Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ваша заборгованість по кредитці, станом на 12.04.2022 складає 6368 грн. Щоб зменшити кредитне навантаження, сплатіть платіж в розмірі 3% від суми 191.04 грн. Платіж рекомендований та не обов'язковий до сплати, адже до 31.05.2022. Ощад запровадив кредитні канікули.
Прошу разобраться, откуда появился кредит, на кого он был оформлен, прошу написать фамилию на кого и какой кредит, если мы не брали его. Может ли быть это мошенничество. Мы никакой кредит не брали и брать не собирались. Прошу вас, объясните мне пожалуйста, на какую фамилию было написано это сообщение?
Куда обращаться нам по поводу этого вопроса?
Коментарі (1)
Також отримання повідомлення залежить від суми операції. Згідно діючих тарифів, по картках для соціальних виплат та пенсії повідомлення відправляються на суму від 200 грн, за усіма іншими — від 1000 грн (для іноземної валюти — в еквіваленті).
Рекомендуємо встановити на телефоні Ощад 24/7 — тоді про будь-яку операцію вам буде надходити пуш-сповіщення.
Написати коментар
Прошу повідомити адресу «електронної поштової скриньки для приймання, реєстрації, підтвердження про отримання електронних документів із створеними кваліфікованими ЕП», передбаченої підпунктом 2) пункту 17 розділу ІІІ Положення про застосування електронного підпису та електронної печатки в банківській системі України, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 14.08.2017 №78.
Не знайшов її на сайті банку. А зараз є актуальним мати можливість передавати банку підписані за допомогою КЕП електронні документи.
Дякую
Написати коментар
Я конкретно задала вопрос. Моя карта действия которой закончилась 03.22 будет продлена? ваш ответ позвоните по номеру. Каким образом позвонить, если связь не ловит МТС? Повторяю свой вопрос. Продлена ли моя карта, срок действия который был до 03.22 года
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Сам не маю змоги
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Гроші заблоковані, бо доступу в банк в нас нема й не зрозуміло, коли він буде. Це ви теж розумієте, але знову ці ваші відписки аби щось відповісти.
Якщо вони не заблоковані банком і проблема з деактивацією самої лише картки, якою неможливо виконувати фізично оплату в установах та зняття грошей. Я наголошую на це з ваших відповідей.
То ж відкрийте хоча б доступ до переказів в додатку «Ощад24» лише «між своїми картками».
В мене та інших є діючі картки банку і картка є підтримка й тд. Тому якщо Ви наполягаєте, що ви не блокували кошти, а лише деактивували фізичні прострочені картки — активуйте таку можливість. Це не має суперечити жодним вашим нормам, бо:
1. рахунок активний
2. гроші надходять
3. переказ відбувається лише між рахунками клієнта
4. Клієнт тільки після переказу на активну картку може їх використовувати
Як результат жодних до вас питань та жодних порушень зі сторони клієнтів.
Теж саме, що прийти й зняти кошти в касі за наявністю паспорта тільки онлайн. Тому крім якихось невеликих корегувань в додатку, причин не зробити це немає.
Але це, якщо ви насправді не блокуєте ці гроші навмисно і чесно ставитеся до всіх категорій громадян.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар