Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Marinadevbhk
Марина Циманович
10 квітня 2022, 22:32
Марина
Добрый вечер, на карту пришли деньги, перевела их на мобильные сбережения, проверяю мобильные сбережения сума есть а по факту денег нет, это как так?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 10:28
Доброго дня. Написали вам в приватні повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
olgaabul
olgaabul
10 квітня 2022, 21:34
Доброго вечора. Де можна ознайомитись із договором комплексного банківського обслуговування?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 10:29
Доброго дня. За посиланням в розділі «Договори»: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
Ksenika
Ksenika
10 квітня 2022, 21:07
Добрий вечір.Оформляла виплату 6500 в Дії 24.03. Заявку одразу підтвердили. На сьогодні уже 14 день, а кошти не зараховані на карту. В чому проблема?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 10:30
Доброго дня. Банк перераховує кошти одразу ж після фінансування. Спробуйте, будь ласка, звернутися до служби підтримки порталу Дія для перевірки заявки.
Deniyyyz
Deniyyyz
10 квітня 2022, 18:36
Александр
Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, в чем может быть проблема, не получается сгенерировать ключ ЕЦП (пробовали через чат-бот и телеграмм-бот), все время выдает ошибку:«Не удалось сгенерировать сертификат, повторите попытку позже".Актуальна ли эта функция вообще?
mypka2
Александр Л
10 квітня 2022, 15:08
Александр, харьков
Добрый день. Мать в Германию выехала в конце апреля. Можно ли удаленно ее сын в Украине оформить пенсионную карту. ( До этого она получала пособие и субсидию наличкой т к инвалид (почтальен приносил, но щаз в Харькове разбомбили то отделение).
Нужна ли доверенность или можно ли прям в Германии удаленно оформить пенсионную карту и туда получать пенсию?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 10:36
Доброго дня. Так, для відкриття пенсійного рахунку необхідна довіреність, затверджена нотаріально. На даний момент відкрити рахунок можливо лише у відділенні.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
10 квітня 2022, 10:29
Светлана
Ви вже краще не відповідайте, ніж оці ваші мантри вислуховувати. Всі знали про 31 березня, але ніхто не знав, що в березні буде війна. Що тут ще не зрозумілого?
І вас питали не про ваші повідомлення, а про блокування грошей людей, про це ви тихенько умовчуєте.
Так ось кажемо вам ще раз — ви заблокували наші гроші! Доступу до них немає! Держава їх передала, а ви заблокували!
Та звертаю вашу увагу, що як блокування так й подовження карток Ви робите за власною ініціативою. Це ваші слова, які ви тут всім озвучили, як позицію банка.
То візьміть ту вашу ініціативу й поверніть нам наші гроші. Подовжить до червня, бо гроші потрібні зараз, а не після війна колись.

Чому ви продовжуєте діяти за будь що навпаки й принципово проти власних людей?
Чи ви теж ворог?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 9:26
Повторимось — банк не блокував картки, а перестав продовжувати термін дії, про що повідомляв заздалегідь.
Parti
Parti
10 квітня 2022, 9:18
Я переселенец с Донецкой области, могу ли я получить в любом отделении Ощадбанка справку с реквизитами карты?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 9:38
Реквізити картки (номер картки, термін дії, cvv) не вказуються в довідці, їх можна побачити в новому додатку банку. Посилання для завантаження:
Play Market: https://bit.ly/3tUxJia
Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp

Якщо ви маєте на увазі реквізити рахунку (IBAN), цей номер можна також переглянути в Ощад 24/7, або уточнити в контакт-центрі за номером телефону 0800210800. В разі необхідності отримати паперову довідку з реквізитами рахунку, зверніться, будь ласка, до відділення банку.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
10 квітня 2022, 4:37
Светлана
Що не день, то глибше занурення «Ощадбанку» на дно відносин з клієнтами:

Ответ банка
9 апреля 2022, 9:07
Банк не блокував картки ВПО, а перестав продовжувати картки, у яких закінчився термін дії, про що повідомляв заздалегідь. Інформацію про припинення дії карток 31 березня було чітко викладено в тексті офіційного повідомлення на сайті: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu

Не блокував??
А як зветься ситуація, в якій кошти громадян знаходяться в банку N, а його відділень в зоні бойових дій немає, евакуації неможливі, картки банком N заблоковані для будь-яких операцій? То що це — примусовий депозит на домовину, чи на це й розрахунок?!

І повторюю вам наново, не треба тут всім проповідувати свій наратив про «поганих» ВПОшників. Що не позабирали картки нові.

Були умови у державі, був карантин й не один, ви подовжували картки — дякуємо. Взимку не поїхала, бо не те здоров'я, 11 березня, мала бути в Дніпрі, але вибачте то чим я чи такі як я завинили??? Що ви нас викинули, як сміття!
Ви подовжували під час карантину, як ви казали тут «за власною ініціативою», а зараз ВІЙНА і ви за власною ініціативою вирішили принципово всіх відключити, ще й сховавшись за своєю неадекватною писаниною тут й на офіційному сайті!

І все ви розумієте, але як ті рашисти — Ні шагу назад, таваріщі!
Нелюди ви…
Ощадбанк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 9:04
Доброго дня. Щодо припинення 31 березня дії карток, які було продовжено у зв'язку з карантином, банк повідомляв раніше: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
Ronni2022
Олег К
9 квітня 2022, 20:07
Олег
Добрый день!
Не могу войти в Дию через Ощад.
Ввожу номер карты (карта пенсионная), ввожу код с смс.
Выпадает сообщение:
«Неудачная попытка подтверждения личности пользователя»
Ощадбанк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 9:09
Доброго дня. Пишемо вам в особисті повідомлення.
SergeyDo
SergeyDo
9 квітня 2022, 18:07
Сергей, Донецкая обл Шахтерск
Здравствуйте.
Пытался снять свою пенсию за апрель 2022 года, банкомат «зажевал» карту не дав даже ввести пин код. Карта была сроком действия до марта 2022 года, я по состоянию здоровья снимал в г. Миргород а перевыпущенная находилась в г. Краматорск Донецкой области. Я ВПО, имею инвалидность. Мой вопрос смогу ли я забрать данную карту в г. Миргород в отделении в котором банкомат забрал ее? будет ли она дальше активной для выплаты моей пенсии?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 9:06
Доброго дня. Зверніться, будь ласка, до найближчого відділення банку. Якщо банкомат вилучив активну картку, вам її повернуть після інкасації. Якщо картка була неактивна, замовлять нову.
innushka
innushka
9 квітня 2022, 17:36
Надежда
Ответ Ощадбана на вопрос: почему вы неоднократно информировали, что срок действия карточек продлен до 01.08.2022, не указывая никаких исключений или уточнений:
«Можливо вдасться пояснити ситуацію наступним чином. Чому було продовжено картки до першого серпня? Правильно, у зв'язку із повномасштабним вторгненням росії. Які картки тоді продовжать? Відповідно саме ті картки, які закінчились під час цього повномасштабного вторгнення. Мова про картки, які було продовжено ще у 2020 році у зв'язку з карантином не йшла тоді і про це не йдеться зараз. Всіх клієнтів повідомили про завершення дії цих карток ще в грудні. Знову ж таки, перепрошуємо, якщо повідомлення можливо трактувати двозначно. Картки ВПО, що було продовжено у зв'язку з карантином, закрито, як інформувалось заздалегідь.»
Это мы должны были сами домыслить? Вы отвечаете на вопросы или ребусы отгадывать предагаете? В ваших ответах ничего уточняющего не было. Ваши ответы нельзя было трактовать неоднозначно, они трактовались очень однозначно: все карточки продлены. Признать некомпетентность или обман вы не можете?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 9:04
Щодо припинення 31 березня дії карток, які було продовжено у зв'язку з карантином, банк повідомляв раніше: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
andreysam2011
andreysam2011
9 квітня 2022, 13:35
Андрей
Добрый день!
Не могу зайти в ощад24/7
при запуске приложения в телефоне пишет
«відсутнє підкючення до мережі
wi-fi та передача мобільних даних вимкнені. Коли будетепідключені до мережі, додаток продовжить роботу автоматично»
при этом вай-фай работает нормально и все остальные приложения работают??
Ощадбанк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 9:00
Доброго дня. Спробуйте, будь ласка, активувати VPN. Будемо вдячні за зворотний зв'язок.
Masha11111
Masha11111
9 квітня 2022, 13:23
Добрый день! Вы пишете что карточки ВПЛ продлены до 1.08.2022, почему тогда в Ощад24/7 не отображается карточка и нельзя перевести деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 17:08
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800.
nightwolf91
Максим Иванов
9 квітня 2022, 11:58
Максим, Харьков
При регистрации личного кабинета при вводе PIN пишет не верный PIN. Уже третьи сутки данная проблема!!! И не только у меня, много таких отзывов. Ваши специалисты вообще занимаются этим вопросом???? Или у них выходные???? А клиенты вашего банка не могут получить доступ к своим финансам
Ощадбанк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 9:08
Вже працюємо над вирішенням проблеми. Перепрошуємо за незручності.
Lzi
Lzi
9 квітня 2022, 8:27
Ощадбанк повинен скасувати блокування карток ВПО та активувати можливість здійснення розрахунків усіма картами, дія яких завершилася, до 30 червня 2022 року. Ощадбанк на обґрунтовані претензії своїх клієнтів постійно використовує пояснення «малося на увазі». Будь-який юрист зміг би прояснити керівнику Ощадбанку, що словосполучення «малося на увазі» не має жодної юридичної сили. Все, що керівник банку «мав на увазі», підписуючи документ і розміщуючи інформацію на сайті банку, має бути чітко викладено в тексті документа і в тексті офіційного повідомлення на сайті без можливості будь-яких різночитань.
Якщо в тексті повідомлення на сайті банку 02.03.2022 зазначено :«Активована можливість здійснення розрахунків усіма картами, дія яких завершилася, до 30 червня 2022 року.», то Ощадбанк не має юридичного права пояснувати клієнтам: «Малось на увазі» -«термін дії яких минув під час повномасштабного вторгнення росії.» А повинен скасувати вибіркове блокування карток ВПО та активувати можливість здійснення розрахунків усіма картами, дія яких завершилася, до 30 червня 2022 року.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 9:07
Банк не блокував картки ВПО, а перестав продовжувати картки, у яких закінчився термін дії, про що повідомляв заздалегідь. Інформацію про припинення дії карток 31 березня було чітко викладено в тексті офіційного повідомлення на сайті: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
asdfggfdsa
asdfggfdsa
9 квітня 2022, 7:30
Одесса
Оформила на получение и 24 марта, заявку принято и пришло смс в дии что в течение 10 рабочих дней ожидать… Но сегодня уже 9 апреля, но деньги так и не зашли на счёт
Ощадбанк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 8:52
Банк не затримує виплати, а перераховує кошти одразу ж після фінансування.
asdfggfdsa
asdfggfdsa
9 квітня 2022, 7:28
Одесса
Оформила на получение и 24 марта, заявку принято и пришло смс в дии что в течение 10 рабочих дней ожидать… Но сегодня уже 8 апреля, но деньги так и не зашли на счёт
Ощадбанк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 8:54
Банк не затримує виплати, а перераховує кошти одразу ж після фінансування.
innushka
innushka
8 квітня 2022, 21:47
Надежда
Чому не відповіли на моє запитання від 08.04.2022 11:50? Ви ігноруєте питання, на які у вас немає відповіді? Така поведінка підтверджує вашу провину. Збираємо факти. Жду конкретноі відовіді.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 8:35
Доброго дня. Відповідь надали нижче.
0630285109
0630285109
8 квітня 2022, 21:16
Что за *** ???? Не могу зайти в ощад24 пишет неправильно логин и пароль хотя я за 4 года пользования помню досконально и логин и тем более пароль. В чат боте выяснила что стоит лимит. Снять лимит не получается так как нет связи и на горячую линию не могу звонить. При попытке восстановить пароль вылазит левый номер телефона на моей карте. Вы вобще там как себя чувствуете????? Это что такое!!! Исправляйте это. Тем более я так вижу не только у меня такое.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 8:36
Якщо номер виглядає приблизно так «987***», це означає, що при введенні реквізитів картки було некоректно введено якийсь із її реквізитів — номер картки, термін дії або CVV-код. Потрібно перевірити всі реквізити та спробувати ще раз.

Можна змінити пароль також через наш новий додаток, там взагалі не потрібно вводити дані картки. Посилання для завантаження:
Play Market: https://bit.ly/3tUxJia
Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
inna20222
inna20222
8 квітня 2022, 20:48
Инна, Черновцы
При входе в мобильный ощад при смене логина возникает проблема, пишет неверный пин код, но он точно правильный, карта активна.Со вчерашнего дня такая проблема.Что происходит почему не реагируете над ее устранением ???? Дозвониться на горячую линию не реально!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 8:48
Доброго дня. Це тимчасовий технічний збій. Перепрошуємо за незручності. Спеціалісти вже працюють над вирішенням проблеми.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку