Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
valentin1940
valentin1940
15 квітня 2022, 9:51
martynov202214 квітня 2022, 21:58martynov2022
1). Какие цели и задачи ставил перед собой банк, когда блокировал сотни тысяч карт своих клиентов, лишая их средств к существованию?
2). Прошло полмесяца. Какие цели достигнуты, какие задачи выполнены?

Буду благодарен за конкретный ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 9:22
Банк припинив продовження карток, які раніше продовжувались у зв'язку з карантином, про що попереджав заздалегідь: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu

Вам задали конкретный вопрос: какие цели вы преследовали, и какой интерес банка оставить тысячи людей без средств к существованию
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 12:35
Основна ціль продовження карток — надати додатковий час клієнтам для отримання карток, який і було надано. Ще в грудні банк попередив, що картки буде закрито 31 березня.
74951176
74951176
15 квітня 2022, 9:50
если банк в Угледаре временно не работает в связи с событиями проходящими сейчас в стране.как по доверенности оформленной в РФ и сданной моим представителем в ощадбанк Угледара на проверку 21-22 февраля 2022 года продолжить.Можно ли в этом случае обратиться в любой ощадбанк на территории Украине и получить дополнительную карту на мое имя.Благадарю за скорый ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 12:32
Доброго дня. В такому випадку потрібно звернутися з документами до іншого відділення банку.
sah4324
sah4324
15 квітня 2022, 8:27
Подскажите при снятии гривны в отделении банка в другой области с паспортом без карточки какой дневной лимит.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 12:31
Доброго дня. Якщо картка знаходиться на перевипуску, обмеження 5 тисяч гривень на добу. Проте якщо потрібно отримати більшу суму, просто повідомте працівникам. Вони подадуть відповідну заявку.
Denis121213
Denis121213
14 квітня 2022, 22:54
Елена, Львов
здравствуйте, скажите пожалуйста есть счёт IBAN, но нет карты, могу ли я через терминал какого либо банка, сделать перевод с реквизитов на карту или на другие реквизиты … или можно ли по этим реквизиторам или основному счету зарегистрироваться в приложение ощад24/7?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 9:25
Доброго дня. Зробити переказ можливо виключно з картки, як і зареєструватися в Ощад 24/7 — реєстрація закріплюється за карткою. Без картки можна зняти кошти у будь-якому відділенні.
martynov2022
martynov2022
14 квітня 2022, 21:58
martynov2022
1). Какие цели и задачи ставил перед собой банк, когда блокировал сотни тысяч карт своих клиентов, лишая их средств к существованию?
2). Прошло полмесяца. Какие цели достигнуты, какие задачи выполнены?

Буду благодарен за конкретный ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 9:22
Банк припинив продовження карток, які раніше продовжувались у зв'язку з карантином, про що попереджав заздалегідь: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
Slawuta2004
Slawuta2004
14 квітня 2022, 20:35
Ольга
шановний Ощадбанку, прошу відповісти чому ви заблокували рахунок до карти??? У всіх банках, після закінчення терміну дії картки, рахунок залишається і є можливість оплати хоч таким чином!!! ви постійно змінюєте свою версію щодо блокування карток ВПО. Ви своїм внутрішнім розпорядженням позбавили людей засобів для існування. Бог вам суддя… Скарги написані на рівні Уряду, правда на боці ВПО.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 9:15
Доброго дня. Будь-яка операція по рахунку проводиться за допомогою картки, в тому числі операції в Ощад 24/7. Виняток становить лише зняття готівки в касі, там можливо провести платіж без картки. У всіх інших випадках, щоб провести операцію, картка має бути активна.
Dimarik30088
Дмитрий Алексюк
14 квітня 2022, 19:30
Дмитрий, Меловое
Добрый вечер, при входе в ощад 24 пишет неизвестная ошибка
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 9:16
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону і зорієнтуйте, на якому саме етапі виникає помилка (при вводі логіну і паролю чи після введення коду з смс).
Nikita0307
Nikita K.
14 квітня 2022, 19:18
Nikita
Здравствуйте, пытаюсь совершить оплату в интернете картой, сразу отменяет платёж. До лимита месячного в 500т. ещё не дошло, почему так может быть?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 9:17
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
14 квітня 2022, 18:18
Светлана
Залишу це тут, бо люди пишуть в коментарі, а кожному здається, що я одна вирішу це питання. Розумію, що, на щастя, не всюди війна і дехто не розуміє суть проблеми. Тож вибачте нас і шановна платформа Мінфіну теж.
Але.
Ця мародерська позиція Ощадбанку виходить на новий рівень, і нажаль спеціалісти тутешні їх посібники.
Жодної пропозиції, жодного діалогу, жодної підтримки. Кожен раз міняють свої попередні відповіді, як їм заманеться й мають ще нахабство звинувачувати потерпілих.
Кошти ВПО заблокували, як би вони це не намагались перевзути нарядно. Відділення найближчі всі заздалегідь закрили. Самі виїхали. Все. Виживайте якось самі та мовчіть.
Гаразд анулювали картки, бо то вони закінчилися, але хоча б дозволили перекази в додатку с поточного рахунку на активні карткові, бо це звичайна практика для інших українських банків. Так і це заборонено. І що цікаво — для переказів на свою активну картку Ощадбанку, цей рахунок не можна обрати. А ось для відкриття чи поповнення депозитів — будь ласка, немає ніяких обмежень!
Сволочі… Просто немає вже слів інших.

А взагалі, це вже схоже на зговор з окупантами — щоб люди, не маючи грошей, йшли за гуманітарками та й пр. до росіян де окупація, а ті будуть знімати це та показувати, які українці нещасні в себе на батьківщині. То давайте далі всєх спасать! Більше знайти пояснення ваших дій неможливо ніяким чином.

І нажаль ваші смм-ники в твіттері та в інших мережах, такі ж мляві як і уся ваша установа. Але ми ваше колаборантське керівництво розгорнемо до людей обличчям, хоч воно навряд чим і відрізняється на вигляд від того, що дивіться на громадян зараз.
Ви нормального діалогу не сприймаєте.
Бо зараз ви Сбєрбанк Росії, а не наша державна установа!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 9:20
Відділення банку працюють скрізь, де це можливо за поточних умов. Банк, як і будь-яка інша організація, не має права змушувати співробітників працювати в небезпечних умовах.

Будь-яка операція по рахунку проводиться за допомогою картки, в тому числі операції в Ощад 24/7. Виняток становить лише зняття готівки в касі, там можливо провести платіж без картки. У всіх інших випадках, щоб провести операцію, картка має бути активна.
Elena110993
Elena110993
14 квітня 2022, 15:28
Елена, Харьковская обл.
Здравствуйте, подскажите пожалуйста на сайтах есть новости о том, что можно прийти в отделение Ощадбанка, с паспортом и с РНОКПП и получить детские, многодетные и переселенские???? Или нужно ждать смс о переводе?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 17:19
Доброго дня. Так, якщо кошти було зараховано на ваш рахунок, ви можете їх зняти у відділенні в тому числі. Перевірити баланс рахунку, окрім смс-повідомлення, можна через банкомат, термінал, контакт-центр або чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat

Якщо було здійснено переказ за допомогою системи My transfer, або будь-якої іншої, можна звернутися до відділення банку з паспортом та ІПН для отримання. Як правило, тоді вам надають номер цього переказу.
Luba1956a
Любовь Соляник
14 квітня 2022, 15:27
Добрый день! 8 апреля при создании кабинета ОЩАД-онлайн произошел сбой программы (ошибка сервера) логин и пароль задала и пришло смс оповещение, что я уже в ощад24. Но теперь при входе пишет свяжитесь с кол центром. Что делать в этой ситуации и почему программа не пускает в личный кабинет?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 17:16
Доброго дня. Можливо обліковий запис було створено некоректно, і потрібно закрити його та створити новий. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800.
elena2022
elena2022
14 квітня 2022, 13:14
Elena
Моя картка ВПО була заблокована 1.04 по причинi скiнчення термiну придатоностi. Я живу в мiстi, де банки вже не працюють та не мою можливостi отримати нову карту. Але я маю карту iншого банку, вона пiдключена до ощад24. Рахунок, на який я отримую допомогу активен, туди приходять грощi. Так от, чому я не можу навiть переказати грошi з рахунку на картку?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 17:15
Доброго дня. Для того, щоб переказати кошти через Ощад 24/7, має бути активною картка до цього рахунку. Поки картка не активована, отримати кошти з рахунку можливо лише у відділенні банку.
58305187
58305187
14 квітня 2022, 10:46
Максимович
Чи можу я в будь-якому польському банкоматі перевірити пенсійну картку про стан свого рахунку… Чи у всіх магазинах польських я можу розраховуватись пенсійною карткою… чи тільки продуктових… Дякую…
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 12:07
Так, картки системи Visa або Mastercard діють в іноземних банкоматах та усіх магазинах, в тому числі польських.
Тут зібрані основні моменти щодо використання картки за кордоном:

https://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/186438
Marinadevbhk
Марина Циманович
14 квітня 2022, 9:07
Марина
Здравствуйте, скажите пожалуйста, я могу как-то узнать идёт ли мне перевод на карту?

мне в прошлый четверг ещё отправили деньги из Германии, но их до сих пор нет
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 12:05
Доброго дня. Якщо вам повідомили номер переказу, уточнити інформацію можна за номером телефону 0800210800.
Dima131980
Dima131980
14 квітня 2022, 9:07
Доброе утро. Пожалуйста ответьте на вопрос. Отец из Донецка. Срок пенсионной карты закончился 09.21 г. Приехать немог- на постах непропускали из за карантина. Потом вы продлили карты. Он успокоился и собирался приехать в марте. Карта была у меня. Я снимал деньги и отправлял ее перевозчиками. Что теперь делать? У него на одни лекарства уходит 10000грн в месяц. По сути просрочка по карте не 2 года а всего 8 месяцев. На 24. 06.22г всего 6 мес просрочки. Большая просьба пересмотреть Вашу политику. Не Все 2 года ни очки не думали.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 12:04
Доброго дня. Банк заздалегідь попередив про припинення дії карток і на даний момент відсутня можливість їх продовжити. Зняти кошти можна також у відділенні по довіреності, засвідченій нотаріально.
77777V
77777V
13 квітня 2022, 22:49
Здравствуйте, почему в ошад 24 исчез текущий сберегательный счет и нет возможности перекинуть средства с поточного на картковий
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 12:01
Доброго дня. Для того, щоб зняти або перекази кошти з поточного рахунку, потрібно звернутися до відділення банку.
Olegizka
Olegizka
13 квітня 2022, 22:48
Людмила Михайловна, Великая Новосёловка
Подскажите пожалуйста с 1 апреля пенсионная карта заблокирована, а новая почему-то не перевыпущена банком. Могу я в телефонном режиме заказать перевыпуск карты?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 12:01
Через контакт-центр можна оформити перевипуск за два місяці до закінчення терміну дії та протягом одного місяця після. Якщо цей термін вичерпано, для перевипуску необхідно звернутись до відділення.
Frodo3
Frodo3
13 квітня 2022, 16:31
Дима
Скажите пожалуйста как получить перевыпущенную карту Ощадбанка если все отделения в Торецке Донецкой области закрыты?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 11:59
Якщо є можливість, зверніться до іншого відділення. Там зможуть зняти кошти, або перезамовити картку.

Список працюючих відділень: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
Korsar37
Korsar37
13 квітня 2022, 15:57
Елена, Донецк
Подскажите, пожалуйста! За какое число дают пенсии на сегодняшний день? Сообщения на Вайбер и на телефон не приходят. Звоню на Горячую линию, связь недоступна. Благодарю).
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 11:58
Доброго дня. Стосовно періоду, за який саме місяць нараховано пенсію, потрібно звернутися до ПФУ, саме він ініціює перерахунок. Перевірити баланс вашого рахунку без смс можна через банкомат або термінал, за можливості.
SwiftKey1232
SwiftKey1232
13 квітня 2022, 15:55
Как сделать перевод без смс?

Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 11:47
Для переказів через ресурси банку потрібно смс-повідомлення. В новому додатку можна підтверджувати операції за допомогою коду доступу, а в старому через touch/face ID, проте для входу та налаштування необхідно смс-підтвердження.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку