Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
igorA1111
igorA1111
12 квітня 2022, 17:38
Добрый день. На номер телефона моего отца пришло такое сообщение от ощадбанка.
Ваша заборгованість по кредитці, станом на 12.04.2022 складає 6368 грн. Щоб зменшити кредитне навантаження, сплатіть платіж в розмірі 3% від суми 191.04 грн. Платіж рекомендований та не обов'язковий до сплати, адже до 31.05.2022. Ощад запровадив кредитні канікули.
Прошу разобраться, откуда появился кредит, на кого он был оформлен, прошу написать фамилию на кого и какой кредит, если мы не брали его. Может ли быть это мошенничество. Мы никакой кредит не брали и брать не собирались. Прошу вас, объясните мне пожалуйста, на какую фамилию было написано это сообщение?
Куда обращаться нам по поводу этого вопроса?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 квітня 2022, 10:33
Доброго дня. Пишемо вам в особисті повідомлення для уточнення.
58305187
58305187
12 квітня 2022, 15:02
Максимович
В Польщі в магазині бедронка розрахувався пенсійною карткою… але мені не прийшло на телефон смс яку суму було знято… хоча дома приходили… Чи будуть смс або як взнати суму зняття і що треба зробити для цього… Дякую…
Ощадбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 17:16
В першу чергу потрібно перевірити, чи активний ваш фінансовий номер телефону, аби надійшло звичайне смс-повідомленння. Для надходження повідомлення у вайбер, ви маєте бути в мережі (онлайн).

Також отримання повідомлення залежить від суми операції. Згідно діючих тарифів, по картках для соціальних виплат та пенсії повідомлення відправляються на суму від 200 грн, за усіма іншими — від 1000 грн (для іноземної валюти — в еквіваленті).

Рекомендуємо встановити на телефоні Ощад 24/7 — тоді про будь-яку операцію вам буде надходити пуш-сповіщення.
GennadiiD
GennadiiD
12 квітня 2022, 14:59
Gennadii, Kyiv
Добрий день!
Прошу повідомити адресу «електронної поштової скриньки для приймання, реєстрації, підтвердження про отримання електронних документів із створеними кваліфікованими ЕП», передбаченої підпунктом 2) пункту 17 розділу ІІІ Положення про застосування електронного підпису та електронної печатки в банківській системі України, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 14.08.2017 №78.
Не знайшов її на сайті банку. А зараз є актуальним мати можливість передавати банку підписані за допомогою КЕП електронні документи.
Дякую
An111
An111
12 квітня 2022, 14:17
Анна
Вы даёте информацию, что карты продлены до 08.2022 года.
Я конкретно задала вопрос. Моя карта действия которой закончилась 03.22 будет продлена? ваш ответ позвоните по номеру. Каким образом позвонить, если связь не ловит МТС? Повторяю свой вопрос. Продлена ли моя карта, срок действия который был до 03.22 года

Ощадбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 17:02
Конкретна карта, на якій зазначено березень 2022, не буде подовжена банком, про це банк повідомляв двічі. Та знову ж таки, для предметної перевірки ситуації можна звернутися до контакт-центру.
080982
080982
12 квітня 2022, 12:25
Оформил єПідтримку 24.03, прошло больше 10 рабочих дней, на счету 0, вопрос-где эти деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 13:59
Банк не затримує кошти, а перераховує виплату одразу ж після фінансування. Спробуйте, будь ласка, звернутися до служби підтримки порталу Дія для перевірки заявки.
57148551
57148551
12 квітня 2022, 12:09
Aleks.
как можно воспользоваться средствами на карте(перевести деньги на другую карту) при отсутствии мобильной связи(смс с кодом не приходит на вайбер)
Ощадбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 13:58
Без мобільного зв'язку підтвердити переказ неможливо. В новому додатку можна підтверджувати операції за допомогою встановленого коду доступу, але для реєстрації в додатку потрібно смс-підтвердження.
An111
An111
12 квітня 2022, 9:27
Чи планується продляли термін дії карток соцiальних виплрт ВПО, термін дії яких спливає після березня 2022? тобто на уроці зазначено 03\22.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 13:57
Доброго дня. Перевірити інформацію щодо продовження картки можна цілодобово за номером телефону 0800210800.
Alexandr727
Alexandr727
12 квітня 2022, 6:47
Зарегистрировался в ощад24, зашёл, снял лимиты, но деньги не переводятся, даже 10грн, всегда пишет — превышен лимит, в чем причина? Где-то написано, что нужно ждать 3 дня, это правда? Регистрировался в старом приложении, потому как новое говорило что я ввел не правильный пин код, хотя он правильный
Ощадбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 9:12
Доброго дня. Так, після реєстрації в Ощад 24/7 може спрацьовувати обмеження безпеки. Зняти його можна через контакт-центр за номером телефону 0800210800, в тому числі в автоматичному режимі.
An111
An111
12 квітня 2022, 2:51
Чи планується продляли термін дії карток соцiальних виплрт ВПО, термін дії яких спливає після березня 2022? тобто на уроці зазначено 03\22.
Olgagera27
Olgagera27
11 квітня 2022, 20:52
Доброго дня! Втратив картку Ощадбанку, чи можливо щоб її відновили батьки чи дружина???
Сам не маю змоги
Ощадбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 9:05
Доброго дня. Рекомендуємо вам замовити перевипуск через контакт-центр за номером телефону 0800210800.
Charly
Petro Suhov
11 квітня 2022, 20:04
Petro, Харьков
25 марта была подана успешно заявка в е-пидтримка на 6500, сегодня 11 апреля, денег тоже нет, а Дия пишет что кошти були зарахованi. Денег нет
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 20:23
Банк не формує виплату. Кошти перераховуються одразу ж після фінансування. Спробуйте, будь ласка, уточнити в служби підтримки порталу Дія щодо заявки.
Lidia1950
Lidia1950
11 квітня 2022, 16:35
Добрый день, нет выплаты пенсии за два месяца на карту. Помогите пожалуйста.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 20:23
Доброго дня. Це питання потрібно уточнити в ПФУ. Банк не формує саму виплату.
Elena1960www
Elena1960www
11 квітня 2022, 15:31
Елена, Одесса
24марта была подана успешно заявка епидтримка 6500, сегодня 11 апреля а денег ещё нет
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 20:22
Банк не формує виплату. Кошти перераховуються одразу ж після фінансування.
Annam778
Annam778
11 квітня 2022, 14:27
Можно ли обналичить или рассчитаться в магазине в России картой ощадбанка visa
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 20:21
Доброго дня. Провести розрахунок можна в усіх країнах, де працює платіжна система Visa.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
11 квітня 2022, 14:19
Светлана
Вибачте, але напишу свій коментар на вашу відповідь тут.
Гроші заблоковані, бо доступу в банк в нас нема й не зрозуміло, коли він буде. Це ви теж розумієте, але знову ці ваші відписки аби щось відповісти.

Якщо вони не заблоковані банком і проблема з деактивацією самої лише картки, якою неможливо виконувати фізично оплату в установах та зняття грошей. Я наголошую на це з ваших відповідей.
То ж відкрийте хоча б доступ до переказів в додатку «Ощад24» лише «між своїми картками».

В мене та інших є діючі картки банку і картка є підтримка й тд. Тому якщо Ви наполягаєте, що ви не блокували кошти, а лише деактивували фізичні прострочені картки — активуйте таку можливість. Це не має суперечити жодним вашим нормам, бо:
1. рахунок активний
2. гроші надходять
3. переказ відбувається лише між рахунками клієнта
4. Клієнт тільки після переказу на активну картку може їх використовувати
Як результат жодних до вас питань та жодних порушень зі сторони клієнтів.

Теж саме, що прийти й зняти кошти в касі за наявністю паспорта тільки онлайн. Тому крім якихось невеликих корегувань в додатку, причин не зробити це немає.
Але це, якщо ви насправді не блокуєте ці гроші навмисно і чесно ставитеся до всіх категорій громадян.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 14:26
Так, рахунок активний і зарахування можуть надходити. Зняти кошти також можливо у відділенні. Переказати кошти з рахунку дистанційно можливо за наявності активної картки. Якщо у картки закінчився термін дії, така можливість відсутня. Потрібно отримати та активувати картку, або звернутися до відділення.
revegkanastya13
revegkanastya13
11 квітня 2022, 12:54
Не заходит в новое приложение, пишет не верный логин или пароль, при смене пароля все вводим верно (пин, номер карты, смс подтверждение) идёт загрузка и на этом все, больше не загружается. Почему?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 14:09
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо 🌹
katarina38048
katarina38048
11 квітня 2022, 12:18
Екатерина , Сумы
Добрий день! Підскажіть, будь-ласка, якщо терміново потрібні гроші на операцію чи можна достроково зняти депозит? Які документи необхідно надати?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 14:09
Доброго дня. Так, за таких умов це можливо. Потрібно звернутися до відділення банку з паспортом, вашим ІПН та підтверджуючим документом щодо стану здоров'я.
Nata474
Nata474
11 квітня 2022, 10:34
Ната, Київ
Підкажіть будь ласка, чи дійсно електронні пенсійні посвідчення ВПО (тобто картка із однієї сторони, а пенсійне посвідчення з іншої) термін дії яких спливає 05\22 та далі типа 06\22, 07\22 будуть автоматично продовжені до кінця війни і людям не потрібно перевипускати їх, а вони мають право і можливість і далі їх використовувати для зняття виплату у банкоматах? (це так як до війни продляли ся картки майже два роки у зв'язку із карантином?).
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 10:41
Так, банк продовжує термін дії карток автоматично. Звертаємо увагу, що ЕПП має два терміни дії — в частині банківської картки і в частині пенсійного посвідчення. Банківський термін продовжується автоматично без заміни пластику.
nightwolf91
Максим Иванов
11 квітня 2022, 10:09
Максим, Харьков
під час скидання пароля в особистому кабінеті пише «невідома помилка. зверніться до служби підтримки» що робить??
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 10:26
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Nata474
Nata474
11 квітня 2022, 8:33
Ната, Київ
Чи планується продляли термін дії карток пенсійних посвідчень ВПО термін дії яких спливає після КВІТНЯ 2022 тобто на уроці зазначено 05\22 ховаю до кінця війни? Адже до цього ВПО продляли картки із за карантину майже два роки, а зараз? Чим нові причини ВІЙНА худе КАРАНТИНА? Будуть продляли термін дії карток ВПО де зазначено 05\22 та після?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 9:39
Так, звичайно.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку