закончился срок действия пенсионной карты, открывал счёт в Мариуполе. У меня есть генеральная доверенность, в том числе и на распоряжение счетами, финансами и т.д. я позвонила на горячую линию, мне предложили 2 варианта — либо лично посетить отделение в Мариуполе, либо отправить в это отделение мужа, что невозможно в настоящее время. В глуховском отделении Ощадбанка. Сказали, что вообще ничем помочь не могут. Мой вопрос- могу ли я на основании генеральной доверенности снять деньги с личного счета мужа? Могу ли я это сделать в Сумской области или же меня отправят снова в Мариуполь или Донецкую область?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 10:12
Так, по довіреності можна отримати кошти. Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону в приватні повідомлення, а також адресу відділення, куди звертатися.
valentin1940
valentin1940
6 квітня 2022, 15:18
З 24.02 до 31.03 пройшло 35 днів, в які отримання нової картки стало неможливим. Гадаю, буде справедливо подовження терміну дії карт хоча б на місяць
Ощадбанк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 9:44
Час отримати картку був і до початку початку повномасштабного вторгнення. Продовження карток, які вже закрито, не буде відбуватись.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
6 квітня 2022, 14:14
Светлана
Потім вони 4 дня подумали й вкидають ось такий набір слів, смисл якого відомий тільки їм. А взагалі складається таке враження, що їм воно й не цікаве.
Вони просто відключили людей саме похилого віку від їх грошей. Нехай вони сидять голодні, а що поробиш — війна, треба розуміти. А де хто вже не забере свої кошти ніколи. Може на й розрахунок.
Бо взагалі, тут жодному не зрозуміло — в карантин картки подовжували без проблем, а війна це вже червона лінія — ви там як небудь самі. Неможливе знущання й зневага.

____________________________________________
До 1 серпня 2022 року продовжено дію карток, термін дії яких завершується в січні-липні 2022 року. Активована можливість здійснення розрахунків усіма картами, дія яких завершилася, до 30 червня 2022 року.
З 1 березня 2022 року відмінено стягнення фіксованої комісії по торговим терміналам, абонентської комісії за пакетом «Все включено».
На період військового стану відмінено комісію за зарахування бюджетних коштів (зарплат, пенсій, соціальних виплат тощо).
Заблоковані картки емітентів Російської Федерації та Республіки Білорусь у мережі банку. Також заблоковані рахунки резидентів цих країн.

Новини Ощаду

02.03.2022
Прес-служба Ощадбанку
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2022, 14:54
Банк не має можливості продовжити картку, якщо клієнт протягом двох років не звернувся для її отримання. Підкреслюємо, продовження карток — ініціатива банку, аби надати клієнтам достатньо часу для отримання картки. Цього часу було достатньо.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
6 квітня 2022, 14:00
Светлана
Тобто 27 лютого я прочитавши цю постанову на сайті Oschadbank.ua, мала зробити висновок, що банку довіряти не треба. І першочергово їхати міняти картку, бо опинившись в окупації росіян, мені її заблокують, бо ми трошки не дописали правду!
Так, Ощадбанк?
______________
Новини Ощаду

27.02.2022
Повідомляємо, що сьогодні Ощадбанк продовжив дію своїх карток, термін яких завершися, до 1 серпня 2022 року. Продовження відбувається в автоматичному режимі, для пролонгації карток клієнтам банку нікуди звертатися не потрібно. Пролонговані картки мають повноцінний функціонал: ними можна розраховуватися в торговельно-сервісний мережі, знімати готівку в банкоматі тощо.
Окрім цього, Ощадбанк з 24 лютого скасував комісію на зарахування зарплати працівникам бюджетних організацій. Це зроблено для того, щоб працівники могли отримати зарплати навіть якщо у організацій не вистачає коштів для оплати комісії на зарахування цих зарплат.
Зберігаємо спокій та віримо у Збройні Сили України!

Новини Ощаду

27.02.2022
Прес-служба Ощадбанку
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2022, 14:52
Продовження всіх карток банку було спричинено тим, що клієнти не мають змоги отримати картку у зв'язку із повномасштабним вторгненням РФ. Відповідно всі картки, які закінчились в період повномасштабного вторгнення, продовжуються банком до першого серпня 2022 року.

Щодо припинення 31 березня дії карток, які було продовжено у зв'язку з карантином, банк повідомляв раніше: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
discrimination
discrimination
6 квітня 2022, 13:50
Иван
добрый день! моя карта в данный момент является неактивной, т.к ее срок закончился 10.21. Мне 85лет, в период с 10.21 по 24.02.2022 в Украине действовал карантин, по которому я не мог обратиться в банк за новой картой, потому что посторонние контакты для пожилых людей представляли прямой риск для жизни из-за короновируса. 24.02.2022 начались боевые действия. Теперь отделения Ощадбанка в моей области закрыты и недоступны для обращения клиентов. В постановлении, размещенном на сайте Ощадбанка от 02.03.22 написано: Активована можливість здійснення розрахунків усіма картами, дія яких завершилася, до 30 червня 2022 року. Почему банк нарушает мои права и нарушает действия своего постановления от 02.03.22? Прошу разблокировать мою карту
fitiliok7
fitiliok7
6 квітня 2022, 11:17
Добрый день! Скажите, пожалуйста, можно ли снять лимит с пенсионной карте не через личный кабинет, а через тот сайт, например? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2022, 14:49
Доброго дня. Можна не через додаток, а веб-версію Ощад 24/7: https://online.oschadbank.ua/wb/ або чат-боти: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
ibis5
ibis5
6 квітня 2022, 9:11
Добрий день. Чи можна увiйти в Iнтернет Банкiнг Ощадбанку без паролю СМС? Я знаходжусь в Росii. Тут украiнськi СМС не приймаються, можливо заблокованi. Чи можна як то обiйтись без СМС?
Заздалегiдь дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2022, 10:13
Доброго дня. Без смс зареєструватися або здійснити перший вхід в додаток, на жаль, неможливо.
polyk195
Валентина Полякова
5 квітня 2022, 17:51
Валентина, Харьков
Я задавала питання нижче, але мені на нього не відповіли.Я приватний підприємець.ФОП. Працюю в галузі IT. Виїхала з Харкова за кордон.
Але по віддаленому доступу продовжую працювати зі своїми контрагентами в Харкові.
Маю рахунок в Ощадбанку. Маю картку в Ощадбанку. По тел. 0800 210 800 мені сказали, що я не можу встановити на своєму компьютері «Інтернет Клієнт-банк», бо в мене немає ключа-токена від Ощадбанку. Як мені дізнатися стан свого рахунку? Як мені перевести кошти з рахунку на картку? Раніше я робила це платіжним дорученням. Зараз відділення банку, де я обслуговувалась, зачинене. Допоможіть мені, будь ласка, або порадьте, до кого мені звертатися з цим питанням.
Але на вашому сайті зазначено, що для цього треба
«Оформити заяву на відкриття рахунку у банку».
Але в мене вже є рахунок в банку.
Підкажіть, будь-ласка, як мені встановити у себе «Інтернет Клієнт-банк».
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2022, 10:09
Перепрошуємо за затримку з відповіддю. Для користування «Інтернет Клієнт-банк» потрібно отримати у відділенні спеціальний ключ-токен. Згенерувати його дистанційно, на жаль, можливість відсутня.
Sokolovksyi
Sokolovksyi
5 квітня 2022, 17:02
Виктор, Мелитополь
Когда я попробовал перевести с карты на карту, мне написали, что работа ощад24 ограничена, я попробовал позвонить на горячую линию, но к сожалению на нашей территории сейчас проблемы со связью. Куда мне обратиться для восстановления возможности переводить деньги с карты на карту?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 19:01
Доброго дня. Спробуйте, будь ласка, зателефонувати до контакт-центру через сайт банку. Для авторизації там потрібно лише код із смс, а сам дзвінок здійснюється через Інтернет-з'єднання, в тому числі wifi. https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Stavskiy77
Stavskiy77
5 квітня 2022, 15:11
Михаил
Подскажите пожалуйста, в Донецкой обл. На этой неделе будут работать отделения? Или до когда? Была информация об их эвакуации насколько она достоверная?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 15:39
Доброго дня. Все залежить від ситуації, тому гарантувати роботу, на жаль, не можемо.

Кожного ранку ми оновлюємо інформацію щодо працюючих відділень на сайті: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
Stavskiy77
Stavskiy77
5 квітня 2022, 13:34
Михаил
Здравствуйте, я клиент Вашего банка. Могу ли я открыть валютный счет без личного присутствия?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 15:38
Доброго дня. Так, в Ощад 24/7 можна відкрити рахунок «Моя картка» у валюті. До рахунку буде випущено цифрову картку, яку можна токенізувати, використовувати для проведення розрахунків та операцій.

В старому додатку потрібно натиснути в правому верхньому куті значок «+» і обрати пункт «Замовити картку». Потім обрати «Моя картка»(цифрова) і обрати потрібну валюту рахунку.

Стосовно нового додатку, відкриття картки в ньому реалізується в найближчому оновленні.
Ivanova1968
Ivanova1968
5 квітня 2022, 13:12
Елена
Здравствуйте, выше был вопрос, можно ли позвонить на горячую линию Ощад по вайберу со своего финансового телефона?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 15:13
Доброго дня. Ні, зателефонувати за допомогою Viber немає можливості.

Можна зателефонувати через сайт, але авторизуватись потрібно за допомогою смс-підтвердження.

Посилання:
https://www.oschadbank.ua/card/my-card (потрібно обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
200285280904a
200285280904a
5 квітня 2022, 12:58
Антон, Полтава
Підкажіть, будь ласка як виходити з ситуації. 23-го лютого замовив зарплатну картку, відкрив зарплатний рахунок… На рахунок зарахували кошти… Але вже йде 43-й день — карточки немає навіть в моєму місті, зарплатний рахунок для переказу з нього коштів — заблокований… Який вихід? Чекати і другий місяць карточку, а потім і третій… і так далі, чи знімати по 10к в сутки в касі з процентом +5 грн за кожну операцію??? Я, так розумію такі терміни очікування картки це для Вас нормальна практика?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 14:58
Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
masjaka
masjaka
5 квітня 2022, 11:21
Хорошо, тогда ответьте на вопрос- тогда зачем вы заблокировали ощад и счёт ещё до 31 марта??? Не хотите ли вы мне ответить??????? И ещё ответьте, где теперь я могу снять свои деньги? Только не надо говорить, что в ближайшем отделении или банке, потому что вы их закрыли.
Дата вторгнення — 24 лютого, але для клієнтів ВПО, які зверталися протягом цих двох років для отримання нової картки, до першого серпня продовжено картки на загальних підставах (як зазначалось в повідомленні від 02.03. — «термін дії картки яких закінчується в січні-липні 2022 року») — тобто навіть до вторгнення.

Таким чином, якщо клієнт ВПО, термін дії картки якого було продовжено у зв'язку з карантином, не звертався до відділення для отримання нової картки, її було закрито, про що неодноразово повідомлялось раніше: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 14:53
Ви можете перевірити за номером телефону 0800210800 коли і за яких причин було закрито картку. Час очікування зараз може бути збільшено у зв'язку з навантаженням, але контакт-центр працює.
Lenasi84
Lenasi84
5 квітня 2022, 9:50
Добрый день. Не приходит помощь 6500, прошло уже больше 10 дней.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 14:51
Доброго дня. Банк не затримує виплати і як тільки отримує фінансування від Мінекономіки, зараховує кошти.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку